Skocz do zawartości

kupno używanego supermoto


Rekomendowane odpowiedzi

no qurwa po takim komentarzu to nawet byłoby wstyd napisać że kupiłem xt :laugh: a wracając do 620 to rzeczywiście źle szukałem bo patrzyłem tylko na wersje sc , a dla mnie dostępność części i brak awaryjności jest dość ważny a też nie mam takiego budżetu żeby wywalać majątek na zamówienie części i naprawy :D

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr650r faktycznie trzymają cenę, ale znalazłem tanie smc 660 na allegro

 

http://allegro.pl/ktm-smc-660-i2260224587.html

 

jakaś niejasność z tą ramą ale moto bardzo fajne jak za takie pieniądze.

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka różnica między 640/625 a 660. Pierwsze mają inną elektrykę z rozrusznikiem a 660 smc z tego co słyszałem pierwotnie był robiony tylko jako motocykl na tor super moto, dlatego nie ma akumulatora, rozrusznika a regler ma mały jak EXC, dodatkowo ma lekki wał co nadaje mu dynamiki większej niż 640/625

 

ciekawa maszynka, choć mnie sm nie kręci, tyle, że kolega wstawił ten silnik do ramy enduro i powstał potwór większy niż xr650r i znacznie większy niż stonowane 640/625.

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam XT 600 na Excelach z wywalonym wydechem i przodem. W tym stanie waży z prawie pełnym bakiem 160 kg, ale SM najlepiej jakby ważyło w okolicach 110 kg... Trzeba się zdecydować czy się chce wyczynowe czy nie. Lepszą opcją będą te wspomniane powyżej, przewagą XT jest chyba tylko idioto odporność. XT 660 to w sumie inny motocykl, waga jeszcze wyższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
taka różnica między 640/625 a 660. Pierwsze mają inną elektrykę z rozrusznikiem a 660 smc z tego co słyszałem pierwotnie był robiony tylko jako motocykl na tor super moto, dlatego nie ma akumulatora, rozrusznika a regler ma mały jak EXC, dodatkowo ma lekki wał co nadaje mu dynamiki większej niż 640/625

 

ciekawa maszynka, choć mnie sm nie kręci, tyle, że kolega wstawił ten silnik do ramy enduro i powstał potwór większy niż xr650r i znacznie większy niż stonowane 640/625.

a mozesz napisac jak wygląda odpalanie 660? on ma chyba ręczne deko i autodeko na wałku? da radę kopać w zwykłych butach?

ciekawi mnie awaryjność tego modelu, 660 ma ok 20KM więcej niz starsze LC4 ktore były dość 'serwsiolubne'

 

co byście woleli smc 660 03 czy husqy te 510 06 w SM, ale do zwykłej jazdy, czasami dalszej, tzn np 100-200km? ktm pewnie jest odporniejszy i mocniejszy, ale husqy bedzie nowsze i z 2ma kompletami kół w tej samej kasie, ma e-start, jest troche lzejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mozesz napisac jak wygląda odpalanie 660? on ma chyba ręczne deko i autodeko na wałku? da radę kopać w zwykłych butach?

ciekawi mnie awaryjność tego modelu, 660 ma ok 20KM więcej niz starsze LC4 ktore były dość 'serwsiolubne'

 

co byście woleli smc 660 03 czy husqy te 510 06 w SM, ale do zwykłej jazdy, czasami dalszej, tzn np 100-200km? ktm pewnie jest odporniejszy i mocniejszy, ale husqy bedzie nowsze i z 2ma kompletami kół w tej samej kasie, ma e-start, jest troche lzejsze

Huske za*eb*esz takimi trasami. Co tydzień byś musiał zmieniać olej, a na końcu i tak było by jak z baby CRF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pogogolowalem i te 510 ma olej co 5mth! to częsciej niz cross 450! porażka, zawory co 10mth, tytanowe..., sprzęt dla bogatych...na papierze wygląda lepiej niz exc 525, lzejsze, mocniejsze, bez pds-a, ceny o wiele niezsze ale koszty utrzymania okrutne

