Gość Sestorme Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Close Calls w podobnych filmikach jest ciekawe ;) Yuby, kiedys polatamy, ale nie pokolanujemy, street za wysoki, choc mysle o powrocie do Bkinga powoli, zobacze co z antykiem sie da zrobic narazie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 dziwne, bo DRZ jest stworzona do latania bokami :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Nie wiem ile jeszcze czasu będziecie się dziwić, że ludzie glebią na publicznej drodze, dupnym asfalcie i piachu z dookoła drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Nie wiem ile jeszcze czasu będziecie się dziwić, że ludzie glebią na publicznej drodze, dupnym asfalcie i piachu z dookoła drogi. polataj na SM, to poznasz odpowiedź :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Akurat asfalt to tam wygląda na dobry. Obejrzałem kiedyś z 50 filmików z glebami ludzi i 90% to było przez zbyt szybkie dodanie gazu przy wychodzeniu z zakrętu, a reszty 10% nie wybyłem w stanie zweryfikować :P Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Na niektórych filmach te ślizgi to jak by specjalnie ;p Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Pod sweet focię, facebookówkę :bigrazz: Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Pod sweet focię, facebookówkę :bigrazz:Tylko dzióbka nie widać. Obejrzałem wczoraj Twist of the wrist.I co? Code twierdzi, że "zamrożenie" (utrzymywanie stałej wartości) gazu w momencie odjazdu tylnego koła jest rozwiązaniem tak samo złym, jak zamknięcie go całkowicie. Zaleca on delikatne przymknięcie gazu (płynnie, nie skokowo), ale nie zamknięcie go całkiem. Dodatkowo luźne ręce i motocykl sam powinien z tego wyjść - nie można walczyć z manetkami i kurczowo ich ściskać.Oczywiście teoria swoją drogą, a praktyka swoją, bo weź i nie spanikuj. Dlatego oni mają fajne urządzenia do nauki rozpoznawania i kontrolowania takich sytuacji... Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) Ja oglądałem już ten film dwa razy i mi też bardzo podobają się te podpórki, dzięki którym można sobie spokojnie wyczuwać granicę przyczepności kół lub zachowanie motocykla na rożnych powierzchniach, ale normalnie to raczej nie jest takie fajne (czyt. bez tych podpórek). Najlepsze jest to, że praktycznie dzień po tym jak obejrzałem Twista drugi raz miałem sytuację gdzie za szybko zacząłem dodawać gazu wychodząc z zakrętu i zaczęło mnie wyrzucać na krawężnik. I tutaj uruchomiło mi się to o czym K.C. wielokrotnie mówił - zacząłem się gapić na punkt, w który nie chcę uderzyć i coraz bardziej się do niego zbliżałem. Na szczęście delikatnie zacząłem odpuszczać gaz i motocykl zawęził tor ruchu - obeszło się bez ofiar w częściach :D Przy czym wydaje mi się, że robiłem tak nie dlatego bo widziałem czy czytałem, tylko dlatego, że to wydawało mi się najrozsądniejsze - zamknąć gaz, położył bym się bo byłem w sporym pochyleniu, a utrzymywać, to krawężnik już czekał z ramionami. Edytowane 28 Listopada 2011 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) Bylada, popełniłeś klasyczny błąd, o którym cały film pitolą i który popełnia każdy:).Trzeba było nie odejmować gazu, tylko gapić się głębiej w zakręt i mocniej złożyć motocykl :).Odjęcie gazu najpierw powoduje efekt przeciwskrętu, bo przód robi "klapnięcie" i moto chwilę się prostuje, po czym motocykl sam zaczyna zacieśniać waląc się w zakręt z braku siły - nazwijmy ją - odśrodkowej. Ale ja ku*wa jestem mądry :D Edytowane 28 Listopada 2011 przez krzywer Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 No to zrobiłem nawet dwa błędy za jednym machem :D Faktycznie teraz mi się przypomniało, że też było na tym filmie o odejmowaniu gazu w takich sytuacjach. No ale na szczęście to nie były duże prędkości i teraz na spokojnie mogę taką sytuację analizować i wyciągać wnioski :) Następnym razem będę już może pamiętał! Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Skoro Cię to uchroniło przed glebą to zrobiłeś dobrze i ch** :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.