relakzstyle Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 (edytowane) siema, mam prosbe. Szukam w goglach i jakos nie moge sie doszukac. Chcialbym zobaczyc jak powinien wygladac ogranicznik skretu w motocyklu. Moze ma ktos jakies zdjecia ? pozdr (PS nie chodzi mi o wytloczenia na dolnej pólce tylko to co jest na ramie) Wybaczcie ze umiescilem ten temat tu a nie w mechanice. Pomyłka, jesli mozna to prosze przeniesc :) Edytowane 22 Stycznia 2012 przez relakzstyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Chodzi koledze o amortyzator skretu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malecki Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 siema, mam prosbe. Szukam w goglach i jakos nie moge sie doszukac. Chcialbym zobaczyc jak powinien wygladac ogranicznik skretu w motocyklu. Moze ma ktos jakies zdjecia ? pozdr (PS nie chodzi mi o wytloczenia na dolnej pólce tylko to co jest na ramie) Wybaczcie ze umiescilem ten temat tu a nie w mechanice. Pomyłka, jesli mozna to prosze przeniesc :)W jakim moto? Najlepiej zrob fotke to cos sie wydedukuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malecki Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) Napisał wyraźnie ogranicznik.Wystarczy dobrze obadać przód motocykla.Czytac umiem..../y :huh: z wróżeniem gorzej :biggrin:Jak nie poda bardziej szczegolowych info, to martwy temat.... :rolleyes: Zasadniczo wyglada tak... Tak w np w Junaku Rozwiazanie w Jawie. I chyba najczesciej spotykane rozwiazanie. Edytowane 23 Stycznia 2012 przez malecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relakzstyle Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) bardzo dziekuje . Chodzilo mo o taki co na ostatnim zdjeciu . A model motocykla - moj gsxr 2000r. Mam podobny jak na ostatnim zdjeciu lecz jest on krotszy, napewno (bynajmniej takie mam odczucie) jest nadlamany z uwagi na to ze kiera w prawo bardziej skreca. Na szczescie nie wali o bak co nie zmienia faktu ze jakby za mocno skrecala w prawo. MOto nie sciaga jedzie prosto lagi nie byly prostowane , ale mysle ze mial slizga na lewo kiedys i podejrzewam ze kiera gdzies uderzyla i wylamala czesc ogranicznika. Z 2 strony jednak na samych odlewach ktore sa na dolnej polce nie ma oznak uderzenia. Ogranicznik wyglada na oko jakby mial szerokosc ok 3-4 cm. Jest to mozliwe zeby mimo tego ze moto jest proste, wszystko w oryginale a ogranicznik byl wylamany?. W razie jakby ktos mial jakies foto ogranicznika w gsxr bede mega wdzieczny. Edytowane 23 Stycznia 2012 przez relakzstyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Jest to mozliwe zeby mimo tego ze moto jest proste, wszystko w oryginale a ogranicznik byl wylamany?. W razie jakby ktos mial jakies foto ogranicznika w gsxr bede mega wdzieczny. Bez zdjęć nikt Ci nic nie wywróży. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malecki Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Ja powróżę.... Moto stawało na nosie. I się nie udało. Dzwona jako takiego nie było, ale cala siła poszła na ogranicznik. Aluminium polki jako materiał miękki i kruchy poddał się.Zostało to dodatkowo ukryte przez spolerowanie. Dlatego na jedna stronę idzie bardziej.Mogły powstać mikropęknięcia eliminujące dolna polkę z użytku.Radze o tym pamiętać.To taki optymistyczny wariant. Daj fotkę lepiej się wróży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Albo sprzęt miał grubszą glebę i półka wraz z przodem została wymieniona. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malecki Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Za nim zaczniesz rwac wlosy z glowy . Zacznij od sprawdzenia czy kierownica jest symetryczna :biggrin: .Wystatczy kij od szczotki i miarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterQ Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Witam,Trochę odkopię temat. Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają ograniczniki skrętu w japońskich motocyklach, które nie są uszkodzone, ani przerabiane (ma to być oryginalnie wspawany ogranicznik przez fabrykę). Rozwiązanie w Jawie znam bo chyba takie samo było w Ogarze 205 o ile dobrze pamiętam :D Dawne czasy.... Pozdrawiam :) Edytowane 3 Marca 2016 przez PeterQ Cytuj Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 ?? Nie masz w swoim? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterQ Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) No właśnie o to chodzi, że w swoim (czyt. XJ 600) miałem ograniczniki. Tylko było to kilka lat temu, a oglądałem moje moto z mechanikiem, więc nie pamiętam już jak to dokładnie wyglądało. Tym bardziej że byłem napalony na moto i zaufałem mechanikowi. Teraz nie mam motocykla i chcę pojechać się rozglądnąć za jakimś moto :) Jak będzie coś w miarę sensownego to może pojadę obejrzeć jeszcze z kumplem, ale na początku wolałbym sam, ponieważ ciężko dostać dobre moto i po co kogoś fatygować :)PS. Oglądałem na googlach i widzę jakieś samoróbki, więc chcę się upewnić jak dokładnie wygląda główka ramy z ogranicznikami bez ingerencji spawacza... Jak ktoś ma fabryczne spawy to super by było jakby zrobił foto główki i dolnej półki (bo tam są chyba ograniczniki na dolnej półce i główce) :)Pozdro :) Edytowane 5 Marca 2016 przez PeterQ Cytuj Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Ogranicznik to część odlewu ramy i dolnej półki, tam nie ma spawów, więc od razu widać jeśli coś było kombinowane. https://lh6.googleusercontent.com/-HDOMy_TTKq4/UTTeCQLjPlI/AAAAAAAAH8g/zjZm3BUK0To/s805/20130304_175624.jpg http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750/gallery/uzywane/Hornet_600_po_110000_km_-_igla/Honda_CB600F_lozysko_glowki_ramy.jpg Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterQ Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Dzięki bardzo za informacje i fotki :) To, że ogranicznik oryginalnie nie jest spawany to dla mnie dobra wiadomość. Tak jak napisałeś będzie od razu widać "kombinacje alpejskie" :) Pozdrawiam ;) Edytowane 6 Marca 2016 przez PeterQ Cytuj Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.