Klas500 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Taki mały off top :icon_razz: Klas500...jak Cie sie Tygrys sprawuje, bo mysle o nim na przyszły sezon :crossy:Ja wiem czy off top ... ? W końcu mój Tiger też wywodzi się z rodziny turystycznych enduro , choć w obecnej wersji bardziej turystycznych niż enduro :icon_razz: A odpowiadając na pytanie: jestem bardzo zadowolony.Od zeszłego roku zrobiłem nim 14 tyś. km. i oprócz wymian eksploatacyjnych nie było potrzeby robienia czegokolwiek.Myślę , że zostanie ze mną jeszcze długo , chyba że zmienię na .... Triumpha 1200 Explorer :tongue: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Na enduro się nie znam, ale usłyszałem, wyczytałem wiele opinii, że do jazdy w terenie nadają się prawie tak jak moja er 5, czyli jakiś szuterek i nic więcej. I ten dodatek enduro to tylko taki chłyt reklamowy. Tak więc czy faktycznie wspomnianymi motocyklami (klasa 600) można wjechać w teren, łąki, bezdroża bez obawy, że zaraz będę się musiał wracać? Jakie są wasze doświadczenia i opinie?Enduro turystyczne jak sama nazwa wskazuje skonstruowane są do jazdy po drogach: asfaltowych, szutrowych, brukowych, nawet leśnych i polnych. Generalnie nawierzchnia równa i w miarę twarda. Bezdroża to już domena wszelkiego typu crossów. Aczkolwiek swego czasu jeżdziłem XTZ660 po polach po ściętej kukurydzy pod Bolimowem i po wydmach pod Wiązowną. A Varadero dawało radę po drodze dla traktorów pod Nowogrodem. Ale to były przypadki wynikające z chęci dotarcia w konkretne miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 poki co jedyne prawdziwe ednuro turystyczne to LC4 Adv, LC8 ADv oraz GS 800 , reszta to namiastka i maja malo wspolnego z ednuro. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) Jeszcze dodałbym Triumpha XC800. Edytowane 8 Grudnia 2011 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 a fakt , nie znalem tej maszynki nieco ciezka ale skok zawiechy i 21 cali daja rade :) obecnie duzo maszyn nazywa sie turystyczne enduro - ale z ednduro maja tyle wspolnego co VFR z torowym super sportem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Może doczekamy czasów powstania jakieś legendy w stylu Africa Twin, choć KTM Adventure też daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Problem chyba rozwiązany :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Może doczekamy czasów powstania jakieś legendy w stylu Africa Twin, Może, może, a znasz bajkę o morzu?...Na razie zrobili crosrunnera - czyli VFR-GS :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Saul - dość ciekawe filmiki:) Swojego czasu na mojej VFR targałem po szutrze w dwie osoby, bo trzeba było. Jak się zachowa trochę rozsądku to nic się nie stanie, niemniej to nie są moto do jazdy w terenie;) Jak trzeba to można jechać, ale lepiej nie przesadzać. Natomiast Crossrunner wzbudza mieszane uczucia u mnie. Liczę na to,że pojawią się takie modele, które staną się legendą za 20 lat. Bo jak na razie czarno to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Problem chyba rozwiązany :icon_mrgreen: Można i z kibla wodę pić... tylko po co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamos Leg Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 polecam motorek yamaha 600 ttr 2000r lub 2003r motor w przedziale 130kgTTR , 150kgTTE dla osób niższychTTR jest lżejsza bo na kopniaka i wysoka zawiecha amortyzator centralny Öhlins, silnik zbiera się z dolnych obrotów nie jest to rakieta ale silnik wytrzymały a i da się dojechać z Gdańska do RPA. Ma parę głupich patentów ale łatwo je poprawić pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.