lysy600 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 zdjatka mojej xjtki http://www.tkdami.net/~krzysiekz/jama/ milego ogladania Noo!!!Twój motocykl mi się podoba (w wersji przed modyfikacjami). O czymś takim myślałem. Tylko lampa, liczniki i kiarownica miały być w troche innym układzie. I chciałem do tego wkomponować szybe. A to bajeranckie siedzenie to ty robiłeś czy poprzedni właściciel? ps. I mojej Basi też sie twoja xj-ka dardzo podoba :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 KrzysiekZet31 Bardzo fajnia odmalowana xjta. Silnik tez malowales?? Mam takie pytanka. Z czego masz zegary?? Jak brzmi ten sebring i czy trzeba bylo przeregulowac gazniki aby nie strzalalo w tlumik??. No i ile pali z tym wydechem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) hehe widze ze wszyscy podłapali temat przerobki sprzetow na nakedy:) no to na wiosne chyba wszyscy wyjedziemy golasami:) a co do tych swiatelek to ja myslalem zeby kupic takie halogeny samochodowe albo soczewki ( http://allegro.pl/item126248075_halogeny_s...ena_za_kpl.html lub http://allegro.pl/item127599530__halogeny_...kowe_od_ss.html albo jeszcze http://allegro.pl/item126159649__super_hal...lowe_od_ss.html ) i jakos wmontowac to na lagi a pozniej zapodać jakąś fajna szybke nie za duża nad nie... i bedzie fajny naked/strit i nie kazdy bedzie mial przynajmniej takie same owiewki z allegro jak Krzyś :notworthy:ewentualnie mozna jeszcze taką: http://allegro.pl/item125696220_lampa_stre...ka_nowosc_.html . dosyc duza jest i fajnie sie prezentuje. ja to widze mniej wiecej tak : http://img91.imageshack.us/img91/5395/m2536403ec3.jpg istnieje problem zegarow jeszcze bo w tych naszych sprzetach sa strasznie toporne, wielkie jak w ikarusie:) ale to sie da zrobić - wystarczy wlozyć dluzsze sruby mocujace i zalozyc tulejki i mozna je obnizyc ile tylko sie chce - sprawdzilem na swoim kiedy zmienialem lozysko glowki ramy, prezentuje sie niebo a ziemia:) co do wydechow to jesli nie jest przelot to spalanie sie nie powinno zmieniać - ja mam nieseryjne puszki z jakiegos mocniejszego sprzeta - dzwiek jest zajebisty ale pali w normie. http://img206.imageshack.us/img206/7260/96oj5.jpg Edytowane 18 Września 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) Siedzenie oczywiscie robilem sam tzn tapicer ;) koszt ok 300 (nie oszczedzalem na skorze), a wyszlo chyba ok, chcialem zeby wszystkie zalamania siedzenia jakos wyroznic, stad bordowe "szlaczki"...Zegary, nie mam pojecia od czego sa, taka juz kupilem... ale malowanko blach, plus silnik oczywiscie, wydech, opony i regulacje to juz wartosci dodane... z tego co w nia wlozylem bylby niezly bike ale nie zaluje, gdziekolwiek sie zatrzymam, zawsze ktos zapyta i oczom nie wierzy ze to 86r!!!Z Sebringiem gada slicznie ale spalanko troche poszlo w gore, jakies 7l/100km... Regulacje to juz robil fachowiec, ustawiona jest na benzyne 98 i nie zdazylo mi sie jeszcze by wystrzelila...Jak juz pisalem wczesniej, na wiosne male ustawianko, nowe, szersze kapcie i.... ( wiecie co :crossy: ) Apropos owiewki, chcialem wymienic lampy na dwie (jak planuje pack84), ale jednak przy 150 km nie ma gdzie sie schowac a paski kasku szyje urywaja :) i wierzcie mi ze choc malutka ta owiewka, to przytulonym do baku LEPIEJ! Edytowane 19 Września 2006 przez KrzysiekZet31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) 7l na 100 ;) ale przy