Skocz do zawartości

2 bagnety? Clio 2 1999r 1.4 benzyna


bart3q
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Dzisiaj byłem pomagać siostrze podczas zakupu auta. Strasznie się zdziwiłem kiedy pod maską znalazłem 2 bagnety. Jeden obok kolektora wydechowego, metalowy, z górą pomalowaną na czerwono, i suchy. Co dziwne nie miał kresek dla min ani max. A drugi Znacznie dłuższy, plastikowy, czarny. Umiejscowiony pomiędzy rozrządem a przednią szybą. Poziomy na nim były już ok i widać było olej silnikowy na nim (mocno już zużyty ale to inna historia...)

I teraz zachodzę w głowę do czego mógł być ten czerwony bagnet? Nigdy się nie spotkałem z 2 bagnetami w jednym silniku... Wyglądało jakby szedł do bloku silnika.

 

Może ktoś z was się już z czymś takim spotkał albo ma na to jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie kierownicy? Tak tylko zgaduję :P bo zapewne byś poznał :)

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz fotke z każdej strony

http://www.bazarek.p...angoo-lodz.html

 

 

 

na zdjęciu jest czujnik, w tamtym pewnie zamiast niego bagnet

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to był taki silnik jak pokazałeś. Tylko że z przodu miał taki czerwony bagnet jak na tej fotce:

PICT1307.jpg

i w tym samym mniej wiecej miejscu. Bagnet na którym był olej był w tej rurce która widać pięknie na fotkach które dałeś. Więc to drugi bagnet od oleju, zamontowany zamiast czujnika oleju? I czujnik który mówi że poziom oleju jest ok fizycznie nie istnieje? Dobrze zrozumiałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku oryginalnie jest tylko jeden bagnet ten koło rozrządu .Ale były też silniki z bagnetem z przodu.Dwa nigdy razem nie występowały.Podejrzewam że ktoś zmieniał silnik lub blok i stąd ten problem.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku oryginalnie jest tylko jeden bagnet ten koło rozrządu .Ale były też silniki z bagnetem z przodu.Dwa nigdy razem nie występowały.Podejrzewam że ktoś zmieniał silnik lub blok i stąd ten problem.

Jeżeli już, to blok. Druga możliwość jest taka, że była w nim skrzynia automatyczna. Kolega bagnet od skrzyni pomylił z tym od silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bagnet od skrzyni jest do niej przymocowany i przy zmianie znika razem z nią.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...