Skocz do zawartości

Furiacik

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Magna VF 750 C
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Furiacik

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki. Z tego czujnika wychodzi 1 przewód, jeśli dobrze rozumiem, powinien on być podłączony do przekażnika (jako sygnał sterujący) załączniem wentylatora? Jeśli tak to wszystko staje się jasne, po uszkodzeniu czujnika poprzedni właściciel przerobił sterowanie wentylatorem na ręczne (mało professjonalnie). Poszukam nowego czujnika, podłącze to jak należy i dam znać jakie efekty.
  2. Witam Jeżdżąc Magną zauważyłem, że w ogóle nie włącza się wentylator chłodnicy. Poprzedni właściciel wspominał coś o "dodatkowym wyłączniku" na kierownicy, jednak jak go nie przełączyć wiatrak nie działał. Dziś kiedy postanowiłem to sprawdzić okazało się, że przewody są sztukowane a 2 z nich w ogóle ucięte i nie podłączone :sad: Wentylator kręci, przekaźnik działa, nie wiem jak sprzawdzić termostat :icon_question: Chciałbym to zrobić jak należy ale nie mogę nigdzie znależć informacji (ogólny schemat jak to połączyć). Proszę o pomoc, co z czym (może być zdjęcie z serwisówki lub odręczny schemat) i jak mogę sprawdzić czy termostat jest sprawny?
  3. A co z olejem w skrzyni biegów? Słyszałem że to ten sam który się leje jako silnikowy. Furiacik
  4. Furiacik

    Honda Magna

    Witam A ja pytam jakie płyny należy wymienić po zakupie (V45 z 85r) i co polecacie?? - Olej silnikowy - olej w skrzyni - płyn w układzie hamulcowym - płyn w chłodnicy - co z wałem kardana?? Coś jeszcze??
  5. Dzięki za odpowiedzi. Posłucham rad i chyba sobie odpuszczę (przynajmniej narazie).
  6. Tak, tylko obawiam się czy ni czepią mi się na przeglądzie
  7. Wiatm Jak w temacie. Mam Magne z 85 w wersji USA (odpalanie na światłach, postoje w kierunkach), czy jest jakiś prosty i niedrogi oczywiście sposób postępowania w takiej sytuacji (jakieś gotowe stacyjki, przełączniki)?? No i oczywiście od czego zacząć). Pozdrawiam Furiacik
  8. Dzięki za rade. A do Peterka już pisałem (wczoraj znalazłem jego wpis na ten temat) i czekam na odpowiedź.
  9. Witam Peterek u mnie ten mostek pękł tak, że nie moge ustalić dokładnego rozstawu otworów, czy mógłbyś mi podać te wymiary?? Jeśli tak to będe bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  10. Dzięki za odpowiedzi. Rozumiem, że do prostowania lag nie to konieczne, a do wiosny postaram się to gdzieś załatwić. Jakby to komuś zawadzało lub zbywało to proszę o info.
  11. Jeszcze jedno pytanie. Wie ktoś do czego to w ogóle służy?? Jeśli dystans między lagami określają półki i oś koła to co jest zadaniem tego łącznika??
  12. Witam Mouse a masz może serwisówkę do VF 750 z 85 (a przynajmniej sprzed 87)?? Jeśli tak to będę bardzo wdzięczny za jakiś link. Pozdrawiam Furiacik
  13. Witam Na wstępie zaznaczę, że podobnie pisałem w dziale "kupie" niestety wobec braku perspektyw na znalezienie tego ustrojstwa rozważam jego zastąpienie "czymkolwiek" innym. Nie wiem przy tym czy i jeśli tak to jak mogę usunąć ten temat z działu "kupie" dlatego powtarzam tu. Ostatio miałem poślizg na mokrej nawierzchni i motor uderzył przednim kołem w krawężnik. W wyniku tego pękł aluminiowy wspornik łączący lagi tuż nad błotnikiem, który chcę kupić lub zastąpić czymś innym (chodzi o ustrojstwo zaznaczone w załączniku).Z tego co widziałem w późniejszych modelach tego nie ma, więc czy można jeździć bez tego, ewentualnie czy są jakieś przeciwwskazania żeby zastąpić to własnej roboty płaskownikiem ze stali?? Z góry dzięki :notworthy: Pozdrawiam Furiacik PS: posiadaczy takiej ślicznotki proszę o informacje o rozstawie osi (mój wspornik pękł tak, że po złożeniu nie mogę jednoznacznie ustalić odległości)
  14. Witam Ostatio miałem poślizg na mokrej nawierzchni i motor uderzył przednim kołem w krawężnik. W wyniku tego pękł aluminiowy wspornik łączący lagi tuż nad błotnikiem (błotnik również mile wdziany). Pozdrawiam Furiacik Konkretnie chodzi o ustrojstwo zaznaczone w załączniku. Z tego co widziałem w późniejszych modelach tego nie ma, ewentualnie czy są jakieś przeciwwskazania żeby zastąpić to własnej roboty płaskownikiem ze stali?? PS: posiadaczy takiej ślicznotki proszę o informacje o rozstawie osi (mój wspornik pękł tak, że po złożeniu nie mogę jednoznacznie ustalić odległości) Z góry dzięki :notworthy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...