Skocz do zawartości

wypala uszczelke spod głowicy - pomocyyy


Gość kask
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, co może być powodem wypalenia i wydmuchania aluminiowej uszczelki spod głowicy w uralu, cylindry są po szlifie, głowice po wymianie prowadnic i frezie gniazd, przed remontem było w porządku, teraz tylko w lewym wypaliło-prawy jest ok, wymieniłem uszczelke dokręciłem na max wyregulowałem zawory i znów to samo po przejechaniu 200 metrów. pomóżcie. z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza sie też nierówna krawędź cylindra. Obejrzyj dokładnie gdzie jest przedmuch i gdzie są czarne ślady, to będziesz wiedział jaka to przyczyna. Jeśli nie widać wyraźnych śladów, sprobuj dać nową uszczelkę, ale najpierw należy ją wyżarzyć, (nawet w domu nad gazem) żeby była miękka i dokręcić głowicę kluczem dynamometrycznym, lub przynajmniej z w miarę z jednakową siła.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegladajac forum znalazlem:

http://motocyklisci.riders.pl/viewtopic.php?t=5283

 

Skrzydlaty napisal tam:

... uszczelki z kryngielitu wytrzymują pod głowicami w M-72, gdzie często występuje problem nieszczelności uszczelek aluminiowych i miedzianych.

 

Moze sprobuj umiescic tam uszczelke z krygielitu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:buttrock: dzięki za rady zrobiłem pokolei - najpierw powierzchnia w dwóch miejscach była nierówna ale papier od 150-800 załatwił sprawe potem uszczelke nad gazem nagrzałem i dokręciłem kluczem dynamometrycznym, zrobiłem kilkadziesiąt kilosów i lux :D w ubiegłych latach zakładałem głowice i obyło sie bez problemów a tu teraz masz ci... coś sie musiało zwichrować ale już wszystko ok Wieeeeelkie Dzięki :namoto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ważną sprawą jest dokręcanie. Dokręcając nie tak jak należy łatwo zwichrujemy głowice.

Dokręcać należy na krzyż i w dwuch trzech stopniach, tak aby głowica równo siadała.

Najpierw kręcimy do lekkiego oporu wszystkie śruby, wtedy mamy pewność że głowica równo siadła.

Potem dopiero bierzemy klucz dynamometryczny, nastawiamy połowę wymaganego momentu, dokręcamy wszystkie śruby ( na krzyż oczywiście) a potem dopiero z właściwym momentem.

Po około 500 1000 kilometrów trzeba powtórnie dociągnąć śruby, bo zawsze uszczelki trochę siądą, a szpilki się naciągną. To normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...