Ziele90 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Witam, panowie proszę o szybką podpowiedź mam drke 350 ze sciągniętą całą góra. Zrobiłem szlif cylindra wymieniłem uszczelniacze zaworowe, zabieram się do składania i tu moje pytanie- jak ustawić rozrząd? nie robiłem na nich swoich znaków więc pytanie jak to ma wygladac fabrycznie? dolny wał na znaku i górny wałek na znakach a tłok w jakim położeniu w takim wypadku ma być? Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Ziele90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam, panowie proszę o szybką podpowiedź mam drke 350 ze sciągniętą całą góra. Zrobiłem szlif cylindra wymieniłem uszczelniacze zaworowe, zabieram się do składania i tu moje pytanie- jak ustawić rozrząd? nie robiłem na nich swoich znaków więc pytanie jak to ma wygladac fabrycznie? dolny wał na znaku i górny wałek na znakach a tłok w jakim położeniu w takim wypadku ma być? a co Cię obchodzi tłok?nie zrozumiałem pytania Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 wiec co p.Piotrze wał na znaku, wałek rozrządu na swoich znakach (tych na kole zębatym od łańcuszka) i po sprawie? robiłem to 2x w życiu i powiem szczerze ni w ząb nie pamiętam jak to było , a nie chce rozbierac powtornie bo trzeba zawory wymienic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 wiec co p.Piotrze wał na znaku, wałek rozrządu na swoich znakach (tych na kole zębatym od łańcuszka) i po sprawie? robiłem to 2x w życiu i powiem szczerze ni w ząb nie pamiętam jak to było , a nie chce rozbierac powtornie bo trzeba zawory wymienic...Jeżeli wał ustawiasz na znak "T" czyli GMP to tłok musi być w górze, no chyba że obróciło czopem wału lub źle założono zębatkę łańcuszka rozrządu na wale. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 no i elegancko bo właśnie mam odkręconą zębatke od łańcuszka i tak mi coś z tym tłokiem świtało;) Dzięki jeszcze raz czyli poprostu wał na T czyli GMP do tego wałek ustawiam i przykrecam na znakach poziomych i gitarka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 a wałek rozrządu cycuszkami w dół bo łatwiej będzie poskręcać i nie pozrywaj gwintów M6 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 cycuszkami tj krzywkami? Wielkie dzieki za pomoc od rana chce się za to zabrać więc wieczorne podpowiedzi sa bezcenne!:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 tak, krzywkami, zeby przy dokrecaniu pokrywa zaworów lepiej "siadła" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.