milosz-RR Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Bo we łbach siedzi przeświadczenie że silnik do remontu przejeżdża 200-250 kkm Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 zajc popraw swoje literówki w tym temacie zanim sie przydupcysz do jeszcze kogoś :D lpg + On ? Jak to niby działa? nie ma samozapłonów w połowie spreżania? :P cieżko mi to sobie wyobrazić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 mi zdecydowanie wygodniej sie jezdzi turbodieslem. Duzy moment obrotowy, mała amplituda spalania. Wymiana turbo to nie taka wielka tragedia, kosztuje to tyle samo co zrobienie porzadku z rozrządem, ktory wytrzymuje 2-3razy krócej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 A co powiecie na diesla z lpg? :cool: Oglądałem reportaż o tym i muszę powiedzieć,że przykuło to moją uwagę.Testowano transita z silnikiem 2.5 i mocy 150 koni,który po wciśnięciu magicznego gużika,nie przechodzi na bezpośrednią pracę na lpg a jedynie wspomaga naszego ropniaka.Silnik pracuje na dwóch rodzajach paliw.Efekty tej instalacji są takie,że moc wzrosła do 167 koni a zużycie oleju,które było na poziomie 10L/100km spadło do 6L ropy,jednocześnie zużywając 3L gazu.Koszt takiej instalacji to około 5000złJak ta instalacja przyjmie sie w ciężarówkach ,to lpg za jakiś czas moze stać sie najdroższym paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Jak ta instalacja przyjmie sie w ciężarówkach ,to lpg za jakiś czas moze stać sie najdroższym paliwem.http://www.opoltruck.pl/INSTALACJA-GAZOWA-LPG-DO-SILNIKA-DIESLA-TIR.htmlPodana cena obejmuje zbiornik cylindryczny 50L oraz montaż instalacji w samochodzie o mocy do 400KM.To chyba jest najwiekszy problem instalacji LPG ciezarowce. Tankowanie co 150-200 km? zajc popraw swoje literówki w tym temacie zanim sie przydupcysz do jeszcze kogoś :DGratuluje. Znalazles wytlumaczenie na swoj niedorozwoj :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Lpg jest dodatkiem,choćby spalił 10l/100 gazu to daje 500km. p.s.O ile dobrze widze to nie pisze tam jakie jest zużycie gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 jednocześnie zużywając 3L gazu. Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Miałem na myśli ciężarówkę(TIR).Jeżeli dostawczak zuzywa 3l to tzw. TIR około 10l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 stosunek ON- LPG >>> 80 - 20 % Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 P.S Czy wszystkie pedały już sobie ulżyły i dały mi minusa? :icon_mrgreen: Zajc, jak juz zejdziesz na konkretny minus, to zauwazysz, ze 1. da sie i z tym zyc 2. przestanies sie tym prejmowac :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 stosunek ON- LPG >>> 80 - 20 %Czyli 10l gazu spokojnie. Zajc, jak juz zejdziesz na konkretny minus, to zauwazysz, ze 1. da sie i z tym zyc 2. przestanies sie tym prejmowac :crossy:Tak jak MOC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 (edytowane) Danielpotas...czy ten kim dzon kil to jakis twój wujek :icon_question: Edytowane 17 Grudnia 2011 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Diesle mimo wszystko nadal mniej palą i jesli chcesz nim dłużej pojeżdzić to się da- żywotność silnika maja większą. A moją myśl właśnie ostatnimi czasy zajmuje ta kwestia. Mam szczere wątpliwości aby taki np. mój 2.0 TDCi wytrzymał więcej aniżeli benzyniak, ale mówię o wolnossącym, nie doładowanym, a takich to już chyba nikt w ofercie nie ma :icon_rolleyes: Oczywiście, że są, ale to już wymierające gatunki. Czy diesel spali mniej? No, 1.4 TDI ;) A jeśli dojdzie do awarii takiego diesla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 tak zrobione zeby doszlo do awarii, producentowi nie opłaca sie wyprodukowac zbyt niezawodnego samochodu. Bez sensu, trzeba maksymalizować zysk i zamiast jednej jednostki, sprzedać kilka nie tylko 1.4 TDI w małym aucie pali mniej. W nowym superbie, 2.0 TDI 170KM na trasie przy normalnej jezdzie schodzi poniżej 6, jak sie postarać to poniżej 5. Ciezko o taki wynik w podobnym silniku benzynowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Tyle akurat wiemy jak funkcjonuje dziś rynek motoryzacyjny. Bardziej miałem na myśli jak wypada trwałość systemu wtryskowego i układu korbowo-tłokowego. Sąsiad ma starą Mazdę 626 z niemal 400 tysięcznym przebiegiem, zagazowaną, nie garażowaną, silnik bierze do 0,5 l oleju, ale to to ciągle śmiga. Wątpię aby którykolwiek z diesli osiągnął taki przebieg, jak w Renaultach (nie tylko) wtryski po 100 tys. potrafi wy*ebać w kosmos. Być może to wina naszej cieczy ropopochdnej :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.