dami139 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Witam. Mam taki problem ze kupilem jawe 350ts przerobioną a mianowicie ona nie chodzi jak orginal tylko w niej jest wał przebity i tłoki chodzą jednoczesnie i koles mi mowil ze trzeba powiększyć gardziele albo zalożyc inny gaznik od innego motorka a nie wiem jaki gaźnik by pasowal jak wiecie jaki to napiszcie. najlepiej na gg 682646 jak ktos sie na tym zna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Nic nie trzeba przerabiać i oryginalny gaźnik wyrabia ale gorzej jest z mocowaniem silnika do ramy bo szybko się luzuje. Kilka tak przerobionych silników jeszcze kilka lat temu pokazywało się w okolicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dami139 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 ale jak dwa tłki bedą jednoczesnie chodzily to nie bedzie za duza albo za mala dawka paliwa?? bo ja slyszalem ze trzeba gardziele powiększyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 fajne wibrację muszą być na takim wynalazku :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 (edytowane) Po co w ogóle takiej przeróbki ktoś dokonywał? Mocniejszy jest czy co ? Edytowane 20 Stycznia 2012 przez kacpers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 ciekawe jak z trwałością w/w patentu. Generalnie z napełnianiem nie powinno być problemów, ale większa gardziel nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Po co w ogóle takiej przeróbki ktoś dokonywał? Mocniejszy jest czy co ? Jest wiele korzyści z takiej przebudowy.Jeden przerywacz zapłonu czyli odpada kłopotliwe i częste regulowanie zapłonu. Jedna podwójna cewka zapłonowa od malucha starego typu.A najważniesze to dużo większa moc silnika nie mówiąc już o większym momencie obrotowym.Minusem są badzo silne wibracje silnika w zakresie wolnych i średnich obrotów.O wydajność gaźnika nie trzeba się martwić ponieważ niejednokrotnie był stosowany przed domorosłych konstruktorów do zasilania silnika Junak a także WLA42 czy nawet Sokoła 1000. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.