JanuszK30 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Poszperalem, w gratach, mam takie krocce do Twojego sprzetu, a mieszkasz niedaleko wiec jakby co to wal smialopozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam po dłuższej przerwie . A więc tak odnośnie odblokowania to , udało mi się wymienić krócce dolotowe na orginały (dzięki JanuszK30) :) no i po pierwszych jazdach nie odczułem zbytnio różnicy , co prawda prędkość maksymalna wzrosła , ale przy starcie nie odczuwam zbytnio różnicy . Pytanie teraz czy może jeszcze coś być przestawione w module od silnika ? czy w tym modelu już się ustawia jakieś mapy zapłonu ? czy jest ktoś może w Poznaniu lub okolicach kto może podłączyć moduł do kompa i sprawdzić ? jeśli oczywiście w ogóle jest taka możliwość Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 widzisz kompa tez mialem ale poszedl i tutaj zrob tak; zorientuj sie jakie bylo oznakowanie kompa dla wersji otwartej i porownaj ze swoim. Wszystko sie wyjasni. Bo nikt tu sie oprogramowaniem nie bawil fabrycznie wychodzily rozne kompy dla roznych wersji. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 a rozowy kabel od czujnika zapietego biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 To w tym roczniku juz by było TRE ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 bylo bylo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 To o co chodzi z tym różowym kabelkiem ? Bo dzisiaj patrzyłem i wchodzi na komputer różowy przewód w tą większą kostke trzeba go wypiąć czy jak ? Już chyba wiem trzeba ten różowy kabelek od komputera odciąć i puścić z rezystorem 6,8kOHm do masy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) To o co chodzi z tym różowym kabelkiem ? Bo dzisiaj patrzyłem i wchodzi na komputer różowy przewód w tą większą kostke trzeba go wypiąć czy jak ? Już chyba wiem trzeba ten różowy kabelek od komputera odciąć i puścić z rezystorem 6,8kOHm do masy ?http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.html Masz tu wszystko co potrzebujesz. Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 TR (Timing Retard) nie blokuje Ci motocykla do 100KM. Każdy GSX-R na wtrysku to ma. Jak wepniesz sam rezystor to będziesz miał problemy z obrotami. Jak już to potrzebujesz taki układzik elektroniczny. Ale nie tu szukaj blokady swojego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Zgadzam sie z Patrykiem, a tak w ogole to blokada ta dotyczy tylko pierwszych trzech biegow...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Niedługo zamierzam podjechać na hamownie to się wszystko wyjaśni ile ma mocy itd.Jak co to dam znać .pozdro i dzięki wszystkim za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiechuBrzoza Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam ja też mam srada z 99r. Mój tak samo odpala czasami za drugim razem bo za pierwszym odpali i zgaśnie. Więc chyba one tak mają. Do odblokowania go kupiłem wyświetlacz biegów wraz z kostką tre ale nie czuje żadnej różnicy bo i tak odpycha się ładnie. Świece wymieniłem na nowe i odpalanie się nie zmieniło. Benzynki też już troche wyjężdziłem. Podejrzewam że jakaś regulacja przy silniku by pomogła ale ja się na tym nie znam. Jakbyś coś wymyślił to napisz. Pozdrowionka Wiechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.