Skocz do zawartości

renegade

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O renegade

  • Urodziny 10/11/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VT700C
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10354196
  • Telefon
    793013930

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lipsko

Osiągnięcia renegade

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. To moja 700 bierze na trasie tylko litr więcej. Sprawdzałem ją jadąc kiedyś na tygodniowy wypad, i załadowana jak wielbł\ąd w karawanie z 2 osobami na pokładzie przy jeździe z prędkością 80-100km/h spaliła mi 3,8l/100km :cool: Nie powiem bo przy "energicznej" ;) jeździe po mieście pije nawet 5,5l
  2. To masz VT 600 godne uwagi: http://moto.allegro.pl/honda-shadow-vt-600-i2093925612.html
  3. Cóż za jakość się płaci. Ale i tak wolę moją 27 letnią Hondę od jakiegoś nowego chińczyka. Co z tego że ma gwarancję skoro w zdecydowanej większości przypadków (i nie mam tu na myśli tylko motocykli ale i pralki, lodówki i wszystko na co dostajesz gwarancję przy zakupie) psuje się zaraz po upłygie okresu gwarancyjnego. Najważniejsza jest frajda z jazdy i bezawaryjność. Pewnie większość powie że to pierdółki bo albo się śrubka wykręciła, albo plasticzek wypadł ale w trasie trzeba być przygotowanym na wszystko. Moją 700 przy spokojnej jeździe w trzsie potrafię zejść ze spalaniem poniżej 4L/100km ale wiem że jak zajdzie taka potrzeba to w awaryjnej sytuacji odkręcam manetkę i moment mam 160km/h. Ale w chopperach prędkość nie jest majważniejsza bo nie po to go kupiłem żeby na zakrętach schodzić na kolanko tylko obcować z naturą. Kupisz 20 letniego Japońca i dłużej nim pojeździsz niż nowym chińczykiem, a stare motocykle nie tracą na wartości, tylko pomału zaczynają jej nabierać.
  4. Ale się uśmiałem :laugh: :laugh: :laugh: . "Virago 535" i "bezawaryjna" przecież te słowa się ze sobą gryzą. Rozumiem że "bezawaryjna" urzywacie jako pojęcie względne. Jeśli chodzi o mnie to dokąd nie będzie mnie stać na H-D będzie Honda.
  5. Teraz doczytałem że szukasz choppera :blush: Ale wybór i tak masz spory. Myślę że do twojego wzrostu idealnie będzie pasowała VT 600 lub VT 700 86r-87r. Nie szukaj sprzętów z silnikami poniżej 500 bo zanim dobrze się sezon zacznie będziesz szukał większego. Ja zacząłem od 700 i żałuję że nie wziąłem od razu 1100. Może silnikowo nie narzekam ale jak dla mnie jest ciut za krótki i w 2 osoby z bagażami jest ciasno. Możesz jeszcze poszukać Virago, Savage, Vulcana, Intrudera ale te(szczególnie te mniejsze wersje) ilu mają zwolenników tyle wrogów.
  6. Moim zdaniem lepiej starego "japońca" niż nowego chinola. Nie wiem w jakiego typu sprzętach gustujesz ale w tej kwocie myślę że jest w czym wybierać. http://moto.allegro....2065708428.html http://moto.allegro....2084794639.html są to czysto przypadkowe oferty z allegro i musisz już sam zdecydować jaki sprzęt Ci odpowiada, najpierw zdecydować czego szukasz chopper, naked, ścigacz a później pooglądać z danej grupy kilka marek i przymierzyć na czym najlepiej się czujesz i dopiero wtedy zacząć poszukiwania konkretnego modelu.
  7. Mogą być opony starsze od motocykla. Zasaada taka sama jak w samochodach (z oponami i szybami). Duże firmy zamówienia na kolejny rok robią już we wrześniu czy październiku a od listopada już zaczynają odbierać towar. Stąd motocykl wyprodukowany nawet w III kwartale 2006r może mieć opony z 2005r. Handluję oponami i niektóre rozmiary opon motocyklowych jakie są u importera mają jeszcze DOT 2010
  8. Ja osobiście bym nic nie ruszał. U mnie ktoś poodcinał kable z kierunków ale już wróciłem do oryginału i założyłem żarówki 2 włuknowe. Jak byłem na przeglądzie diagnosta kazał mi włączyć postojówkę z przodu ale mu wyjaśniłem że jest to wersja USA i nie mam jak wyłączyć swiateł bo po przekręceniu stacyjki odrazu pali się reflektor (więc przy awari alternatora musiałem rozbierać lampę i wypinać żarówkę, żeby zaoszczędzić trochę na prądzie i dojechać do domu). Dla niego było OK. Jedynym problemem przy obrysówkach w kierunkach może być policja ale to też trzeba by trafić na jakiegoś wyjątkowego służbistę (albo zazdrośnika bo jemu żona nie pozwala kupić motocykla) żeby się przyczepił. Gadałem na jesieni z gościem z drogówki to stwierdził że w motocyklu każdy punkt świetlny to zmniejszenie szansy że ktoś cie nie zauważy.
  9. renegade

    mały tuning

    jakoś nie mam przekonania do światełek. Lightbary i stroboskopy OK ale podświetlenia silnika i ramy zdecydowanie nie. A następny krok co? Pomarańczowego koguta na kask?? :banghead: Takie choinki fajnie wyglądają na "kredensach" (Goldas, Ventura, Cawalcade) :crossy: Miałem kedyś na czerwono podświetloną komorę silnika w maluchu, wyglądało jakby się silnik palił. Skończyło się szybkim demontarzem na drodze w celu ocalenia dowodu. :crossy: W PL policja wychodzi z założenia że co nie jest dozwolone to jest zabronione. We wszystkich cywilizowanych krajach jest na odwrót co nie jest zabronione jest dozwolone, a to duża różnica. Niestety jesteśmy jeszcze bardzo zacofanym krajem, przecież jeszcze niedawno zabierali dowody za STOP na tylnej szybie czy klapie :icon_eek: Ale to jest tylko moja opinia i nie każdy musi się z nią zgodzić. :buttrock:
  10. O tym to już nawet nie mówię :icon_twisted:
  11. tylko jakoś nie wizi mi się ten interfejs. Nie da się ignoriwać tematów ani odznaczyć jako przeczytane :banghead:
  12. A ja przewijałem. Koszt niewielki w porównaniu z nowym a jak kupisz urzywkę to nigdy nie wiesz jak długo pociągnie. Problem to znalezienie w okolicy kogoś kto się tego podejmie bo jest to ręczna robota :banghead: Jeśli nie znajdziesz nic w okolicy to skontaktuj się z tym gościem. Parę altków do VT już przewinął :wink: Janusz Krzynówek 16-400 Suwałki ul. Piotrkowska 14 tel. 505 474 173
  13. Myślę że lepiej nie mogłeś wybrać :clap:
  14. Dżemdobry. W końcu i ja tu trafiłem :buttrock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...