kolczu21 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Ponieważ koleś który miał kupić moją suzę olał sprawę, postanowiłem (na 90%) jej nie sprzedawać.Myślałem o przerobieniu jej na cafe racera. Nie mam zamiaru robić z tego skomplikowanej operacji.Przydało by się jednak dokupić kilka części(odpowiednia kanapa, kierownica).Znalazłem kilka fajnych gratów na allegro ale to za mało.Znacie jakieś sklepy które prowadzą sprzedaż tego typu rzeczy. pozdrawiam marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Zanim zaczniesz cokolwiek przerabiac pokaz fotki :) http://nonstockgarage.pl/index.php?route=information/information&information_id=4http://mikuni.istore.pl/pl/czesci-cafe-racerhttp://lightspeedteam.pl/shop/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 dobra baza! Sklepy jak wyżej :) napisz co za części potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Zanim zaczniesz cokolwiek przerabiac pokaz fotki :) http://nonstockgarage.pl/index.php?route=information/information&information_id=4http://mikuni.istore.pl/pl/czesci-cafe-racerhttp://lightspeedteam.pl/shop/ fotki??? jeszcze jest w stanie surowym:) nie ma co pstrykać. choć już zaczyna wyglądać.wszystko jest już po lakierze. aaaaale jeszcze troszke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 jak z tymi zdjęciami? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 jak z tymi zdjęciami? :) spokojnie... jak pisałem, nie ma specjalnie co pstrykać. rama na kołach,kierownica i siedzenie.silnik jeszcze w częściach a boczki, zbiornik i błotniki u ojca. wygląda jak rower:)w sobotę albo niedziele coś wstawię pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Nie niszcz takiego pięknego klasyka lepiej odrestauruj na nówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Nie niszcz takiego pięknego klasyka lepiej odrestauruj na nówkę.No właśnie. Takie głosy też mnie doszły.Chociaż on wcale nie jest taki ładny.Np. jego oryginalna lampa w kolanku z zegarami-tragedia!!!No ale to kwestia gustu.zobaczymy co z tego wyjdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tato81 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgadzam się z heńkiem128, lepiej zrób pod orginał. Jeżeli masz kompletny motocykl to nie niszcz go tylko nadaj mu dawny blask. Uwierz ten motocykl w orginale jest ładny! Za kilkanasie lat no dobra może więcej wart będzie kupe fory w orginale :) To jest moje zdanie na ten temat. Budowa cafe racera ma sens jesli motocyl jest wybrakowany i powrót do orginalu przerasta twoje możliwości finansowe wtedy można pokombinować z cafe racerem. ja przymierzam się do cafe ale powiem tak mialem silnik potem nawineła sie rama, dołaczyły koła, właśnie okazja sie trafiła na przedni zawias po drodze jeszcze wpadły tylne amory i tak za jakis czas powstanie u mnie cafe ale nie bede mial wyrzutów że zniszczyłem piękny orginalny motocykl. Ale generalnie T20 jest twój i tylko twój i ty zdecydujesz! To tobie ma sprawiac frajde - i o tym też pamiętaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 No i co biedny miś mam teraz zrobić? Przecież taka przeróbka nie musi być na stałe.Oryginały można schować do szafy. To nie muszą być duże zmiany. Trochę kosmetyki...Kurde, sam już nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 uważam, że można zrobić fajną przróbkę (kosmetykę) z możliwością powrotu to oryginału - bez cięcia, spawania itp.akurat stylizacja na cafe zwykle nie wymaga takie ingerencji. oryginalne graty trzymac w szafie i czekac az motocykl zacznie zyskiwac na wartosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 uważam, że można zrobić fajną przróbkę (kosmetykę) z możliwością powrotu to oryginału - bez cięcia, spawania itp.akurat stylizacja na cafe zwykle nie wymaga takie ingerencji. oryginalne graty trzymac w szafie i czekac az motocykl zacznie zyskiwac na wartosci :) Uffff. Kochaniuniii. Dzięki za poparcie. Zmiana lampy, kanapy, kierownicy. Zdjąć błotniki(przynajmniej przedni).Zmienić jeszcze kilka pierdół i może być O.K. Myślałem też o zmianie silnika na 4t. W necie widziałem (chyba) gs250przerobionego na cafe, silnik 4t. Faaaajnie to wyglądało i brzmiało. Zdecydowanie lepiej niż 2t.Tylko to nie są już małe przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 jak chcesz zmieniac silnik to chyba lepiej sprzedac sprzet w dobre rece i kupic inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 jak chcesz zmieniac silnik to chyba lepiej sprzedac sprzet w dobre rece i kupic inny Nie wiem czy chce. Możliwe że będę musiał. Obecny jest w kiepskim stanie. Krok do przodu dwa do tyłu.Może jednak coś z niego będzie. Niestety nigdzie nie ma części do tego staruszka. Ostatnio wałek od skrzyni woziłem do magików żeby dorobili nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Na początku tematu też chciałem napisać żebyś nie psuł takiego fajnego motocykla. Fakt że niektóre elementy na nim są paskudne ale mają swój urok. Dostrzeże to miłośnik zabytków i klasyki. Moja dusza akurat jest rozdarta między zabytkami a customami i nie mam lekko. Odwieczny rebus "przerabiać czy nie przerabiać?". Poradzę Ci takie coś - przerabiaj skoro dusza Ci tak podpowiada ale nie tnij i nie spawaj nic przy ramie, nie tnij błotników itp. Wszystko chowaj do szafy i zapomnij o tych częściach na jakiś czas. Nie sprzedawaj nic z tego. Zaś CR się znudzi to zrobisz oryginał i sprzedasz komuś kto będzie cieszył mordę z ładnego-brzydkiego Suzuki. :icon_biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.