Tuzmen Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Cześć Nigdzie nie znalazłem takiej informacji czy poradzili sobie w 900 z tym problemem w TDMkach.Czy ktoś ma wylataną 900 żeby potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Cześć Nigdzie nie znalazłem takiej informacji czy poradzili sobie w 900 z tym problemem w TDMkach.Czy ktoś ma wylataną 900 żeby potwierdzić?... ale nie było problemu spalania oleju w TDM, XTZ, TRX, przynajmniej w normalnie eksploatowanych maszynach. Niegdyś moja XTZ przy 130 tysiach nie paliła kropelki. Edytowane 1 Grudnia 2011 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) ... ale nie było problemu spalania oleju w TDM, XTZ, TRX, przynajmniej w normalnie eksploatowanych maszynach. Niegdyś moja XTZ przy 130 tysiach nie paliła kropelki. Był problem i to nie mały w tdm 850, np. Zbychu z forum miał taki. Natomiast na forach tdm często przewija się problem smarowania w 850, z zapowietrzania się pompy oleju Edytowane 1 Grudnia 2011 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 TDM850 przepalały olej, 900-ki nie. Moją "dziewiątką" mam nakulane ponad 70000km i nigdy nie wzięła ani grama oleju. Jeżeli tak się dzieje, to wypadałoby zbadać motorkowi serducho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 TDM850 przepalały olej, 900-ki nie. Moją "dziewiątką" mam nakulane ponad 70000km i nigdy nie wzięła ani grama oleju. Jeżeli tak się dzieje, to wypadałoby zbadać motorkowi serducho.Myślę, że to wystarczy za odpowiedź. Ja miałem TDM ze znacznie mniejszym przebiegiem i też oczywiscie nie pijała oleju. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Swoją TDM 900 zakupilem z przebiegiem ok 5tyś km, a sprzedałem z przebiegiem 60tys km-nic nie brała oleju, jezdzona na pełnym syntetyku...Zaloguj sie na forum tdmzone tam jest kopalnia informacji... Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Hej, a czy deklaracja producenta o regulacji zaworów po 40 tys jest jakoś zweryfikowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Warto regulować częściej, co około 22-25 tysięcy km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Hejka, no i nowa maszynka stoi w garażu. 2004 rok, poobcierana z dwóch stron ale ładnie chodzi, no i centralkę ma :):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Gratuluję. Mam wielki sentyment do tdmki, Czas na forum zone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.