Skocz do zawartości

Wymiana wałka zdawczego Kawasaki klr 650 tengai


piter-
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

post-58784-0-74467900-1323881439_thumb.jpgWitam,

Jestem nowy na forum, nie moglem znalezc podobnego tematu, jesli jest taki to prosze o link.

Otoz jestem szczesliwym lub nieszczesliwym posiadaczem Kawasaki klr 650 tengai. W dniu kiedy kupilem moje cudo po kilku godzinach jazdy nagle stracilem wszystkie biegi.Po odkreceniu oslony zebatki przy silniku okazalo sie, ze walek zdawczy jest zniszczony, tzn bez frezow. Jedno, co mnie cieszy to dostepnosc czesci do tego modelu, ale gdy zadzw po kilku serwisow za rozlozenie i zlozenie silnika wolaja 500-700 zl. Walek zdawczy mam juz zamowiony i postanowilem sam go wymienic. Mam nadzieje, ze do wiosny dam rade :)

Moje pytanie brzmi, czy ktos posiada jakies schematu silnika, jakas ksiazka serwisowa, czy sa jakies wielkie trudnosci przy rozbieraniu tego silnika, czy na walek zdawczy wchodzi jakis pierscien, aby ograniczyc zebatke? (w moim nie bylo, wiec moze to przyczyna).

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Edytowane przez piter-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak sie wstawia linki ale może ten zadziała

 

wklej sobie w pasek adresu:

 

 

blackbears.ru/manual/files/Kawasaki_KLR600_Service_Manual_(German).zip

Edytowane przez doomi

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dużo narzędzi, odpowiednie tzn np jakie?

Jesli chodzi o odp wyzej - link

http://www.blackbear..._Manual_(German).zip niestety nie dziala :(

 

 

KLIK i działa ;)

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do łożyska to bym się nie rozpędzał, uszczelniacz napewno. Z narzędzi: klucz dynamometryczny, blokadę sprzęgła, ściągacz do magneta, dobry byłby jeszcze klucz pneumatyczny (udarowy) to tak na szybko co mi do głowy przychodzi bez czego nie podchodziłbym do silnika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejdzie się bez klucza pneumatycznego, jeżeli lubisz grzebać przy takich rzeczach to powoli z serwisówką dasz rade.

 

Na początek musisz skołować ściągacz do magneta i specjalnie wygięty klucz do jego "przytrzymania", mam taki klucz ale nie pożyczę ci bo mieszkasz na drugim krańcu polski :bigrazz:

 

Zapewne będziesz wyciągał silnik a więc pomódl się do bozi żeby oś łącząca wahacz z silnikiem nie była zapieczona, jeżeli to było nie ruszane od nowości to będziesz miał problem.

 

 

 

 

DS-MP2t.jpg

 

DoohickeyToolsLR.jpg

Edytowane przez hesuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez to robilem w swojej kawie , tyle ze zniszczone byly frezy zabezpieczenia zebatki zdawczej a nie sam walek.

 

 

 

 

powiem tak , uszczelki oryginal albo athena , nie laduj tam omp . Zapewne lancuszek balansowy ( jak juz zmieniasz to tylko oryginal) i walek pompy cieczy moga byc do wymiany ( walek mozna wybic i dorobic) , lancuszek nierzadu tez moze byc na wykonczeniu ale akurat oryginal ( nie radze brac did-a) kosztuje nieduzo. Sprawdz zawory (luzy) po zlozeniu.

 

 

 

http://www.bikepics.com/pictures/722277/

 

 

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

prawy

 

 

 

 

dokrecajc po odltuszczeniu i zgodnie z Nm - jak zle dokrecisz to narobi bigosu , zerwie klin oraz porysuje zdrowo pasowanie na magneto i wale ( stozek)

 

 

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odp,

Poprzedni wlasciciel zmienial tlok oraz wal, robil to w "serwisie" w Bydgoszczy, ktory cieszy sie dobra opinia (mam na to dokumenty).

Powiem szczerze jak widzialem nakretki i sruby, ktore byly dokrecane przecinakiem mlotkiem (czesc nakretek wew silnika bede chyba musial wymienic...) nie mowiac juz o tym, czy uzywali jakis kluczy dynamometrycznych, to naprawde żal sie robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...