żółf Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 No i znowu mam problem LC4 640 ADV r. 2002 Nie mogę ściągnąć głowicy z cylindra. Odkręciłem wszystkie 4 szpilki w głowicy (10mm) 2 nakrętki pod cylindrem, 2 śruby 6mm. Głowica nie chce zejść, nie pomogło podgrzewanie opalarką i perswazja drewnianym kołkiem przy pomocy młotka. Na szczęście w lc4 można ściągnąć cylinder bez ściągania głowicy, zdjąłem, podgrzałem zestaw, dotoczyłem kołem na fi tłoka, i próbowałem wypchnąć ściągając śrubami w otworach na szpilki mocujące cylinder do karteru. Skutków brak, głowica siedzi jak monolit. Czy są jakieś pomysły? Może w czymś moczyć, (baniak wd40:) Ostatecznie zfrezuje ten cholerny cylinder :tongue: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemk Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 W mojej książce serwisowej jest narzędzie do tego. Takie jak by odwrócone cęgi rozporowe z płaskimi końcówkami jak szpachelki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) Rób tak,abyś głowicy nie uszkodził,ale jak to zrobić to nie mam pojęcia.Może ktoś to skleił :icon_razz: Edytowane 28 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 W mojej książce serwisowej jest narzędzie do tego. Takie jak by odwrócone cęgi rozporowe z płaskimi końcówkami jak szpachelki :) Możesz dać fotkę? Może wtedy coś wymyślę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemk Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Dziś postaram się zeskanować gdzieś to foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Cały podzespół w wanienkę z olejem zanurzyć dokładnie i na kuchenkę?Ino nie w domu, bo Cię wyeksmitują :-) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemk Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 mam nadzieje że sobie poradziłeś. Niestety nie mam jak zeskanować tego zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 I jak? Poszło? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Jeszcze nie, ale nie próbowałem gotowania w oleju ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 podgrzac porzadnie , kolkiem od srodka cylndra pewnym uderzeniem i musi sie odkleic :) Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 podgrzac porzadnie , kolkiem od srodka cylndra pewnym uderzeniem i musi sie odkleic :)Już tak próbowałem na kuchence elektrycznej i opalarką, chyba czas na palnik gazowy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 nie ma cudow!musi zejść!niewykluczone ze przeoczyles jakas ..naktetke,srubke tulejke.Te patenty z "gotowaniem" sa bez sensu,natomiast patent z drewnianym kołkiem juz lepiej mi sie podobał,pod warunkiem ze kolek bedzie prawie tej samej srednicy co cylinder i koncowke "wyprofilowana" do komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Już tak próbowałem na kuchence elektrycznej i opalarką, chyba czas na palnik gazowy:)Grzanie cylindra lub głowicy powinno pomóc, tylko musisz przemyśleć którą część podgrzewać. Jeśli w głowicy jest podtoczenie w które wchodzi cylinder, to należy grzać wyłącznie głowicę. Grzanie musi spowodować powiększenie luzu między częściami. Osobiście jednak myślę, że musiałeś przeoczyć jakieś nakrętki lub śruby, bo w życiu nie spotkałem się z sytuacją, by nie dało się rozłączyć cylindra z głowicą. No ale może jednak życie jest bogatsze w przypadki niż moja wyobraźnia pozwala je wymyślić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.