ANDY Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Za max 5500 ciężko będzie znaleźć "igłę". Najlepiej zrobić przegląd w serwisie, i dopiero podjąć decyzję. Jeśli nie ma takiej możliwości pozostaje tylko zaufana osoba, która jeździ lub przynajmiej jeździła xj.Motocykl ciężko "zamordować", ale można trafić taką prawie zamordowaną, sprowadzoną z dużym przebiegiem i skręconym licznikiem. Ktoś wcześniej wspominał o wachaczu. Widziałem spawany wahacz, spawana była jego cząść do zamocowania amortyzatora. Czyli coś w tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 ... no igły sie nie spodziewam niestety ... nie ten zakres cenowy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) Mi sie udalo kupic starsza xjte ze zdrowym silnikiem, napedem, oponami, hamulcami (tylko krocce ssace nalezalo wymienic) ale lakier jest sfatygowany niestety. Wiele osob powie ze przy tym wieku motocykla nie nalezy patrzec na wyglad tylko stan techniczny. Z doswiadczenia wiem ze pozniej wyglad przeszkadza ale jestem i tak zadowolony. Za 5500 szukalbym starszej xjty o ile ci sie podoba bo np mi bardziej niz divesrion :notworthy: W tej cenie znajdziesz zadbany egzemplarz silnikowo i wygladem. Kasy moze jeszcze zostac na ewentualne regulacje i wymiane plynow bo niewiadomo kiedy poprzedni wlasciciel je robil jesli nie potrafi tego udowodnic. Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Wracajac do tematu kranika to u mnie obie rurki plywaja w baku :icon_mrgreen: Pozostaje mi je tylko wydobyc i wlozyc w kranik. Pozostaje jeszcze kwestia czy znow nie wypadna i jak je przed tym zabezpieczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Być może u mnie również stare rurki w baku pływają ;) Nie pozostaje mi nic innego, jak przy najbliższym jego zdjęciu ich poszukać :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) A teraz z innej beczki. Macie moze jakies luzy na monocrossie?? Mozna to sprawdzic na centralnej stopce podciagajac do gory lekko kolo. Ja mam lekki luz ktory przeklada sie na dosc spory skok w miejscu osi kola. Bedzie cos ok 0,8-1cm. Dziwne jest to ze nie przeklada sie to na jakies niemile wraznie podczas jazdy i motocykl prowadzi sie dobrze i pewnie. Luz jest na 100% na tulejce 24. http://img157.imageshack.us/my.php?image=pdr37ep3.jpg Pytam bo moze taki luz jest dopuszczalny. Edytowane 9 Września 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Okazuje się, że ja również mam taki luz. Będzie ok 1 cm albo więcej. Ciekawe, czy wymiana tej jest kłopotliwa i czy to na pewno jaj wina. A co do pługa, o którym pack84 napisał w innym temacie, to jest to oryginał. Ale dosłownie rozlatuje się na kawałki od wibracji silnika. Ja swój od wewnątrz kleiłem i wzmacniałem na całej powierzchni jakąś żywicą czy czymś podobnym ale już widać pęknięcia.Myśle że taki pług można dostać, tylko trzeba by poszykać na jakichś giełdach czy innych bazarach. Edytowane 11 Września 2006 przez lysy600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 wiem własnie - widać ze oryginal:) a co do wibracji to ten typ tak ma :) u mnie peklo mocowanie czachy do stelaza po prawej stronie. skleiłem poxipolem i o dziwo trzyma bardzo mocno. a co do pluga to zastanawiam sie o tym aby go wykonać domowym sposobem z blachy, albo ocynkowanej takiej nie za grubej albo jeszcze lepiej z blachy aluminiowej(lepsze wlasciwosci obróbki) o dobrych własciwosciach giecia. co ciakwe taki plug bylby duzo wytrzymalszy niż tworzywo i nie pekałby, co najwyzej giął sie podczas uderzenia. nie wiem jak z ciezarem ale mysle ze waga bylaby podobna. kiedys pomysle nad takim patentem. motocykl duzo ladniej wyglada z plugiem wg mnie. plusem jest tez to ze mozna wykonać wlasny wzór taki plug. co sadzicie o takim