Gość kask Opublikowano 13 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 Witam, co może być powodem wypalenia i wydmuchania aluminiowej uszczelki spod głowicy w uralu, cylindry są po szlifie, głowice po wymianie prowadnic i frezie gniazd, przed remontem było w porządku, teraz tylko w lewym wypaliło-prawy jest ok, wymieniłem uszczelke dokręciłem na max wyregulowałem zawory i znów to samo po przejechaniu 200 metrów. pomóżcie. z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 14 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2004 Witaj;masz zwichrowaną głowicę, lub coś jest nie tak z powierzchnią na cylindrze.Nie dokręcaj głowicy na max tylko dynamometrykiem. Może po prostu była krzywo dociągnięta. Mogła też od tego się zwichrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 14 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2004 Zdarza sie też nierówna krawędź cylindra. Obejrzyj dokładnie gdzie jest przedmuch i gdzie są czarne ślady, to będziesz wiedział jaka to przyczyna. Jeśli nie widać wyraźnych śladów, sprobuj dać nową uszczelkę, ale najpierw należy ją wyżarzyć, (nawet w domu nad gazem) żeby była miękka i dokręcić głowicę kluczem dynamometrycznym, lub przynajmniej z w miarę z jednakową siła. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 Ewentualnie po oględzinach jak wyżej i założeniu nowej uszczelki, nagrzej trochę silnik na biegu jałowym i dokręć na gorąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brt Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 Przegladajac forum znalazlem: http://motocyklisci.riders.pl/viewtopic.php?t=5283 Skrzydlaty napisal tam: ... uszczelki z kryngielitu wytrzymują pod głowicami w M-72, gdzie często występuje problem nieszczelności uszczelek aluminiowych i miedzianych. Moze sprobuj umiescic tam uszczelke z krygielitu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kask Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 :buttrock: dzięki za rady zrobiłem pokolei - najpierw powierzchnia w dwóch miejscach była nierówna ale papier od 150-800 załatwił sprawe potem uszczelke nad gazem nagrzałem i dokręciłem kluczem dynamometrycznym, zrobiłem kilkadziesiąt kilosów i lux :D w ubiegłych latach zakładałem głowice i obyło sie bez problemów a tu teraz masz ci... coś sie musiało zwichrować ale już wszystko ok Wieeeeelkie Dzięki :namoto: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 czasami wystarczy ,że pomieszasz kolejność przykręcania śrub , lub dokręcisz na ziher jedną zanim dociągniesz resztę .najważniejsze że jest si.pozdrówka :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 Bardzo ważną sprawą jest dokręcanie. Dokręcając nie tak jak należy łatwo zwichrujemy głowice.Dokręcać należy na krzyż i w dwuch trzech stopniach, tak aby głowica równo siadała.Najpierw kręcimy do lekkiego oporu wszystkie śruby, wtedy mamy pewność że głowica równo siadła.Potem dopiero bierzemy klucz dynamometryczny, nastawiamy połowę wymaganego momentu, dokręcamy wszystkie śruby ( na krzyż oczywiście) a potem dopiero z właściwym momentem.Po około 500 1000 kilometrów trzeba powtórnie dociągnąć śruby, bo zawsze uszczelki trochę siądą, a szpilki się naciągną. To normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 a jaki jest właściwy moment dla emki?andrew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.