marco35 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 1. Mam Suzuki katane AY50 z 1997 r ciagle sa z nia problemy mianowicie z odpalaniem kupuje swiece NGK made in France i jezdzi na niej około 2 tygodnie robiac przy tym z 20-30 km i silnik zapala ,pyrpyr moze 2 sekundy i gosnie ,i tak ciagle ,jak wkreci sie mu znowu całkiem nową swiece NGK znowu zapali i chodzi tydzien dwa , iskra jest paliwo idzie swieca mokra jest niemożliwoscia zeby nowe swiece wkrecac co 2 tygodnie cos jest nie tak. 2. Drugie pytanie odnosnie kierunkowskazów jak silnik pracuje na wolnych obrotach to migaja normalnie ,jak sie doda gazu swieca ciagle nie ma przerywania ,sugerowano przerywacz wymieniłem dalej to samo ,sprawa elekrtyczna ?? chyba prosze o jakies podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Ustaw gaźnik - jaki masz kolor świecy?ad 2 - najprawdopodobniej masz padnięty regulator napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco35 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 (edytowane) swieca jest jak nowa ,jezdzi sie tylko po pare km, ona nawet nie zdazy dostac jakiegos koloru, ale napewno nie jest ceglana Edytowane 19 Października 2011 przez marco35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Świeca pada bo jest za bogata mieszanka i nie oczyszcza się i dostaje przebicia Gaźnik do sprawdzenia jeszcze może być mocno zapchany filtr powietrza i będzie taki sam efekt pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco35 Opublikowano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 okazuje sie ze nie ma płynu chłodniczego w zbiorniku ,natomiast leje sie z rury wydechowej ,wykreciłem swiece przyłozyłem palec i zielona płyn chłodniczy na palcy wiec wiadomo ze nie zapali ,pytanie czy mogła sie uszkodzic uszczelka pod głowica czy pod cylindrem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Pod glowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco35 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Głowica zdjeta po uszczelce za bardzo nie widac gdzie by mogło przebijac do karteru ,teraz mam pytanie czy płyn również dostał sie do karteru ,jesli tak to trzeba bedzie ,chyba wymienic olej i ewentualnie jakos przed tym wypłukac silnik ,prosze o porade jak to zrobić .ile oleju wchodzi do silnika ? to jest silnik Morini chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 to dwusów - więc olej masz w dozowniku i przekładni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco35 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) Złożyłem dzis uszczelkę i głowice nalałem płynu ,i wyczytałem ze trzeba odpowietrzyc układ ,tylko gdzie jest odpowietrznik ?? i jak to zrobic ?, czy czasem nie na kruccu tym co wychodzi z głowicy tam u góry jest sróbka ,ale niewiem dlatego pytam ? Edytowane 5 Listopada 2011 przez marco35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco35 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 (edytowane) jak założyc uszczelkę pod głowice LC Morini woda ,ona ma taki wypukły kołnierz ,czy tym kołnierzem do głowicy czy do cylindra ? czy ma to znaczenie ,i jak pożniej odpowietrzyc układ po nalaniu wody ? załąnczam foto tej uszczelki Edytowane 2 Grudnia 2011 przez marco35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.