JACK. Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 no qurwa po takim komentarzu to nawet byłoby wstyd napisać że kupiłem xt :laugh: a wracając do 620 to rzeczywiście źle szukałem bo patrzyłem tylko na wersje sc , a dla mnie dostępność części i brak awaryjności jest dość ważny a też nie mam takiego budżetu żeby wywalać majątek na zamówienie części i naprawy :D Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ładnej XR 650 raczej nie kupi w tej kasie. Widzę że JACK zależy Ci na niskich kosztach utrzymania i rzadkim serwisie, tak wiec niestety musisz pozostać przy motocyklach pokroju XT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 xr650r faktycznie trzymają cenę, ale znalazłem tanie smc 660 na allegro http://allegro.pl/ktm-smc-660-i2260224587.html jakaś niejasność z tą ramą ale moto bardzo fajne jak za takie pieniądze. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 pewnie sprowadzony bez kwitów potrzebował ramy z kwitem i dostał od starego 620 wiec 0 problemu o są takie same, gorsza sprawa ze brak e-startera, SM mozna pojechac do kina albo do roboty, ale zwykłych butach moze byc problem z kopnięciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 taka różnica między 640/625 a 660. Pierwsze mają inną elektrykę z rozrusznikiem a 660 smc z tego co słyszałem pierwotnie był robiony tylko jako motocykl na tor super moto, dlatego nie ma akumulatora, rozrusznika a regler ma mały jak EXC, dodatkowo ma lekki wał co nadaje mu dynamiki większej niż 640/625 ciekawa maszynka, choć mnie sm nie kręci, tyle, że kolega wstawił ten silnik do ramy enduro i powstał potwór większy niż xr650r i znacznie większy niż stonowane 640/625. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Mam XT 600 na Excelach z wywalonym wydechem i przodem. W tym stanie waży z prawie pełnym bakiem 160 kg, ale SM najlepiej jakby ważyło w okolicach 110 kg... Trzeba się zdecydować czy się chce wyczynowe czy nie. Lepszą opcją będą te wspomniane powyżej, przewagą XT jest chyba tylko idioto odporność. XT 660 to w sumie inny motocykl, waga jeszcze wyższa. Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 taka różnica między 640/625 a 660. Pierwsze mają inną elektrykę z rozrusznikiem a 660 smc z tego co słyszałem pierwotnie był robiony tylko jako motocykl na tor super moto, dlatego nie ma akumulatora, rozrusznika a regler ma mały jak EXC, dodatkowo ma lekki wał co nadaje mu dynamiki większej niż 640/625 ciekawa maszynka, choć mnie sm nie kręci, tyle, że kolega wstawił ten silnik do ramy enduro i powstał potwór większy niż xr650r i znacznie większy niż stonowane 640/625.a mozesz napisac jak wygląda odpalanie 660? on ma chyba ręczne deko i autodeko na wałku? da radę kopać w zwykłych butach? ciekawi mnie awaryjność tego modelu, 660 ma ok 20KM więcej niz starsze LC4 ktore były dość 'serwsiolubne' co byście woleli smc 660 03 czy husqy te 510 06 w SM, ale do zwykłej jazdy, czasami dalszej, tzn np 100-200km? ktm pewnie jest odporniejszy i mocniejszy, ale husqy bedzie nowsze i z 2ma kompletami kół w tej samej kasie, ma e-start, jest troche lzejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 a mozesz napisac jak wygląda odpalanie 660? on ma chyba ręczne deko i autodeko na wałku? da radę kopać w zwykłych butach?ciekawi mnie awaryjność tego modelu, 660 ma ok 20KM więcej niz starsze LC4 ktore były dość 'serwsiolubne' co byście woleli smc 660 03 czy husqy te 510 06 w SM, ale do zwykłej jazdy, czasami dalszej, tzn np 100-200km? ktm pewnie jest odporniejszy i mocniejszy, ale husqy bedzie nowsze i z 2ma kompletami kół w tej samej kasie, ma e-start, jest troche lzejszeHuske za*eb*esz takimi trasami. Co tydzień byś musiał zmieniać olej, a na końcu i tak było by jak z baby CRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 pogogolowalem i te 510 ma olej co 5mth! to częsciej niz cross 450! porażka, zawory co 10mth, tytanowe..., sprzęt dla bogatych...na papierze wygląda lepiej niz exc 525, lzejsze, mocniejsze, bez pds-a, ceny o wiele niezsze ale koszty utrzymania okrutne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 