Skocz do zawartości

Turystyczne enduro


Gość Saul
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Taki mały off top :icon_razz:

 

Klas500...jak Cie sie Tygrys sprawuje, bo mysle o nim na przyszły sezon :crossy:

Ja wiem czy off top ... ? W końcu mój Tiger też wywodzi się z rodziny turystycznych enduro , choć w obecnej wersji bardziej turystycznych niż enduro :icon_razz:

A odpowiadając na pytanie: jestem bardzo zadowolony.Od zeszłego roku zrobiłem nim 14 tyś. km. i oprócz wymian eksploatacyjnych nie było potrzeby robienia czegokolwiek.Myślę , że zostanie ze mną jeszcze długo , chyba że zmienię na .... Triumpha 1200 Explorer :tongue:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na enduro się nie znam, ale usłyszałem, wyczytałem wiele opinii, że do jazdy w terenie nadają się prawie tak jak moja er 5, czyli jakiś szuterek i nic więcej. I ten dodatek enduro to tylko taki chłyt reklamowy. Tak więc czy faktycznie wspomnianymi motocyklami (klasa 600) można wjechać w teren, łąki, bezdroża bez obawy, że zaraz będę się musiał wracać? Jakie są wasze doświadczenia i opinie?

Enduro turystyczne jak sama nazwa wskazuje skonstruowane są do jazdy po drogach: asfaltowych, szutrowych, brukowych, nawet leśnych i polnych. Generalnie nawierzchnia równa i w miarę twarda. Bezdroża to już domena wszelkiego typu crossów.

Aczkolwiek swego czasu jeżdziłem XTZ660 po polach po ściętej kukurydzy pod Bolimowem i po wydmach pod Wiązowną. A Varadero dawało radę po drodze dla traktorów pod Nowogrodem. Ale to były przypadki wynikające z chęci dotarcia w konkretne miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

poki co jedyne prawdziwe ednuro turystyczne to LC4 Adv, LC8 ADv oraz GS 800 , reszta to namiastka i maja malo wspolnego z ednuro.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a fakt , nie znalem tej maszynki nieco ciezka ale skok zawiechy i 21 cali daja rade :)

 

obecnie duzo maszyn nazywa sie turystyczne enduro - ale z ednduro maja tyle wspolnego co VFR z torowym super sportem.

 

 

 

 

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saul - dość ciekawe filmiki:) Swojego czasu na mojej VFR targałem po szutrze w dwie osoby, bo trzeba było. Jak się zachowa trochę rozsądku to nic się nie stanie, niemniej to nie są moto do jazdy w terenie;) Jak trzeba to można jechać, ale lepiej nie przesadzać.

 

Natomiast Crossrunner wzbudza mieszane uczucia u mnie. Liczę na to,że pojawią się takie modele, które staną się legendą za 20 lat. Bo jak na razie czarno to widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

polecam motorek yamaha 600 ttr 2000r lub 2003r motor w przedziale 130kgTTR , 150kgTTE dla osób niższych

TTR jest lżejsza bo na kopniaka i wysoka zawiecha amortyzator centralny Öhlins, silnik zbiera się z dolnych obrotów nie jest to rakieta ale silnik wytrzymały a i da się dojechać z Gdańska do RPA.

 

Ma parę głupich patentów ale łatwo je poprawić

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...