Skocz do zawartości

Casual87

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Od dziecka motocykle,samochody
    Kobiety:D
  • Skąd
    Ostrowieć Św. I Londyn.

Osobiste

  • Motocykl
    Husqvarna 125 sms 2010r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1810512
  • Telefon
    07772625779

Osiągnięcia Casual87

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

-1

Reputacja

  1. Witam wszystkich zainteresowanych tematem Kitu cylindra 160c do Husqvarny 125. Cylinder pojawił sie ostatniego czasu na allegro i sprzedawca duzo o nim nie morze powiedzieć.... Morze ktoś sie juz kiedyś spotkał z tuningowanym cylindrem 160c w jakiejś 125..... Co myslicie o takiej przeróbce:):):)
  2. a wiec dziekuje kolegą za pomoc i wiedzę na przyszłość... jutro skladam maszyne i zaczynam docierać w końcu prawidłowo złorzony nowy kit. Pozdrawiam wszystkich i dziekuje Piotrze za dokladne wyjaśnienie:)
  3. wlasnie mi mechanik samochodowy powiedzial tak samo ze literą do góry... Piotrze napisales ze kolega wprowadza mnie w błąd ale nic na temat pytania.... To co oznacza ta litera???
  4. Witam wszystkich :) Zakladajac pierścionek na tłoka zaóważyłem ze ma on małą literke "R" Czy jest jakaś różnica w takim razie góra dół???
  5. Witam wszystkich serdecznie:) chcialem dziś zalozyć temat o wyborze tłoka Vertex z jednym pierscionkiem czy Wossner z dwoma pierscionkami... obydwa tłoki są do tego samego modelu czyli Huski 125 sms 2010r orginalnie byl jeden pierscien to po co Wosner zrobił 2 ???
  6. tloka moge oddac zrobie to w poniedzialek dzieki czlowiek uczy sie na bledach... ehh nie wiem więc czy cos bedzie z tego cylindra bo ma w dolnej czesci dwie skazy po pul centymerta i moze nie caly milimetr glebokie więć zobaczymy czy to coś przeszkadza czy nie miejmy nadzieje ze nie... przestuj 2 tygodnie juz z nim mam teraz wysylac cylinder do polski i spowrotem chyba trzeba kupic nowy nie wiecie ile w polsce bedzie kosztowal nowy cylinder do huski 125?
  7. a może ktoś mi powie ile można zeszlifować cylinder tą operacje robie pierwszy raz to nowy motocykl oszacowalem straty cylindra na okolo 1 milimetr i kupilem takiego tloka... zawiozlem do firmy ktora sie tym zajmuje i mi powiedziala ze nie zrobią mi szlifa bo tego cylindra sie nie szlifuje mieszkam w angli tu są angielskie nie dojeby??? czy ten koles mowil prawde i muszę kupic nowy cylinder:(
  8. kupilem nowego tloka wosser i robie szlifa bo orginalny sie juz zatarł troszkę przedobrzylem i mam nauczke ze by nie dawać tak ostro na max otwartej przepustnicy.... wczesniej lalem Castrol racing a teraz zmieniam olej na Motul 800 podobno jest leprzy od castrola... a co docierania to raczej trzeba pierscien musi sie dotrzeć i wygladzić wraz z cylindrem tak mi sie przynajmniej wydaje nie prawda...
  9. Ciekawy jestem gdzie bym mogł zrobić wlasnie z jakichs lekkich stopow metali tloka do mojej niuni.... pewnie by się nie przytarł tak jak te badziewne aluminiowe troche temperaturki i trzeba uważać:( Czy dobrze mysle ze gdyby zrobić ze stopów metalu tloka to zwiekrzymy jego zywotność.....
