Skocz do zawartości

virago 535 czy en 500


uwolnicowce
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sorki jeśli temat się powtarza, ale mam dylemat. Mianowicie mam do wyboru Yamaha Virago 535 z 1994r w dobrym stanie, oraz Kawasaki En 500 z 1991r. również w dobrym. Osobiście bardziej podoba mi sie En, ale wiem że Virago jest bardziej bezawaryjna:)Dylemat polega na tym, że nie wiem czy wziać Virago, czy dopłacić 500zł i kupić EN. Prosze o jakieś wasze porady i opinie a propos tych dwóch motocykli i jak myślicie co sie bardziej opłaca:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie tylko, jak soft z rzędówką może podobać się bardziej od v-ki? pomijam, że xv zawsze lepiej trzymały cenę, no i warto wziąć pod uwagę, że pędzona wałem

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Virago to nie tylko 535,są jeszcze męskie wersje 750,1000 i 1100. :icon_razz:

 

Choć mam kolegów którzy śmigają 535 i sobie chwalą.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o te motocykle, które mam na miejscu i z tych dwóch bardziej wizualnie podoba mi się En. No i właśnie większa bezawaryjność xv i wałek bardziej przekonują mnie to tego moto:) A 535 w sumie jest na początek bo to pierwszy "powazniejszy" motor po motorynkach i komarkach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzałem sie i do 1100 ale po kółkach na placu mi przeszło.Pas ponoc przy EN też ne jest złym rozwiązaniem co do napędu a nie mam zamiaru trzymać tego moto dla siebie dłużej niz 2 sezony . Dlatego EN u mnie wygrała.Najlepsze wyjście to chyba jednak chociaż mała rundka nawet po placu . Może to i złudzenie ale większą moc czułem przy EN niż nawet przy tej 1100 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pas ponoc przy EN też ne jest złym rozwiązaniem co do napędu (...)

 

pas? a niej jest przypadkiem mały wulkanik popędzany łańcuchem? nie żeby było to zasadnicze kryterium, bo ja jednak brałbym pod uwagę raczej wielkość i ewentualnie osiągi (nominalnie, tylko dla porównania - długość, moc i przyspieszenie 60-90 dla przykładu). te drugie ze względu na koleżanki, bo wygodniej będzie za nimi nadążyć :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie 535 jakoś mniejsza się wydawała jak siadałem.Pas nie łańcuch.Koleżanki poczekają.Ile mogą dosiadać Virago :D Lepiej jak zakręca sie koło pasa :D

 

 

 

widze że uraziłem posiadacza virażki :)

Edytowane przez pancur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ale wiem że Virago jest bardziej bezawaryjna

 

Ale się uśmiałem :laugh: :laugh: :laugh: .

"Virago 535" i "bezawaryjna" przecież te słowa się ze sobą gryzą. Rozumiem że "bezawaryjna" urzywacie jako pojęcie względne.

 

Jeśli chodzi o mnie to dokąd nie będzie mnie stać na H-D będzie Honda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się uśmiałem :laugh: :laugh: :laugh: .

"Virago 535" i "bezawaryjna" przecież te słowa się ze sobą gryzą.

 

Jeśli chodzi o mnie to dokąd nie będzie mnie stać na H-D będzie Honda.

 

nie rozumiem... :blink:

czepiasz się dyskusyjnej awaryjności virażek a jednak chcesz mieć HD?? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem usiądź przejedź się na jednym przejedź na drugim. Piszesz ze Virażka jest dla ciebie wygodna,a tylko na niej siedziałeś. Dopóki nie pojeździsz to się nie dowiesz co wygodne. Ja całe wakacje szukałem maszyny dla siebie i doszedłem do wniosku,że do 10tyś masz dwóch zawodników w tej klasie Shadow 600 i małego Intruza reszta to statyści :biggrin: . Awaryjnością bym się nie martwił stare Kawasaki też nie mają dobrej prasy. Zresztą Intruzy też. Chcesz ideału to idź do salonu po nówkę. To ty będziesz na tym jeździł więc decyzja należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...