matidop Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witajcie.Ostatnio z dziadkiem wyciągnęliśmy jego stary motocykl SHL 175 M11 z 1961r. Postanowiliśmy go zrobić na nowy sezon.Dołączę zdjęcie jak wygląda.Teraz tak robimy po woli spis rzeczy których najnormalniej w świecie brakuje w końcu motocykl stał w komórce 35 lat.Teraz przechodzę do sedna tematu.Potrzebuję sklep albo kilka sklepów z Warszawy albo niedalekich okolic które dysponują wszystkimi albo prawie wszystkimi częściami i są one tam w miarę tanie.Oczywiście chodzi mi o nowe.Oraz potrzeba nam tapicera który wymieni gąbkę w siedzisku oraz obszyje na nowo materiałem.Jeżeli ktoś jest z Warszawy i zna się na naprawie SHL to proszę o kontakt na PW :) Tak jak obiecałem fotka od razy przepraszam za jakość :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Ja miałem ten model jakieś 20 kilka lat temu. Fajnie się jeżdziło.Kupiłem od gościa co robił porządki w garażu po kimś i z pod sterty rupieci wyciągnął ten motocykl , z przebiegiem ok 2 000km,zupełnie super stan! Jeżdziłem 2 lata i sprzedałem.Życze powodzenia w remoncie! Nadal mam sentyment do SHL-ki... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matidop Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) Dzięki :) Wiesz to tak naprawdę prezent dla dziadka żeby sobie polatał trochę na stare lata...szkoda że nie widziałeś jak się ucieszył jak go wyciągnęliśmy :) Ten ma chyba coś koło 4 tys. km zrobione jak dobrze pamiętam...do wymiany jest na pewno akumulator i powinno dać radę go odpalić może. Edytowane 28 Listopada 2011 przez matidop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Witajcie.Ostatnio z dziadkiem wyciągnęliśmy jego stary motocykl SHL 175 M11 z 1961r. Postanowiliśmy go zrobić na nowy sezon.Potrzebuję sklep albo kilka sklepów z Warszawy albo niedalekich okolic które dysponują wszystkimi albo prawie wszystkimi częściami i są one tam w miarę tanie.Oczywiście chodzi mi o nowe.Oraz potrzeba nam tapicera który wymieni gąbkę w siedzisku oraz obszyje na nowo materiałem. Wszystko znajdziesz na alledrogo, części, adresy sklepów je sprzedających, materiały tapicerskie i namiary na ludzi którzy to robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matidop Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Dzięki za odpowiedź.No właśnie na Allegro to wiem...ale chodzi mi bardziej o taki sklep hurtownie gdzie wszystko naraz można zamówić i odebrać gdzieś w Warszawie.W Alledrogo się nie bawię.Pytam się bo może ktoś zna dobre sklepy i by polecił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 W sklepie czy też hurtowni, raczej już nie dostaniesz oryginalnej części. To co nazywa się nowe jest made in china (PRC). Jeśli sprzęt ma być zrobiony jak należy zostaje właśnie alledrogo, bajzle, motoweterany albo znajomi. Powodzenia w remoncie, i wrzuć jakieś foty z postępu prac. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matidop Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Dzięki za wypowiedź.Poszukam na alledrogo potrzebne części.Fotki naturalnie że dam! Obowiązek ;-) Tapicera już znalazłem.Wymieni gąbkę i obszyje nową skórą <3 W sumie jak policzyłem to za wszystko nie wyjdzie więcej niż 1000zł :) Przejadę się na giełdę jeszcze i poszperam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Dam Ci radę - nie rób jej totalnego remontu. Foto kiepskie ale widać że jest w miarę zdrowa ta SHL, szkoda niszczyć nowym lakierem i chromami. A co takie chcesz wymieniać że aż 1k zł wyjdzie? Silnik rozbierasz na atomy, zmieniasz łożyska, uszczelniacze i takie tam pierdoły. Jeśli tłok i cylinder są OK to zostaw je, stary tłok na pewno lepszy niż te nowe w sklepach. SHL nie trudno uruchomić po długim postoju. Siedzę w tych motocyklach od zawsze, SHL M11 to był pierwszy prawdziwym motocykl jakim w życiu jeździłem. Uwielbiam M11. Tu moja obecna SHL. Na foto brudna trochę. Ale w pełni sprawna i zarejestrowana.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f105a58373e1be78.html Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) qurim a jest jakiś patent na stopkę centralną żeby się nie wyginała? To znaczy chodzi mi o to, że wrak mojego demoluda spędził na niej ponad 20 lat i się wygięła tuż przy mocowaniu jej do ramy. Kumpel ze spawarką wpadł popękane spawy zostały naprawione była już sztywna, i moto stał tak jak Twoja SHL z przodem w górze. Ale co, niecały miech i dalej Wuecha podparta na stopce spoczywa na kołach. Już jej nic nie robiłem bo jeszcze by się wogule rozlazła :/ A SHLke najpierw umyć po prostu. 4Tys przebiegu na oryginalnych częściach, to naprawdę niewiele. Założę się ze podłubanie w zapłonie jeśli nie ma iskry to wszystko co trzeba żeby zagadała tak jak stoi. Olej do skrzyni i można się karnąć.Co do wymiany gratów w silniku, to tak jak post wyżej. Edytowane 30 Listopada 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 A to dziwna sprawa z tą stopką. Jeśli tak bardzo się wygina to najlepiej zmienić na inną, zdrową. Zwróć uwagę czy to czasem nie wygina się taka jakby belka ramy pod silnikiem. Kawałek kątownika w kształcie litery "V" o którą opiera się centralka. Zwróć też uwagę jakiego typu masz centralkę, czy z pełnych profili czy raczej z wytłoczek ceownikowych tak jak ramy w WFM. Ta z ceownika będzie się gięła jak już raz była kiedyś zgięta. Pomoże jedynie wspawanie pasków blachy które wzmocnią interes. Rzuć też okiem czy stopka po prostu nie jest za krótka. Moja WSK na kołach 19" ledwo stała na takiej stopce. A jakby miała 18" koła to by było git, by nie dotykały gleby. Wtedy można jedynie naspawać kawałek blachy w miejscu styku z ramą co by mniej się "otwierała". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matidop Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 qurim Dzięki za wypowiedź.Wiesz co my chcemy się wyrobić w tylu...tam jest kanapa do zrobienia, lampy,akumulator, jakieś drobiazgi i pewno opony + umyć porządnie :)Zaznaczę Ci na zdj. co mnie niepokoi. Ta część którą zaznaczyłem jest lekko mówiąc zardzewiała...dziadek twierdzi że trzeba coś tam przesmarować czy coś i będzie działało.Wg. mnie warto by to było wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 to jest cylinder żeliwny, najlepiej to wyczyścić np przez piaskowanie i pokryć lakierem odpornym na wysoką temperaturę. swoją drogą najpierw ściągnij sobie jakąś książkę w stylu jeżdżę motocyklem shl i ją przeczytaj od deski do deski. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matidop Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Ok ogarnę, chodź to nie ja będę jeździł to i tak przeczytam i jeszcze podrzucę dziadkowi :) Dzięki za radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 chodzi mi o to byś poznał nazewnictwo części, ponieważ zakreślanie cylindra i mówienie że jest zardzewiałe to coś przez osobę która restauruje motocykl brzmi jak żart Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matidop Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Spoko spoko.Już mówię że znalazłem tapicera w Warszawie :) 250-300zł.Damy radę.Teraz tylko niektóre części brakujące pozamawiać i zamontować i na nowy sezon jak nowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.