  10. WKLEJ TEN LINK W OKNIE! http://www.ebay.co.uk/itm/Husqvarna-New-Piston-Kit-CR-WR-SM-SMS-WRE-125-97-09-Wossner-Type-Std-53-95mm-/180726870390?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a14293176 TO TEN TLOK stwierdzam ze pypek tu mówi najrosądniej i wie o co chodzi... obydwa tloki są wykonane tak samo kuty tłok kosztuje 2razy wiecej i robiony jest ze stopów metali nie aluminium!! Dlaczego mądrzy inżynierzy nie umiescili otworów w przeciwnym kierunku wiedząc ze tlok bardziej zaciera sie od strony wydechu..... Ale to pewnie teraz ze napewno są tez po to by poleprzyć smarowanie w komorze korbowej:) bo na to wyglada ze dochodzą te wloty na tloku do cięć końca cylindra wyprofilowanego w pułkole...
  11. chcesz zeby twoja niunia sie darla i jezdzila jak szalona: podstawa wydech czysty przelot z wielkim kolektorem, wstaw przed gaznik Vforce3 poprawia prace silnika na wysokich obrotach, sportowy filtr powierza , zawór otwieramy na maxa odrazu i wieksza zębatka zeby wkręcał sie na obroty jak szalony wtedy osiagniesz maximum które chcesz uzyskac:) Chyba ze stać cię na jakiś większy gaznik to wtedy zrobisz z niego juz Żyletę bedzie chodzil jak piła motorowa do cięcia drewna tylko z grubym brzmieniem heheh Ja to tak widze i zrobilem w poprzednim swoim crossie teraz powoli zaczynam performers w następnym Husqvarna 125sms 2010r Nie zapominajmy o mieszance paliwa po takich przeróbkach bedzie niesamowicie wazna przy wyciśnieciu z motocykla maximum.....
  12. http://www.ebay.co.uk/itm/Husqvarna-New-Piston-Kit-CR-WR-SM-SMS-WRE-125-97-09-Wossner-Type-Std-53-95mm-/180726870390?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a14293176 TO ten TLOK no wlasnie ja tez cos juz o tym slyszalem ze tloka mozna jakoś umiejetnie na górnej powierzchni nacinać do uzyskania leprzych parametrów ale nic nie wiem o tym... Mówisz ze do smarowania to calkiem mozliwe tylko zastanawia mnie jak tak to dlaczego dziury nie są skierowane do strony wydechu tylko w strone gaznika wiedząc ze tłok zaciera sie bardziej po stronie wylotu.... dlaczego nie skierowali dziur w strone wydechu dziwne i bardzo ciekawe....
  13. Czesć:) Dziwna sprawa masz zrobiony szlif cylindra bez dopasowanego tloka...... Myslalem ze jak musimy łupać silnik to po wyjeciu cylindra szcujemy zniszczenia i po zmierzeniu go sówmiarka kupujemy tłoka. A dopiero pod tego tloka robi się szlif cylindra to nie wsk zeby sobie wkladać jakiegoś tam tloka dopasowanego przez somiarke wazne są setne milimetra dopasowanie w 100% cylindra do tloka nie na odwrót....
  14. Witam Wszystkich:) Moto jakie posiadam to: Husqvarna 125 sms 2010r Zastanawia mnie po co są dwie dziury po boku tloka np.Wasser a tlok Vertex ich nie posiada........ Własnie robie remont silnika i zastanawia mnie to bardzo o co tu chodzi czy te dziury w czyms pomagają??? TLOK WASSER http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=180726870390 TLOK VerteX http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=350459556991
  15. Wiec nie stosowac sie do etykietki 1:30?? zgłupialem juz tu na stronie pisza ze samuraj i motul najleprze oleje ale pisza o kosmicznych ilosciach dodawania go do bezyny jak np. 1:70 to gdzie tu sens i logika....... w tej chwili bede mial motocykl na dotarciu to szaleńsstw nie bedzie jakom mu lac najlepiej mieszanke jak jest na dotarciu?? Ale znowu puzniej napewno bedzie mial dawane ostro po gaże wiec mowisz by lac mieszanke 1:40 co juz jest zblizone do zalecen producenta...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...