normalnej jezdzie?? Wiadomo kazdy inaczej jezdzi ale ja np krece do 6 i przelotowa 120-140 a spalanie nie przekroczy 5,5 . Zeby spalic 7 musze krecic i krecic a przelotowe miec 160-170. Tylko ze jaj mam zebatke 17 z przodu. Pozostaje mi sie tylko cieszyc :crossy: Jesli to sprawka tego kolektora 4w1 i wydechu to chyba pozostane przy swoim. Przebie jego wyglad troszeczke na bardziej wspolczesny, wyszpachluje niewielkie wgniecenia i pomaluje. Co do zegarow to wyglkadaja podobnie do tych z xj550. Moze i cala elektryka jest identyczna bo przeciec silnik 550 zostal rozwiercony do 600i powstalo xj 600.Jeszcze mam takie pytanko ile kosztowalo malowanie silnika??? Edytowane 19 Września 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 7l na 100 ;) ale przy normalnej jezdzie?? Wiadomo kazdy inaczej jezdzi ale ja np krece do 6 i przelotowa 120-140 a spalanie nie przekroczy 5,5 . Zeby spalic 7 musze krecic i krecic a przelotowe miec 160-170. Tylko ze jaj mam zebatke 17 z przodu. Pozostaje mi sie tylko cieszyc :crossy: Jesli to sprawka tego kolektora 4w1 i wydechu to chyba pozostane przy swoim. Przebie jego wyglad troszeczke na bardziej wspolczesny, wyszpachluje niewielkie wgniecenia i pomaluje. Co do zegarow to wyglkadaja podobnie do tych z xj550. Moze i cala elektryka jest identyczna bo przeciec silnik 550 zostal rozwiercony do 600i powstalo xj 600.Jeszcze mam takie pytanko ile kosztowalo malowanie silnika??? No tyle jakos wychodzi :), wolalbym zeby polykala mniej... tez wykrecam raczej 6-7 tys, to pewnie sprawka sportowego wydechu... Jesli chodzi o malowanie silnika, dalem do goscia, ktory przygotowal ja do sezonu (lacznie z malowaniem) i wzial 900 zl, takze nie wiem ile dokladnie za samo malowanie - jesli chcesz moge sie dowiedziec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Oto pare przykrych zdjeci mojej xjty. Zdjecia byly robione na ustawonej prosto kierownicy. Po lewej caly silnik sie blyszczy od oleju. Zreszta zdjecie prawego dekla ujawnia tez ze olej plyna nawet po prawej stronie mimo wycieku z lewej. Oczewiscie wytralem silnik i co sie dalo. Na jednym zdjeciu widac co pozostalo po doslownie 3-5 sekundowym postoju przed brama. Klucz udalo sie jakosc wcisnac na sile i szarpiac stacyjka wlaczyc zaplon. 1 krzywe i skrecone w lewo lagi a oweiwka w bita i przekrecona w prawo2 zaolejony silnik3 wyrwane zegary4 krzywy kluczyk5 krew xjty przed brama po krotkim postoju6 wykombinowana sznurówka coby 4 cyoinder mogl pracowac7 zakrzywiona elektroda swiecy8 troche rys na wydechu9 troche rys na deklu a ponizej slady rzeki oleju nawet po prawej stronie :szok:10 zaoliwony silnik i proby uszczelniani polaczen tasma izolacyjna. Marne bo wycie byl z chlodnicy a nie z polaczen. Kaplem sie skad tryska olej dopiero kiedy pokrecilem wyzej silnikiem11 ulamana klamka po paciaku :doh: 12 wgniatlem bak kolanem kiedy mnie motocykl zrzucal z siebie. Nawetlewa strona uciermiala mimo upadku na prawa :szok: 13 slady oleju za lewym deklem. Olej byl wszedzie po lewej stronie. Nawet na baku i lewym boczku. Mialem przy okazji scotoilera do lancucha :doh: 14 retbike spisal sie dobrze15 but jeszcze oceikajacy olejem16 olej ktory uratowl silnik i pozowlil mi przejechac ponad 200km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) oj marnie to wyglada zwlaszcza lagi... ja sobie tak pomyslalem ze moglbys teraz probowac go skladac z czesci od innych