rafael Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 palenia w terenie się nie boję, bo w crossowych butach zawsze da się radę, gorzej pojechać gdzieś w zwyklych butach i pocić się pod sklepem, najgorsze ze leą nogą kopię jak anemik w poniedzialek jade obadać tego kata:http://allegro.pl/kt...2440330827.html silnik ma tak jarmolić jak stara lc4? jak to ma chodzić?Huske byłeś oglądać? Co z nią nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 chodzi niepokojąco głośno, jak jest dodatkowo aluminiowa osłona pod silnikiem to bardzo głośno. Uważam to za wadę tych silników, honda chodzi naprawdę cicho, a w ktm nigdy nie wiadomo czy to już jakieś łożysko się nie rozsypuje. Jeden z właścicieli 625 sxc od nas, ma takie trzaski, że już wyciągnął rozrusznik- nie pomogło, wymienił łożyska na wałku rozrządu, równoważącym i koszu sprzęgłowym- nie pomogło, a teraz idzie po bandzie i rozpoławia silnik i wymienia wszystkie łożyska w skrzyni biegów. Dopiero jak wtedy nie przestanie chodzić tak jak chodzi to powiedział, to uwierzy, że "to tak ma być " Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 (edytowane) KTM obadany:-opony do wymiany, przód stary, tył zużyty-wyświetlasz wylany (nowy kosztuje ponad 1Kzk)-parę zadrapań, wydech z paroma wadami, linka deko do wymiany-silnik pali zimny i ciepły, moze nie na dotyk, bo ciezko nazwać skok 90kg klocka dotykiem, ale pali nawet w zwykłych butach dosc latwo, deko działa trochę dziwnie, coś tam ma odskoczyć itd, inaczej niz w XL, ale nawet bez deko go odpalam, problem moze byc jak cos się rozreguluje-praca silnika głośna, wibracje az ziemia sie trzęsie, ale jakichś dzwięków podejrzanych nie słychać, piec suchy, silnik raczej w dobrym stanie, reakcja na gaz atomowa, blizej mu do crossa 450 niz do starszych lc4-napęd nowy-luzow zadnych nie znalazłem-papiery OK-zawias praktycznie jak w enduro, spory skok, niezbyt twardy-kierunki nie dzialają i teraz pytanie: myślę, ze spokojnie jakieś 1K zł bym wytargował - oplaca się to brać za 11K? mam swiadomosc, ze takie moto moze byc potem cholernie ciezko sprzedać rozumiem, ze na tył wchodzi bez problemów kolo enduro z lc4, a co z przodem? czy tą wielką tarczę da radę przykrecic do kola 21? czy trzeba szukać lag enduro i z heblem? wg mnie laga w 660 jest grubsza niz w 600/620, jazda tak mocnym sprzętem z dobrym zaiwasem i hamulcami w enduro moze byc ciekawa, tyle ze trudniejszy teren odpada Edytowane 25 Czerwca 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 kolega przerobił 660 smc na enduro, do zmiany tylnego koła zmieniał wahacz, na przednim na lagach smc dorobił jakieś tulejki i koło 21 z exc pasowało, założoną na to miał dużą tarcze tak więc mógł używać hebli sumer moto ( w cięzkim terenie jednak tak duża tarcza może zostać uszkodzona )Ostatecznie wziął ze starego lc4 540 przednie lagi i je przełożył, tak więc takie tulejki ma i może je sprzeda, nie wiem czemu zmieniał tylny wahacz ale wiem, że mówił, że do kół SM (które cały czas ma jako drugi zestaw) ma inny wahacz. zależy co to ciężki teren, w sypkich piaskach i dużych błotach trochę waga przeszkadza, ale i tak dają te maszyny radę. Podjazdy wychodzą im całkiem sprawnie, zygzaki między drzewami też, gorzej jak duże drzewo w poprzek leży, cięzka dupa utrudnia fajny przelot. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 nie idzie się umowic z gosciem od husqy na oględziny :/zresztą gadałem z chłopakami u nas w KTM o tym sprzęcie, nikt nie serwisuje u nich ani te ani tc z tych lat (a ten sport u nas jest bardzo popularny, OMLe itd, ten serwis jest najpopularniejszy), jednak odradzają mi go, ze względu na problemy z dostępnoscią gratów nowych i uzywanych, ceny np. u Zycha są wg. mnie niskie, tyle ze sprawa inaczej wyglada gdy Zych sciaga czesc z zagranicy, wtedy czas oczekiwania i cena są juz inne, no cóż gdy te 510 06' kosztuje 50-60% tego co exc 525 z tego samego roku to chyba nie bierze sie to z samej mody tylko z czegoś wiecej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Jak do TE 510 z tak młodego rocznika nie ma części to ja jestem papieżem :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.