Skocz do zawartości

Vertex 1 czy Wossner z 2 pierscieniami.......


Casual87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie:)

 

chcialem dziś zalozyć temat o wyborze tłoka Vertex z jednym pierscionkiem czy Wossner z dwoma pierscionkami...

obydwa tłoki są do tego samego modelu czyli Huski 125 sms 2010r orginalnie byl jeden pierscien to po co Wosner zrobił 2 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to tłok z dwoma pierścieniami daje to że motor jest mocniejszy bardziej od dolnego zakresu obrotów, ale za to z jednym pierścieniem ma większego kopa przy górnym zakresie obrotów.

2 pierścienie są ciut wytrzymalsze ale przy tych silnikach wątpie w to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie problem, dwa pierścienie to większe ciśnienie sprężania, czyli wyższa kompresja i większa moc. Jeden pierścień to o wiele mniejsze opory ruchu tłoka, co również jest bardzo ważne.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tłokiem z dwoma pierścieniami temperatura pracy będzie większa i możesz zatrzeć silnik.

Chyba,że zrobisz odpowiednie modyfikacje.

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...