piter- Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 (edytowane) Witam, Jestem nowy na forum, nie moglem znalezc podobnego tematu, jesli jest taki to prosze o link.Otoz jestem szczesliwym lub nieszczesliwym posiadaczem Kawasaki klr 650 tengai. W dniu kiedy kupilem moje cudo po kilku godzinach jazdy nagle stracilem wszystkie biegi.Po odkreceniu oslony zebatki przy silniku okazalo sie, ze walek zdawczy jest zniszczony, tzn bez frezow. Jedno, co mnie cieszy to dostepnosc czesci do tego modelu, ale gdy zadzw po kilku serwisow za rozlozenie i zlozenie silnika wolaja 500-700 zl. Walek zdawczy mam juz zamowiony i postanowilem sam go wymienic. Mam nadzieje, ze do wiosny dam rade :)Moje pytanie brzmi, czy ktos posiada jakies schematu silnika, jakas ksiazka serwisowa, czy sa jakies wielkie trudnosci przy rozbieraniu tego silnika, czy na walek zdawczy wchodzi jakis pierscien, aby ograniczyc zebatke? (w moim nie bylo, wiec moze to przyczyna).Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Edytowane 14 Grudnia 2011 przez piter- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 http://www.blackbears.ru/manual/files/Kawasaki_KLR600_Service_Manual_(German).zip Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Posiadasz odp narzędzia do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter- Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Mam dużo narzędzi, odpowiednie tzn np jakie?Jesli chodzi o odp wyzej - link http://www.blackbear..._Manual_(German).zip niestety nie dziala :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 np. klucz dynamometryczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 (edytowane) nie wiem jak sie wstawia linki ale może ten zadziała wklej sobie w pasek adresu: blackbears.ru/manual/files/Kawasaki_KLR600_Service_Manual_(German).zip Edytowane 14 Grudnia 2011 przez doomi Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Mam dużo narzędzi, odpowiednie tzn np jakie?Jesli chodzi o odp wyzej - link http://www.blackbear..._Manual_(German).zip niestety nie dziala :( KLIK i działa ;) Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter- Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Faktycznie działa, podziękował za tak szybką pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dobrze by było wymienić też łożysko i uszczelniacz :buttrock: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Co do łożyska to bym się nie rozpędzał, uszczelniacz napewno. Z narzędzi: klucz dynamometryczny, blokadę sprzęgła, ściągacz do magneta, dobry byłby jeszcze klucz pneumatyczny (udarowy) to tak na szybko co mi do głowy przychodzi bez czego nie podchodziłbym do silnika ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 (edytowane) Obejdzie się bez klucza pneumatycznego, jeżeli lubisz grzebać przy takich rzeczach to powoli z serwisówką dasz rade. Na początek musisz skołować ściągacz do magneta i specjalnie wygięty klucz do jego "przytrzymania", mam taki klucz ale nie pożyczę ci bo mieszkasz na drugim krańcu polski :bigrazz: Zapewne będziesz wyciągał silnik a więc pomódl się do bozi żeby oś łącząca wahacz z silnikiem nie była zapieczona, jeżeli to było nie ruszane od nowości to będziesz miał problem. Edytowane 15 Grudnia 2011 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 (edytowane) tez to robilem w swojej kawie , tyle ze zniszczone byly frezy zabezpieczenia zebatki zdawczej a nie sam walek. powiem tak , uszczelki oryginal albo athena , nie laduj tam omp . Zapewne lancuszek balansowy ( jak juz zmieniasz to tylko oryginal) i walek pompy cieczy moga byc do wymiany ( walek mozna wybic i dorobic) , lancuszek nierzadu tez moze byc na wykonczeniu ale akurat oryginal ( nie radze brac did-a) kosztuje nieduzo. Sprawdz zawory (luzy) po zlozeniu. http://www.bikepics.com/pictures/722277/ Edytowane 15 Grudnia 2011 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter- Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.Jestem w trakcie rozkladania silnika na polowe.Faktycznie musze dorobic klucz do magneta (roz 32), mam krotkie pytanie w zwiazku z ta czescia - jaki tam jest gwint prawy, czy lewy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) prawy dokrecajc po odltuszczeniu i zgodnie z Nm - jak zle dokrecisz to narobi bigosu , zerwie klin oraz porysuje zdrowo pasowanie na magneto i wale ( stozek) Edytowane 27 Grudnia 2011 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter- Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dzieki za odp,Poprzedni wlasciciel zmienial tlok oraz wal, robil to w "serwisie" w Bydgoszczy, ktory cieszy sie dobra opinia (mam na to dokumenty). Powiem szczerze jak widzialem nakretki i sruby, ktore byly dokrecane przecinakiem mlotkiem (czesc nakretek wew silnika bede chyba musial wymienic...) nie mowiac juz o tym, czy uzywali jakis kluczy dynamometrycznych, to naprawde żal sie robi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.