Na papierze róźnie piszą,ja mam bezpośrednie porównanie nowej 510 i 530 , raczej podobnie wypadają z tym że na plus huski idzie zawieszenie i wtrysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe są poza moim zasiegiem, interesowałalby mnie 06-07, tu jest test 450tki, ponoc to to samo, tu niby piszą ze olej mozna zmieniac co 20 mth i ogólnie ze nie są to kosztowne maszyny, ale kto wie czy to nie był art. sponsorowany

http://www.scigacz.p...rcia,14578.html

 

we wtorek zobaczę tą:

http://otomoto.pl/husqvarna-te-ktm-te510-sm-enduro-supermoto-M3224281.html

chyba sporo byla latana patrząc po deklach

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe są poza moim zasiegiem, interesowałalby mnie 06-07, tu jest test 450tki, ponoc to to samo, tu niby piszą ze olej mozna zmieniac co 20 mth i ogólnie ze nie są to kosztowne maszyny, ale kto wie czy to nie był art. sponsorowany

http://www.scigacz.p...rcia,14578.html

Znajomy ma huske bodajże z 2010 roku i zmienia oliwe do 10mth, wcześniej miał starszą 2005 i tam co 15 wymieniał. Przelatał nią 3 sezony i wszystko było w porządku. Ogólnie ultra nowe enduro stają się masakrycznie drogie w serwisie, a przy tym nie grzeszą bezawaryjnością. Waga jednak od lat pozostaje na poziomie 112-113 kg bo nie ma więcej z czego urwać. Ogólnie znajomy stwierdził że ta stara husa była dużo bardziej kuloodporna niż nowa. I tak samo jest z EXC, te na RFS były jak czołg, na nowym silniku ta trwałość zniknęła niestety, kosztem lepszej pracy silnika, lepszych wykresów momentu i mocy. Już daje się zauważyć że fascynacja ultranowoczesnymi hardenduro 4T słabnie, a coraz więcej ludzi przesiada się spowrotem na 2T, których rozwój kilka tam temu się zatrzymał, ale tacy spece od enduro jak Gas czy husaberg coraz więcej inwestują w rozwój 2T.

PS: Jakie planujesz robić trasy na tym SM ? Tylko miasto i okolica?

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko powiedzieć, czy w ogóle mi to zagra i ile na tym pojezdżę. Jezdzilem na drz w SM i mi się spodobało tyle ze słabe. Ogólnie potrzebuję mieć moto nowsze, mocniejsze i z rejestracją, a SM to tak przy okazji. No i własnie taka huska z 4 kołami byłaby w sam raz, bo kilometrów to i tak nie narobię, żebym zrobil w sezonie 60mth w enduro i 20 na sfalcie to będzie ciężko, więc kosztami eksploatacj mnie nie zabije, tyle ze kupić trupa którego nie serwisowano to juz inna sprawa. Jest tez u nas do wziecia za 12k smc 660, tyle ze wtedy musiałbym zostawic 200tkę w teren, niby kola enduro moge pozyczyc od wiecznie zepsutej starej lc4 kumpla, ale to to za wielkie bydle w teren. Pojezdzę jednym i drugim i pomyślę. Ew dozbieram kasy do czegoś typu exc 450, wr 450 z rocznika 06-08

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas jeden ass na 660 z kołami enduro robił takie podjazdy, że innym się marzyło, w ekipie mamy trzy 625 sxc i jeden smc 660 z założonymi na przód lagami enduro i kostkami (lagi wziął od jakiegoś starego lc4) chłopaki dają tym radę. Mi się lepiej jeździ na lakkim exc, także mniej się kopie w błocie i sypkim piachu, ale jak ktoś ma ogar i siłę to na lc4 poszaleje.

 

Co do kopania, to xr kopałem w każdych butach a 660 pali łatwiej więc to nie problem*

 

* - nie problem jeśli to nie jest któraś godzina i któraś wywrotka danego dnia ;-)

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

palenia w terenie się nie boję, bo w crossowych butach zawsze da się radę, gorzej pojechać gdzieś w zwyklych butach i pocić się pod sklepem, najgorsze ze leą nogą kopię jak anemik

 

w poniedzialek jade obadać tego kata:

http://allegro.pl/kt...2440330827.html

 

silnik ma tak jarmolić jak stara lc4? jak to ma chodzić?

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...