Skocz do zawartości

Crossik jeździ trochę za wolno.


hajtowow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Więc tak, posiadam już jakiś czas motocykl aprilia mx 70. Cylinderek został zmieniony jakiś miesiąc temu na tą właśnie 70, razem z nowym silnikiem. Muszę więc go dotrzeć. Przejechałem na razie koło 200 km nie wykraczając za 6,5 tys obrotów wg. obrotomierza. Tak nakazywał mechanik mówiąc też, by docierać ok. 500 km. Zazwyczaj jeździłem na piątce manetkę dając na maksa, wtedy miałem 6-6,5 tys obrotów i na tym jeździłem. Dziś zmieniłem na szóstkę i też na manetce na maksa motocykl miał obroty 6tys obrotów przy prędkości 47km/h. Nie za wolno? Co się może z nim dziać, bo myślę że 70km/h powinien zasuwać minimum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Więc tak, posiadam już jakiś czas motocykl aprilia mx 70. Cylinderek został zmieniony jakiś miesiąc temu na tą właśnie 70, razem z nowym silnikiem. Muszę więc go dotrzeć. Przejechałem na razie koło 200 km nie wykraczając za 6,5 tys obrotów wg. obrotomierza. Tak nakazywał mechanik mówiąc też, by docierać ok. 500 km. Zazwyczaj jeździłem na piątce manetkę dając na maksa, wtedy miałem 6-6,5 tys obrotów i na tym jeździłem. Dziś zmieniłem na szóstkę i też na manetce na maksa motocykl miał obroty 6tys obrotów przy prędkości 47km/h. Nie za wolno? Co się może z nim dziać, bo myślę że 70km/h powinien zasuwać minimum...

pomyśl o zmianie zebatek na v-max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

1. Jaki masz moduł ? możesz mieć zablokowany, rozejrzyj się za akcesoryjnym modułem tzw. tuningowym. W 2t bardo dużo to daje.

2. Wydech, czy nie zablokowany ? Brak blokad to podstawa przy zwiększaniu pojemności w takim sprzęcie. A akcesoryjny dużo tu zdziała.

3. Filtr powietrza, jakiś stożek lub wkład o mniejszej gęstości chociaż.

4. Jak już wspominali zębatki.

 

To podstawy takie, myślę ze coś pomogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale blokowane moduły w Aprilii zdarzają się bardzo rzadko. Sprawdź czy masz odblokowany wydech całkowicie, no ew. spróbuj od kolegi jakiegoś, nawet od skutera (tylko markowego, nie chińczyka) pożyczyć moduł i podmienić - ale szczerze wątpię - raczej, albo zawalony wydech nagarem, albo źle skręcony i ucieka kompresja, albo zablokowany wydech - innej opcji nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...