pomyśle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) Okazuje się, że ja również mam taki luz. Będzie ok 1 cm albo więcej. Ciekawe, czy wymiana tej jest kłopotliwa i czy to na pewno jej wina. Wymiana nie jest klopotniwa bo wystarczy odkrecic jedna srube, wyjac szpilke. Watpie zeby dalo sie to dokupic. Ja mam w zamysle najwyzej wytoczyc takie tulejki. Kurcze po co ja dotykalem to kolo :) tak zylbym w nieswiadomosci niczym sie nie przejmujac bo podczas jazdy w zakretach tyl nie plywa itp. No a teraz moim zwyczajem bede musial skasowac ten luz bo mi spokoju to nie da. Plug mozna kupic w http://www.plastbike.pl/ za 150zl o ile mnie pamiec nie myli. Jest przygotowany do pomalowania. Wykonac taki samemu z blachy bedzie ciezko :clap: No chyba ze ktos ma zdolnosci metaloplastyczne i duzo czasu. EDIT: Dostalem maila z yamahy i takie tulejki do zawieszenia mozna kupic. Zarowno te przy mocowaniu do ramy jak i przy amortyzatorze. Te pierwsze to 70zl szt a drugie 112zl :clap: Edytowane 12 Września 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 niezle sobie licza, wg mnie moznaby chyba dorobić w zakladzie tokarskim jesli takie ceny sa oryginałow.bekriss moja mam pracuje w biurze zakladu gdzie produkuja czesci do czołgów:P zapytam czy ma moze jakies dojscia do fabryczki na lewo a wiem ze oni maja mnostwo mozliwosci i sprzetu. mysle ze na jakosci duzo sie nie straci, zawsze mozna sprawdzac ten luz i gdyby cos bylo nie tak to mozna sie pokusic o oryginał. pewnie cena dorabianych bylaby nieduza bo przeciez nie sa to skomplikowane formy. dam znać jak cos bede wiedział. co do owiewki to owszem kupiona jest ok ale jakby taka ryflowana blache aluminiowa na plug wystrugać to bylby niezly tjuning i jaka satysfakcja:) oczywiscie bez przesady, skrzydla mnie sie nie podobaja w moto:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) Tez mysle nad tokarka. Dojscie mam do tokarek na uczelni. Problem jest z doborem materialu. Moge wybrac najczesciej stosowany tylko skad ja wytrzasne taki pret?? Jesli wybiore zbyt dobra stal to nie tulejka bedzie sie zuzywac a elment zawieszenia. Samo wytoczenie tych tulejek to nic trudnego. Edytowane 13 Września 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Kolega dorabiał kiedyś takie tulejki, tylko nie pamiętam z jakiego materiału, może brąz :) A nie mam z gościem kontaktu bo wyjechał do Norwegii. A co do cen, to w yamasze tak jest. Pytałem ostatnio o kryćce: w yamasze ok. 200 za szt., w larssonie ok. 300 za kpl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) bekriss wez poszukaj np jakiejs firmy handlujacej metalem - np centrostal. w internecie sobie dobierz mniej wiecej twardosc stali , sa sklepy gdzie jest taki wybór. ja szukałem ostatnio w/w blachy alu i jest multum rodzajow blach w zaleznosci od sztywnosci,twarosci mozliwosci giecia. u siebie w krakowie znalazlem cos takiego za pierwszym razem : http://www.metal.krakow.pl/asortyment.htm albo katalog: http://katalog.onet.pl/609,artykuly-metalowe,k.html . mysle ze jak bedziesz zdecydowany mocno to na pewno cos znajdziesz dla siebie. Edytowane 13 Września 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 HejCo do brania oleju to moja Jama (86r) troche go polyka, tak srednio ok 100-tki na jakies 500-600 km... Moze gdybym nie wkrecal na 6-7 tys, ale troche przyjemnosci sie nalezy :Dpoza tym pali na dotyk i nic sie z nia nie dzieje Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 no to ja troche swoja mecze czasem... po miescie staram sie jezdzic bez przekaczania 7 tys ale za miastem podczas wyprzedzania nie rzadko dochodze do 10tyś. dolalem teraz jakies 250ml oleju liqui moly 20w50 po kolejnych 600km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.