c64club Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Na szczęście kolega może sobie zrobić takiego bobra jakiego chce :D Bez obrazy - czysta uwaga od innego szalonego konstruktora. Rama tego nowego po prostu zabija. Spokojnie uniosłaby motocykl opancerzony albo solidny zaprzęg z wózkiem, tylko jakąś triangulację lepszą :) Wszystkie te rury mają ponad 30mm średnicy? :blink: Przy całej tej ramie główka wydaje się być zamocowana jak jakieś akcesorium. Popraw to blachami z boku. Da się to zrobić bez zaspawywania części, na którą jest naniesiony VIN, sprawdzone empiryczne. Masz gdzie sprawdzić czy rama jest prosta i czy Twój motocykl nadal jest jednośladem? Projekt przemocny. Zasada, że "formalnie motocykl stanowi główka ramy z naniesionym VIN i dokumenty" została tutaj potraktowana niezwykle serio :cool: Ciekaw jestem min diagnosty i rzeczoznawcy samochodowego. Moją ostatnią rzeźbę odsyłano z SKP z kwitkiem aż trafiłem na OSKP, gdzie przeszła rzetelne badania bez wydziwiania. Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 W tamtej ramie podnóżki musiały być wysunięte , bo rama była tak mała iż prawie miałem kolana pod brodą.Sanki i te rurki idące od grubszej rury do tylnego koła to 1cal, ta grubsza to 1,25 cala.Pomiędzy główkę i sanki będą wspawane trójkąty z blach, żeby mi się nie wydłużył motor. Tabiczka z VINem jest umieszczona praktycznie z przodu główki, więc problemu w tym nie widzę.Prostość ramy sprawdzi się dopiero podczas jazdy, ale mam nadzieję, że nie będzie go nosiło po drodze, myślę że nawet jakby wystąpiły odchyły małe, to przy prędkościach max. rzędu 80-90 km/h nie zrobi to wielkiej różnicyCo do diagnostów... sądzę że nie będzie problemu, bo z reguły przegląd wygląda tak - tabliczka jest- jest, numer jest zgodny - jest, to i piecząteczka jest, no ew. może jeszcze światła, klakson czy kierunki, chociaż w "motorowerach" kierunki nie są wymagane :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 @upelo, dziś zrobiłem: zmontowałem silnik , sprężynki od kopniaka ni chol*ry nie mogłem zrobić jak trzeba, to zostawiłem tak jak jest, mógłby mi ktoś powiedzieć o co ma się zaprzeć ta nie wystająca część sprężyny?? Potem włożyłem silnik do ramy, i zrobiłem mocowanie baku przednie, całe tylnie trzeba uciąć i nowe przyspawać. no na koniec zamontowałem kierę i myślałem podnóżki zrobić, ale zapomniałem kupić elektrod więc nic nie zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Strasznie dużo mocy zabierze ta opona z tyłu przy takim silniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 siemka, trochę się zadziało przy bobberku no i tak jest:mam do was pytanie odnośnie lakierowania: Ile farby pójdzie na niego, pomarańczowy mat - bak, błotnik, skrzynka (boki) i czarny mat- rama, lampa przód, tył, lagi, kiera, risery, półka, felgi (same obręcze, tarcza przód i bęben), i czy wystarczy 1 puszka w sprayu żaroodpornej farby na silnik i wydech? Wszystko poza żaroodporną kompresorem będzie malowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr B Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 CześćŁadną linię z boku dostał Twój motorek z nową ramą.O zużyciu farby to Ci nie odpowiem, ale z żaroodporną uważaj - właściwie nie znam (poza czarną) farby w sprayu w typu cynk lub chrom, która by się nie brudziła.Silnik też chcesz prysnąć żaroodporną ?Masz zapał kolego. I odwagę. Ale nie spiesz się. Rzeczy, nad którymi się "prześlizgniesz", wrócą do Ciebie szybciej niż myślisz.Życzę wytrwałości w budowiePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) SiemkaFarbą żaroodporną prysnąłem silnik i wydech już. Kolor wyszedł mi obłędny, lepiej nie mogłem wybrać. Staram się nie śpieszyć i fakt, zostawiłem sobie kilka rzeczy czysto estetycznych na zimę, bo teraz już tylko elektryka i łańcuch zostało do zrobienia, żeby móc jeździć a jeszcze śniegu nie ma to chciałbym przejechać w tym sezonie jeszcze kilkaset km. Edytowane 10 Listopada 2012 przez bobber125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 ale dlaczego ta rama taka dluuugasna jest , psuje to troche linie tej wydumki ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iks Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 nigdy nie podobala mi sie ta przerwa medzy silnikiem i bakiem, ale wazne ze robisz to sam i z sercem. Pozdrawiam i powodzenia. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Fakt faktem ta skrzynka na narzędzi trochę z dupy jak dla mnie ;/ => Bobber to w założeniu wyrzucenie z moto wszystkiego co zbędne. A rama i tak by się długaśna wydawała przez ten mały silniczek, co nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaami112 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 błotnik też do poprawy bo kwadratowy wyszedł... ale generalnie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 błotnik i tak był nacinany w kilku miejscach, bo miał za dużą średnicęrama no może delikatnie przesadziłem z długością, ale za to siedzi się jak na tronieco do skrzynki mi się podoba (a zreszto znudziło mi się już wożenie w plecaku 5kg narzędzi), to niezbyt wygodne, nie jest to tylko szkrzynka na narzędzia, ale i na całą elektrykę(akumulator, moduł, przerywacz, regulator napięcia, stacyjka) a tak btw ona ma jakieś 30-40 lat xDPrzerwa pod bakiem, no jej raczej tym silnikiem nie zapełnię, może w przyszłości uda mi się ją zapełnić, ale o tym raczej w dalekiej przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Dawno się nie odzywałem, ale motor ostatnio dostał nowy przód, jeszcze pójdzie do malowania i mocowanie lampy muszę wydumać. Teraz to bardziej drag niż bobber. Łączna długość to 275 cm, wysokość sanek w najniższym miejscu to 8,5cm, mogę w 5 minut przerobić tą wysokość do 3 cm, wtedy długość to około 285cm. będę musiał jeszcze przerobić dolną . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomjag Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Naprawdę świetnie wygląda! Jestem pod wrażeniem. Czekam na fazę końcową! Będę obserwował temacik. Kurcze tak sobie myślę, że można by było włożyć mu większe "serce", bo tym rzeczywiście przemieszczanie będzie wolne. Cytuj ホンダが一番ですhttp://www.otowakacj...owy-20-id635935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 To samo chciałem napisać wrzucić jakiś piec na v albo 4 od np. xj600s/n , kiedyś na forum był taki fajny chopper z piecem od xj600s/nCo do dziury po bakiem pomyśl może nad zawieszeniem baku pod ramą. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.