Skocz do zawartości

Suzuki GSX 550 EF 88r


Bocius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

(dodalem temat do Weteram, gdyz raczej niejest to nowoczesny motocykl czterosuwowy - jbc prosze admina o przeniesienie :) )

Na poczatku sie przywitam (zrobilem to w odpowiednim dziale, ale nie zaszkodzi i tutaj),

jestem Marcin i posiadam piekny i z dusza(!!!) motocykl Suzuki gsx 550 EF rocznik 88 (taki jak moj ;P )

taki jak ten http://photos04.otomoto.pl/photos/original/M3/01/23/M3012395_2.jpg

 

Oddalem motocykl do warsztatu, gdyz motor ktory nabylem, kilka lat stal nieuzywany/ruszany.

Jest problem z gaznikami, ktore ciekna i mechanik nie moze sobie z tym proadzic, cieknie cos od recznego ssania (wyalczy sie ssanie a paliwo i tak przelewa sie do gaznika i wycieka z motoru- czy cos w tym stylu, pod wzg mechaniki motocyklowej jestem zielony ;( ) i mechanik nie potrafi sobie z tym poradzic, i tu prosze o pomoc.

 

Jak to rozwiazac?

czy ktos sie z tym juz spotkal?

 

z tego co znalazlem na internecie u mnie siedzi gaznik Mikuni BS30SS

szukalem tego gaznika na allegro, ale chyba z powodu wieku nic nie znalazlem ;(

jest jedynie mikuni BS32SS - czy on ew. podejdzie do tego motoru? LINK : http://motoallegro.pl/gazniki-suzuki-gs-550-650-850-mikuni-bs32ss-i2062658283.html

wyczytalem tez ze moga to byc cieknace kraniki?? - (moto oddalem raczej do profesjonalnego warsztatu, z tym by sobie chyba poradzili??)

 

i takie pytanie na marginesie:

z tego co przeszperalem na forum podobniez sporo czesci zamiennych pasuje z gs500 prawda?

 

(dodam ze lancuszek rozrzadu i wszytkie inne czesci eksplatacyjne zostaly wymienione, zostaly tylko te gazniki :( )

 

pozdrawiam

M.

Edytowane przez Bocius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gażnik BS32ss nie podejdzie Ci do tego motoru.Mikuni BS30ss TWIN to dwa gaźniki podwójne a BS32SS to cztery osobne gaźniki.Więc masz inne podłączenie do airboxa i do cylindrów.