Furiacik Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Wiatm Jak w temacie. Mam Magne z 85 w wersji USA (odpalanie na światłach, postoje w kierunkach), czy jest jakiś prosty i niedrogi oczywiście sposób postępowania w takiej sytuacji (jakieś gotowe stacyjki, przełączniki)?? No i oczywiście od czego zacząć). PozdrawiamFuriacik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Najlepiej jest zostawić to jak jest.Ale jeśli bardzo chcesz to wystarczy wyłączyć obrysówki w kierunkach,i wstawić postój do lampy.Wyłącznika specjalnie to nie potrzeba bo i tak jeździmy na światłach. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiacik Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Tak, tylko obawiam się czy ni czepią mi się na przeglądzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jasne ze jest sposób, na światła zrób dodatkowy włącznik.wyłącznik, jak najmniejszy ,żebyś mógł go gdzieś zamotnować,tylko to wiąże się też z zamontowaniem dodatkowego przekażnika bo bez niego odrazu taki mały wyłącznik pojdzie z dymem. .Z kierunkami zamontuj tylko dodatkowy przewód od przrekażnika,a ten na którym są diody odetnij. Osobiście zostawiłbym to,tak jak jest,ale jak koniecznie chcesz to zmienic to do dzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 jak da mały pstryczek 250V min0,5A to nic nie siądziew drzecie tak robiłem żeby halogen wyłączać jak moto w bagnie zdechło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 W usa używają przednich świateł symetrycznych a u nas są wymagane asymetryczne, wiec musisz wymienić przednią lampę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegade Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Ja osobiście bym nic nie ruszał.U mnie ktoś poodcinał kable z kierunków ale już wróciłem do oryginału i założyłem żarówki 2 włuknowe. Jak byłem na przeglądzie diagnosta kazał mi włączyć postojówkę z przodu ale mu wyjaśniłem że jest to wersja USA i nie mam jak wyłączyć swiateł bo po przekręceniu stacyjki odrazu pali się reflektor (więc przy awari alternatora musiałem rozbierać lampę i wypinać żarówkę, żeby zaoszczędzić trochę na prądzie i dojechać do domu).Dla niego było OK.Jedynym problemem przy obrysówkach w kierunkach może być policja ale to też trzeba by trafić na jakiegoś wyjątkowego służbistę (albo zazdrośnika bo jemu żona nie pozwala kupić motocykla) żeby się przyczepił. Gadałem na jesieni z gościem z drogówki to stwierdził że w motocyklu każdy punkt świetlny to zmniejszenie szansy że ktoś cie nie zauważy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody716 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 tez bym nic nie ruszał(lepiej jest jak wszytko jest w orginale) http://moto-jednoslady.blogspot.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiacik Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Dzięki za odpowiedzi. Posłucham rad i chyba sobie odpuszczę (przynajmniej narazie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Mam wersję USA i poza wymianą reflektora na europejską wersję nic nie robiłem. Amerykańska lampa w odróżnieniu do angielskiej nie jest upierdliwa dla innych w czasie jazdy. Zmieniłem dla siebie, by wieczorem mieć lepiej doświetlone pobocze i lepiej widoczne znaki. A co do przeglądu, płacisz po - czyli podejmujesz próby do skutku. Ostatnio przeszedłem przegląd pozytywnie na stacji wojewódzkiej o bardzo złej sławie. Pojechałem tam bo musiałem, na 3 godz przed wyjazdem w Polskę. Przeszły wydechy (głośne), obrysówki i brak żarówki postojowej. Sprawdzili wszystko ale nie czepiali się.Nie taki............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.