pedroo89 Opublikowano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Witam,W tym jakże radosnym dla mnie dniu.W piątek odebrałem silniczek. :) Wszystko jest cacy, od panewki, przez pierścienie, łańcuchy, regenerację głowicy po najmniejszą śrubeczkę. Dekle się świecą a silnik wylądował w ramie. Powoli przystrajam motorek w resztę gratów. Aktualnie spędzam noc na doprowadzaniu do ładu elektryki. Jutro pewnie skończę. Zostało, jeszcze skrócić wydech, kupić przewód hamulcowy w oplocie. Zastanawiam się nad zmianą pompy hamulcowej na jakąś wydajniejszą, nie wiem czy to może coś poprawić, jak sądzicie? Gaźniki są teraz czyszczone by w odpowiednim czasie zostały zamontowane. Pracy jest już wyraźnie mniej, i wszystko idzie sprawnie gdyż wszystko było wcześniej przygotowane. Poniżej załączam fotki, picowałem je jak mogłem, niestety jakość jest bardzo słaba z powodu kiepskich warunków i aparatu w telefonie. MOŻE jeszcze się przejadę zanim spadnie śnieg. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Nad hamulcami zawsze warto popracować. Pamiętaj tylko, żeby dobrać wydajność pompy hamulcowej do Twojego układu. Bo może się okazać, że lekkie dotknięcie klamki powodować będzie zbyt silne działanie.Z innych rzeczy to jeszcze przemyśl przednią lampę i zegary. Może uda się znaleźć coś mniejszego? Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Osobiście poleciłbym zamontowanie porządnych klocków hamulcowych. Niby małe a zmienia wszystko. Ja jestem fanem EBC HH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Zastanawiam się nad zmianą pompy hamulcowej na jakąś wydajniejszą, nie wiem czy to może coś poprawić, jak sądzicie? Zamiana na 12,13mm radialkę przyniesie jakiś efekt na takim lichym zacisku. Ale lepiej dopasować jakiś czterotłoczkowy zacisk z nowoczesnego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Zamiana na 12,13mm radialkę przyniesie jakiś efekt na takim lichym zacisku. Ale lepiej dopasować jakiś czterotłoczkowy zacisk z nowoczesnego moto. Oj nie jest to takie proste jak się wydaje, nie ma miejsca między szprychami a tarczą na taki czerotłoczkowy zacisk. Już to przerabiałem, to jest jak domino trzeba zgrać ze sobą, lagi z kołem, lagi z tarczą, tarczę z kołem, lagi z zaciskiem, zacisk z tarczą, itd. Zmienisz jedno, reszta się sypnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Witam wszystkich śledzących temat.Dawno się nie odzywałem, gdyż nie mam spektakularnych postępów.Znów powstrzymuje mnie temat części, mianowicie czekam na zestawy naprawcze do gaźników.Wydech otrzymał nową konstrukcję, elektryka jest ogarnięta.Motocykl czeka tylko na gaźniki, gdy je założymy, będzie można odpalić po raz pierwszy, czym nie omieszkam się pochwalić i udokumentować.Zostanie jeszcze dopracowanie kilku detali i motorek będzie skończony. Może w 1 "urodziny" projekt zostanie dokończony.Póki co zachęcam do polubienia stronki CAFE RACER PROJEKT na facebooku. Znajdziecie tam zdjęcia z postępów a także trochę ciekawych zdjęć związanych z tematyką. http://www.facebook.com/pages/Cafe-Racer-Projekt/211731128911649?ref=hl Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.