sprzetów, w miare dostepnosci czesci - np chlodnice spasowac od jakiegos innego olejaka, lagi od innego...a felg nie masz skrzywionych ? najtaniej to wyjda Cie takie czesci jak bak np. az zal patrzec na to wszystko stary... wspolczucie. Edytowane 20 Września 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Najtaniej bedzie poskladac na czesciach do xjty. Chlodnice moze sie jakos podratuje a lagi nowe kosztuja 480zl sztuka co jest niska cena. Skrzywily sie przy polkach bo nawet na uszczelniaczech nie puszczalo oleju. Przerabianie wiazalo by siez kosztem polek no i zmian geometrii motocykla. Kolo proste. Generalnie takie czesci uzywane mozna dostac ale poki co nie mam gotowki. Jedyne co to postaram sie wyprostowac stelaz owiewki. Owiewke przerobic i moze odratuje sie zegary. W tygodniu nie moge nic zrobic bo ojciec ma na nocke i samochod caly dzien stoi w garazu. Jak bedzie mial na inna zmiane to zaczne cos robic. Spuszcze paliwo z gaznikow, zakonserwuje cylindry, lancuch, wyciagne akumulator, rozbiore caly przod i tak zostawie az nie wpadnie cos kasy i nie kupie czesci zamiennych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) dlaczego mowisz ze nie da sie od innego sprzeta zalozyc zawieszenia (mowie o lagach). znajdujesz sprzet ktory ma mniej wiecej srednice rur nosnych tyle co nasz czyli cos kolo 36 mm i jesli masz polki proste i obejmy nieuszkodzone to poprostu zamieniasz. jedyne co to musisz spasowac zaciski no i tarcze, najlepiej kupic razem z kolem. wg mnie wyjdzie Cie taniej niz zakup nowych lag. koła są tanie mysle ze do 200 zl kupisz z tarczami, do tego z 300 zł na lagi razem z zaciskami i masz sprzet na ktorym robisz stoppie :biggrin: no ale jesli chcesz oryginał Xj to zerknij na allegro - patrzylem mniej wiecej i jest kilka sprzetów na czesci - jeden z Żywca a drugi z Wisły ( to najblizej Śląska ). a tak jesli chodzi o mnie: znalazlem silnik dla siebie... na czesci sie nada bo wlozyc i zamienic to raczej nie: http://allegro.pl/item128763950_silnik_xj_600_ideal.html . jak myslicie wyszloby cos takiego ?: z tego silnika biore korbowod, cylindry, tłoki oraz skrzynie i wkladam do mojego silniczka. myslicie ze mechanicznie, technicnzie silniki sie nie roznia, ze nie ma roznic wymiarowych? pozdro Edytowane 20 Września 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ja też bym składał na częściach od xj. Nic bym nie kombinował, a szczególnie z 16". KrzysiekZet31, a masz może jakieś plany, rudunki do tego siedzenia?Tak se tylko planuje ale pewnie i tat mi kasy braknie na wszystko co sobie wymyśliłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ja też bym składał na częściach od xj. Nic bym nie kombinował, a szczególnie z 16". KrzysiekZet31, a masz może jakieś plany, rudunki do tego siedzenia?Tak se tylko planuje ale pewnie i tat mi kasy braknie na wszystko co sobie wymyśliłem... Tutaj masz sporo roznych wzorow siedzen http://werson.waw.pl/Wybralem, wydrukowalem tapiecer troche dolozyl i tak jest jak jestPozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) dlaczego mowisz ze nie da sie od innego sprzeta zalozyc zawieszenia (mowie o lagach). znajdujesz sprzet ktory ma mniej wiecej srednice rur nosnych tyle co nasz czyli cos kolo 36 mm i jesli masz polki proste i obejmy nieuszkodzone to poprostu zamieniasz. jedyne co to musisz spasowac zaciski no i tarcze, najlepiej kupic razem z kolem. wg mnie wyjdzie Cie