pogogolowalem i te 510 ma olej co 5mth! to częsciej niz cross 450! porażka, zawory co 10mth, tytanowe..., sprzęt dla bogatych...na papierze wygląda lepiej niz exc 525, lzejsze, mocniejsze, bez pds-a, ceny o wiele niezsze ale koszty utrzymania okrutneNa papierze róźnie piszą,ja mam bezpośrednie porównanie nowej 510 i 530 , raczej podobnie wypadają z tym że na plus huski idzie zawieszenie i wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) nowe są poza moim zasiegiem, interesowałalby mnie 06-07, tu jest test 450tki, ponoc to to samo, tu niby piszą ze olej mozna zmieniac co 20 mth i ogólnie ze nie są to kosztowne maszyny, ale kto wie czy to nie był art. sponsorowanyhttp://www.scigacz.p...rcia,14578.html we wtorek zobaczę tą:http://otomoto.pl/husqvarna-te-ktm-te510-sm-enduro-supermoto-M3224281.htmlchyba sporo byla latana patrząc po deklach Edytowane 22 Czerwca 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) nowe są poza moim zasiegiem, interesowałalby mnie 06-07, tu jest test 450tki, ponoc to to samo, tu niby piszą ze olej mozna zmieniac co 20 mth i ogólnie ze nie są to kosztowne maszyny, ale kto wie czy to nie był art. sponsorowanyhttp://www.scigacz.p...rcia,14578.htmlZnajomy ma huske bodajże z 2010 roku i zmienia oliwe do 10mth, wcześniej miał starszą 2005 i tam co 15 wymieniał. Przelatał nią 3 sezony i wszystko było w porządku. Ogólnie ultra nowe enduro stają się masakrycznie drogie w serwisie, a przy tym nie grzeszą bezawaryjnością. Waga jednak od lat pozostaje na poziomie 112-113 kg bo nie ma więcej z czego urwać. Ogólnie znajomy stwierdził że ta stara husa była dużo bardziej kuloodporna niż nowa. I tak samo jest z EXC, te na RFS były jak czołg, na nowym silniku ta trwałość zniknęła niestety, kosztem lepszej pracy silnika, lepszych wykresów momentu i mocy. Już daje się zauważyć że fascynacja ultranowoczesnymi hardenduro 4T słabnie, a coraz więcej ludzi przesiada się spowrotem na 2T, których rozwój kilka tam temu się zatrzymał, ale tacy spece od enduro jak Gas czy husaberg coraz więcej inwestują w rozwój 2T.PS: Jakie planujesz robić trasy na tym SM ? Tylko miasto i okolica? Edytowane 22 Czerwca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) Cieżko powiedzieć, czy w ogóle mi to zagra i ile na tym pojezdżę. Jezdzilem na drz w SM i mi się spodobało tyle ze słabe. Ogólnie potrzebuję mieć moto nowsze, mocniejsze i z rejestracją, a SM to tak przy okazji. No i własnie taka huska z 4 kołami byłaby w sam raz, bo kilometrów to i tak nie narobię, żebym zrobil w sezonie 60mth w enduro i 20 na sfalcie to będzie ciężko, więc kosztami eksploatacj mnie nie zabije, tyle ze kupić trupa którego nie serwisowano to juz inna sprawa. Jest tez u nas do wziecia za 12k smc 660, tyle ze wtedy musiałbym zostawic 200tkę w teren, niby kola enduro moge pozyczyc od wiecznie zepsutej starej lc4 kumpla, ale to to za wielkie bydle w teren. Pojezdzę jednym i drugim i pomyślę. Ew dozbieram kasy do czegoś typu exc 450, wr 450 z rocznika 06-08 Edytowane 22 Czerwca 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 U nas jeden ass na 660 z kołami enduro robił takie podjazdy, że innym się marzyło, w ekipie mamy trzy 625 sxc i jeden smc 660 z założonymi na przód lagami enduro i kostkami (lagi wziął od jakiegoś starego lc4) chłopaki dają tym radę. Mi się lepiej jeździ na lakkim exc, także mniej się kopie w błocie i sypkim piachu, ale jak ktoś ma ogar i siłę to na lc4 poszaleje. Co do kopania, to xr kopałem w każdych butach a 660 pali łatwiej więc to nie problem* * - nie problem jeśli to nie jest któraś godzina i któraś wywrotka danego dnia ;-) Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 (edytowane) palenia w terenie się nie boję, bo w crossowych butach zawsze da się radę, gorzej pojechać gdzieś w zwyklych butach i pocić się pod sklepem, najgorsze ze leą nogą kopię jak anemik w poniedzialek jade obadać tego kata:http://allegro.pl/kt...2440330827.html silnik ma tak jarmolić jak stara lc4? jak to ma chodzić? Edytowane 23 Czerwca 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.