Piotr Dudek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Jeżeli twój sportster nie ma 140 kucy(mój ma 90 i 130 Nm) to po co zamieniać na łańcuch. Mój pas lekkiego życia nie ma, zrobione 20 tyś i nic się nie dzieje. Co innego jak dobije koło 40 tyś to będzie trzeba zmienić. Ja ma koła ze szprychami i już widzę jak to wygląda przy wymianie na łańcuch. Nie wspomnę że jest ciszej i bez obsługowo . Kto normalny kupuje do HD części od dilera. Ciekawa teza :biggrin:W/g Ciebie stali klienci salonów HD to nienormalni? Jeżeli po 40000 km przebiegu wymienisz sam pas to ile km masz zamiar na nim przejechać?Założysz go na stare koła zębate? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) Ciekawa teza :biggrin:W/g Ciebie stali klienci salonów HD to nienormalni? Jeżeli po 40000 km przebiegu wymienisz sam pas to ile km masz zamiar na nim przejechać?Założysz go na stare koła zębate?Mówimy o Polsce, to się zobaczy w jakim będą stanie.Ja jestem normalny i większość bo 90% kupuję w USA, po co przepłacać.(dolar teraz drogi więc trzeba poczekać)Panie modelatorze po co takie dziwne odpowiedz z pana strony-szukacie wiecznie dziury w całym w moich wypowiedziach.Bo pomyślę że te opowieści na Śląsku o Sosnowcu to święta prawda :biggrin: .Co do przebiegu pewnie kolejne 30 tyś do wymiany kompletu, chyba że uda mi się chip wymienić i zrobić trochę przeróbek na 115 kucy i ok140 Nm. Wtedy pas wymienię przy 30 tyś. Edytowane 20 Czerwca 2012 przez łysy31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportster 1200 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Jeśli już zdecydujesz się na łańcuch to nie oszczędzaj. Kup łańcuch DID o-ringowy lub x-ringowy i dobre zębatki np. JT. Smaruj jak należy a długo pojeździ.wlasnie lancuch jest ok.ale wole pas ciszej bezobslugowo, troche pouzywalem lancuch na innych sprzetachdr 650 i inne endurowate wiem jakie to problemy .ale np. taki pas FALCON niby drogi ale tani czy on i jego podobne wcenie wytrzymaja jazde ia jak dlugo.pzdr sportster 1200 na gazniku Jeżeli twój sportster nie ma 140 kucy(mój ma 90 i 130 Nm) to po co zamieniać na łańcuch. Mój pas lekkiego życia nie ma, zrobione 20 tyś i nic się nie dzieje. Co innego jak dobije koło 40 tyś to będzie trzeba zmienić. Ja ma koła ze szprychami i już widzę jak to wygląda przy wymianie na łańcuch. Nie wspomnę że jest ciszej i bez obsługowo . Kto normalny kupuje do HD części od dilera.no nie w mocy to standart ale daje rade sobie bryknac. :) tak / lancuch mnie troche poraza. ale....pzdr sportster 1200 na gazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Eeetam. DR to całkiem inna bajka. Nie dziwię się że łańcuch Cię przeraża. W takich moto zawsze jest długi, luźny, brudny i głośny. Popatrz na motocykle drogowe, jak tam łańcuch wygląda. Luzu tyle ile trzeba, czysty a dobrze obsługiwany nie brudzi nawet koła. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 wlasnie lancuch jest ok.ale wole pas ciszej bezobslugowo, troche pouzywalem lancuch na innych sprzetachdr 650 i inne endurowate wiem jakie to problemy .ale np. taki pas FALCON niby drogi ale tani czy on i jego podobne wcenie wytrzymaja jazde ia jak dlugo.pzdr sportster 1200 na gazniku no nie w mocy to standart ale daje rade sobie bryknac. :) tak / lancuch mnie troche poraza. ale....pzdr sportster 1200 na gazniku ........przekręć do BIG-BLACK1 P. Waldek dużo ma niepowystawiane na aukcjach, może będzie miał taki pas ........załóż pas będziesz miał ciszej tak jak jest to w oryginale, odpowiednio naciąg i kontroluj co parę tyś. naciąg sprawdzaj jak pasek rozrządu w samochodzie w najdłuższym odcinku paska obróć go wokół własnej osi o 90 stopni i więcej nie powinien iść (chyba że Pudzian to składa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 90 stopni to za dużo,nie powinien się przekręcić więcej jak 45 stopni.A najlepiej kupić przyrząd do sprawdzania naciągu kosztuje niewiele,w stanach ok 30$ u nas można znaleźć za ok 120 zł. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 .............ano przepraszam, myślałem że to to samo co w silniku, masz rację dobry człowieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportster 1200 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 dzieki za podpowiedzi i wymiane pogladaow w tej materii . czas teraz dzialac . wygrywa pas ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 dzieki za podpowiedzi i wymiane pogladaow w tej materii . czas teraz dzialac . wygrywa pas ... :)Może go trochę przerobisz :rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportster 1200 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 witam. no to juz po perturbacjach zalozny pas . :) .mysle ze jakis czas sobie podziala. tak na marginesie bede dorabial sobie spinke w razie awarii . moze mnie uratuje wco watpie>.hehehehehpozdrawiam wszystkich zakreconych pozytywnie i nie tylko......sporciak 1200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Hm... ostatnio widziałem na wyprzedazy u Dealera we Wrocku pas dojazdowy do Sporta za jakieś dwie i pół stówy.Oczywiscie szukałem tam zupełnie czegoś innego, ale ten bajer utkwił mi jakoś we łbie.Osobiscie w coś takiego bym zainwestował aby się zabezpieczyć od niespodzianek lub kupił poprostu drugi pas. P.S.Siemka tak na marginesie. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Paskiem się nie przejmuj. Martw się raczej, czy silnik wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam.Założyłem nowy pas Elce. Obracając kołem do przodu - wszystko jest OK, pas elegancko się układa na pulley'ach, idzie środkiem. Jednak gdy obracam kołem do tyłu - zaczynają się jaja, pas na przednim pulley'u zsuwa się w kierunku skrzyni biegów. Czy to normalne?Gdzieś kiedyś wyczytałem, że pulley nie jest cylindryczny lecz lekko stożkowy... Czy to prawda? Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportster 1200 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Witam.Założyłem nowy pas Elce. Obracając kołem do przodu - wszystko jest OK, pas elegancko się układa na pulley'ach, idzie środkiem. Jednak gdy obracam kołem do tyłu - zaczynają się jaja, pas na przednim pulley'u zsuwa się w kierunku skrzyni biegów. Czy to normalne?Gdzieś kiedyś wyczytałem, że pulley nie jest cylindryczny lecz lekko stożkowy... Czy to prawda? witam. mysle ze do tylu jezdzic nie bedziesz?/ja przy swoim nie zuwazylem takiego zjawiska. lub przreoczylem.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Na Allegro pojawił sie przyrząd do sprawdzania naciągu.http://allegro.pl/przyrzad-do-kontroli-naciagu-pasa-napedowego-motor-i2599923303.html Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.