Skocz do zawartości

KTM GS 300


Rekomendowane odpowiedzi

Silnik podobny jak w nowszym bracie- EXC. Czyli z częściami eksploatacyjnymi jak tłok korba itd nie powinno być problemu. Gorzej z pozostałymi częściami bo KTM prowadzi produkcje części do modeli nie starszych niż 10 lat. Jeżeli już byś coś dostał to będzie to cholernie drogie (gdzieś mi się obiło o oczy jak Gawron pisał że sprzęgło 1300 zeta )Ja miałem GS 125 swego czasu to nic nie szło do niego dostać ( z zębatką tylną miałem nawet problem). Możesz jeszcze poczekać jak Gawron odwiedzi ten temat bo o KTM będzie ci w stanie powiedzieć więcej ( też te wynalazki miał :biggrin: )

PS: Masz już jakiś upatrzony egzemplarz? Jeżeli tak to za jakie pieniądze? Ogólnie moja rada- odpuść i szukaj młodszego EXC lub Huski (również nie starszej niż okolice 2000r, albo wszelakich Japonii)

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 1.5k to bym chyba zaryzykował za zasadzie polatać a jak padnie to opchnąc na części-nie powinieneś jakoś dużo wtedy stracić

 

aczkolwiek z remontem jak pisze rafael nie dostaniesz części więc w sumie smutna prawda-kupić zajechać sprzedać...

 

jeżeli gościu naprawdę zrobiłby remont (a ja w to nie wierze) to rok powinieneś przelatać bez inwestycji....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak- Odpuść :icon_mrgreen: Motor totalnie zdewastowany, nie mówie już o tym że to max 92 rok a nie 95. Ktoś tu już kupił starego GS na forum to ciągle rozpaczliwie zadaje pytania w tematach bo motor się sypie. Ten motocykl to będzie studnia bez dna

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michoa tylko jest mały problem. Tutaj zasada kupić, zajechać sprzedać się nie sprawdzi bo on już jest zajechany :crossy: :tongue:

 

No mówił że w wakacje zrobił tłok i miał wypadek na ścigaczu i przejeździł z 3h na nowym tłoku i nie był jeżdzony jutro ma go odpalić jak odpali to pojadę go obejrzeć

Po zakupie będziesz już mógł obwiniać tylko siebie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GGłówną wadą tego moto to wiek , w tym roczniku z racji wieku wszystko będzie roztluczone , gwinty w aluminiowych karterach będą wychodzić razem ze srubami, po za tym kupisz za 1,5 koła wsadzisz w odratowaniem z 5 k a i tak nie będzie to latać jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj ojciec miał takiego w 92r od 93 miały inne plastiki. Z częściami do silnika może nie było by takiej tragedi bo ten silnik robili bez większych zmian do 99r. Części robią do 10 lat od zakończenia produkcji ale na magazynach do popularnych modeli części myśle że jeszcze długo nie zabraknie. Z resztą kto to może wiedzieć. Ja do 125 z 93r nic z nietypowych części nie mogłem dostać...

Ten ze zdjęcia to już raczej wspomnienie motocykla.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...