taniej niz zakup nowych lag. koła są tanie mysle ze do 200 zl kupisz z tarczami, do tego z 300 zł na lagi razem z zaciskami i masz sprzet na ktorym robisz stoppie :biggrin: no ale jesli chcesz oryginał Xj to zerknij na allegro - patrzylem mniej wiecej i jest kilka sprzetów na czesci - jeden z Żywca a drugi z Wisły ( to najblizej Śląska ).Oprocz srednicy liczy sie dlugosc. Dlugosc potrzebna jest do skoku i geometrii a geometria do prowadzenia sie motocykla. A nawet jesli bym sie tym nie przejmowal to trzeba dostac kolo z tarczami i zaciskami a do zaciskow pompe. Pojemnosc ukladu hamulcowego, srednica tloka w pompie jest wazna. Do pompy klamke. Do tego liczy sie rozstaw lag bo piasta kola moze bys zbyt szeroka. Prawdopodobnie polki tez musialbym skolowac. Do tego trzeba slimak licznika i blotnik. W skrocie nie bedzie taniej za cholere. Dla mnie znacznie latwiej jest znalezc same rury nosne od xjty bo dolne lagi, tlumiki i uszczelniacze sa dobre. Nie mam ochoty jezdzic po Polsce i mierzyc jakies lagi czy sie nadadza a potem kombinowac. To ze napisalem ile nowe kosztuja to nie znaczy ze je kupie. Bede szukal uzywanych a cene podalem zebys wiedzial ze akurat nowki sa tanie wiec uzywki tez beda. W ostatecznosci kupie nowki. Do naprawy przodu potrzebuje tylko rur nosnych. Jesli uda mi sie naprawic chlodnice to zeby moc jezdzic wystarczy wymienic rury nosne, os kola, kierunki i klamka hamulca. Polki raczej sa proste. Jednak do pelni sprawnosci jeszcze bede musial kupic bak, zegary zrobic, pomalowac sprzeta. Edytowane 20 Września 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Oto pare przykrych zdjeci mojej xjty. Zdjecia byly robione na ustawonej prosto kierownicy. Po lewej caly silnik sie blyszczy od oleju. Zreszta zdjecie prawego dekla ujawnia tez ze olej plyna nawet po prawej stronie mimo wycieku z lewej. Oczewiscie wytralem silnik i co sie dalo. Na jednym zdjeciu widac co pozostalo po doslownie 3-5 sekundowym postoju przed brama. Klucz udalo sie jakosc wcisnac na sile i szarpiac stacyjka wlaczyc zaplon. 1 krzywe i skrecone w lewo lagi a oweiwka w bita i przekrecona w prawo2 zaolejony silnik3 wyrwane zegary4 krzywy kluczyk5 krew xjty przed brama po krotkim postoju6 wykombinowana sznurówka coby 4 cyoinder mogl pracowac7 zakrzywiona elektroda swiecy8 troche rys na wydechu9 troche rys na deklu a ponizej slady rzeki oleju nawet po prawej stronie :szok:10 zaoliwony silnik i proby uszczelniani polaczen tasma izolacyjna. Marne bo wycie byl z chlodnicy a nie z polaczen. Kaplem sie skad tryska olej dopiero kiedy pokrecilem wyzej silnikiem11 ulamana klamka po paciaku :doh: 12 wgniatlem bak kolanem kiedy mnie motocykl zrzucal z siebie. Nawetlewa strona uciermiala mimo upadku na prawa :szok: 13 slady oleju za lewym deklem. Olej byl wszedzie po lewej stronie. Nawet na baku i lewym boczku. Mialem przy okazji scotoilera do lancucha :doh: 14 retbike spisal sie dobrze15 but jeszcze oceikajacy olejem16 olej ktory uratowl silnik i pozowlil mi przejechac ponad 200km No troche porozbijales sprzeta... dobrze ze Tobie sie nic nie stalo...Niestety "troche" musisz przy niej spedzic czasu - zima dluga - powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Hej, co taka cisza na forum??Jak przejazdzki weekendowe? Ja troche km nawinalem, bo to juz koniec wrzesnia i niestety sezon za chwile sie skonczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.