Skocz do zawartości

ogranicznik skrętu


relakzstyle
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

siema, mam prosbe. Szukam w goglach i jakos nie moge sie doszukac. Chcialbym zobaczyc jak powinien wygladac ogranicznik skretu w motocyklu. Moze ma ktos jakies zdjecia ? pozdr (PS nie chodzi mi o wytloczenia na dolnej pólce tylko to co jest na ramie)

 

Wybaczcie ze umiescilem ten temat tu a nie w mechanice. Pomyłka, jesli mozna to prosze przeniesc :)

Edytowane przez relakzstyle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, mam prosbe. Szukam w goglach i jakos nie moge sie doszukac. Chcialbym zobaczyc jak powinien wygladac ogranicznik skretu w motocyklu. Moze ma ktos jakies zdjecia ? pozdr (PS nie chodzi mi o wytloczenia na dolnej pólce tylko to co jest na ramie)

 

Wybaczcie ze umiescilem ten temat tu a nie w mechanice. Pomyłka, jesli mozna to prosze przeniesc :)

W jakim moto? Najlepiej zrob fotke to cos sie wydedukuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał wyraźnie ogranicznik.

Wystarczy dobrze obadać przód motocykla.

Czytac umiem..../y :huh: z wróżeniem gorzej :biggrin:

Jak nie poda bardziej szczegolowych info, to martwy temat.... :rolleyes:

 

Zasadniczo wyglada tak...

 

Tak w np w Junakuimg1158kr.jpg

 

Rozwiazanie w Jawie.18752402664dccfca9b8400-279657-wm.jpg

 

I chyba najczesciej spotykane rozwiazanie.10092007127.jpg

Edytowane przez malecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziekuje . Chodzilo mo o taki co na ostatnim zdjeciu . A model motocykla - moj gsxr 2000r. Mam podobny jak na ostatnim zdjeciu lecz jest on krotszy, napewno (bynajmniej takie mam odczucie) jest nadlamany z uwagi na to ze kiera w prawo bardziej skreca. Na szczescie nie wali o bak co nie zmienia faktu ze jakby za mocno skrecala w prawo. MOto nie sciaga jedzie prosto lagi nie byly prostowane , ale mysle ze mial slizga na lewo kiedys i podejrzewam ze kiera gdzies uderzyla i wylamala czesc ogranicznika. Z 2 strony jednak na samych odlewach ktore sa na dolnej polce nie ma oznak uderzenia. Ogranicznik wyglada na oko jakby mial szerokosc ok 3-4 cm. Jest to mozliwe zeby mimo tego ze moto jest proste, wszystko w oryginale a ogranicznik byl wylamany?. W razie jakby ktos mial jakies foto ogranicznika w gsxr bede mega wdzieczny.

Edytowane przez relakzstyle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powróżę....

 

Moto stawało na nosie. I się nie udało. Dzwona jako takiego nie było, ale cala siła poszła na ogranicznik. Aluminium polki jako materiał miękki i kruchy poddał się.

Zostało to dodatkowo ukryte przez spolerowanie. Dlatego na jedna stronę idzie bardziej.

Mogły powstać mikropęknięcia eliminujące dolna polkę z użytku.

Radze o tym pamiętać.

To taki optymistyczny wariant.

 

 

Daj fotkę lepiej się wróży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo sprzęt miał grubszą glebę i półka wraz z przodem została wymieniona.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam,

Trochę odkopię temat. Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają ograniczniki skrętu w japońskich motocyklach, które nie są uszkodzone, ani przerabiane (ma to być oryginalnie wspawany ogranicznik przez fabrykę). Rozwiązanie w Jawie znam bo chyba takie samo było w Ogarze 205 o ile dobrze pamiętam :D Dawne czasy....

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez PeterQ

Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to chodzi, że w swoim (czyt. XJ 600) miałem ograniczniki. Tylko było to kilka lat temu, a oglądałem moje moto z mechanikiem, więc nie pamiętam już jak to dokładnie wyglądało. Tym bardziej że byłem napalony na moto i zaufałem mechanikowi. Teraz nie mam motocykla i chcę pojechać się rozglądnąć za jakimś moto :) Jak będzie coś w miarę sensownego to może pojadę obejrzeć jeszcze z kumplem, ale na początku wolałbym sam, ponieważ ciężko dostać dobre moto i po co kogoś fatygować :)


PS. Oglądałem na googlach i widzę jakieś samoróbki, więc chcę się upewnić jak dokładnie wygląda główka ramy z ogranicznikami bez ingerencji spawacza... Jak ktoś ma fabryczne spawy to super by było jakby zrobił foto główki i dolnej półki (bo tam są chyba ograniczniki na dolnej półce i główce) :)

Pozdro :)

Edytowane przez PeterQ

Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za informacje i fotki :) To, że ogranicznik oryginalnie nie jest spawany to dla mnie dobra wiadomość. Tak jak napisałeś będzie od razu widać "kombinacje alpejskie" :)

 

 

Pozdrawiam ;)

Edytowane przez PeterQ

Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...