Bocius Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 (edytowane) (dodalem temat do Weteram, gdyz raczej niejest to nowoczesny motocykl czterosuwowy - jbc prosze admina o przeniesienie :) )Na poczatku sie przywitam (zrobilem to w odpowiednim dziale, ale nie zaszkodzi i tutaj), jestem Marcin i posiadam piekny i z dusza(!!!) motocykl Suzuki gsx 550 EF rocznik 88 (taki jak moj ;P ) taki jak ten http://photos04.otomoto.pl/photos/original/M3/01/23/M3012395_2.jpg Oddalem motocykl do warsztatu, gdyz motor ktory nabylem, kilka lat stal nieuzywany/ruszany. Jest problem z gaznikami, ktore ciekna i mechanik nie moze sobie z tym proadzic, cieknie cos od recznego ssania (wyalczy sie ssanie a paliwo i tak przelewa sie do gaznika i wycieka z motoru- czy cos w tym stylu, pod wzg mechaniki motocyklowej jestem zielony ;( ) i mechanik nie potrafi sobie z tym poradzic, i tu prosze o pomoc. Jak to rozwiazac? czy ktos sie z tym juz spotkal? z tego co znalazlem na internecie u mnie siedzi gaznik Mikuni BS30SSszukalem tego gaznika na allegro, ale chyba z powodu wieku nic nie znalazlem ;( jest jedynie mikuni BS32SS - czy on ew. podejdzie do tego motoru? LINK : http://motoallegro.pl/gazniki-suzuki-gs-550-650-850-mikuni-bs32ss-i2062658283.htmlwyczytalem tez ze moga to byc cieknace kraniki?? - (moto oddalem raczej do profesjonalnego warsztatu, z tym by sobie chyba poradzili??) i takie pytanie na marginesie:z tego co przeszperalem na forum podobniez sporo czesci zamiennych pasuje z gs500 prawda? (dodam ze lancuszek rozrzadu i wszytkie inne czesci eksplatacyjne zostaly wymienione, zostaly tylko te gazniki :( ) pozdrawiam M. Edytowane 21 Stycznia 2012 przez Bocius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Czy masz teraz motocykl w domu czy u mechanika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...