Skocz do zawartości

Nowy ZZR1400 A.D. 2012


Rekomendowane odpowiedzi

po drugie jestes prorokiem, czarodziejem czy innym wrozbita???na jakiej podstawie piszesz swoja opinie???bo nowym zzrem nie jezdziles...aaaa zapomnialem...masz bmw wiec inne motocykle to zlom..mam cicha nadzieje ze spotkamy sie na kretej trasie i wtedy zostaniesz wyleczony z twojej przemadrzalosci:-)motocykl, ktory wedlug ciebie nie skreca, zalatwi cie jak niemowe w sądzie...

 

Myslisz, ze tek kloc bedzie lepiej skrecal niz poprzedni model ? Naprawde w to wierzysz ? :icon_mrgreen:

 

Ten motong zostal skonstruowany tylko i wylacznie do palowania po autostradzie

 

Moje opinie bazuja na moich odczuciach jakich doznaje podczas testowania danego sprzetu, w przeciwienstwie do tych ktorzy nie jezdzili a wyrazaja swoja opinie – patrz post ponizej.

 

Jezeli sam piszesz, ze na innych forach schlebialem innym markom to moze wytlumacz fakt, na jakiej podstawie twierdzisz, ze za ja wyrazilem sie, ze inne motocykle to zlom ?

 

Nie wiem jak to w/g Ciebie, dla mnie to paranoja. :banghead:

 

Na nowym ZZR'em nie jezdzilem, bo nie mialem na to najmniejszej ochoty.

 

Miej wiec ta cicha nadzieje, ludz sie dalej tym, ze mnie objedziesz. Nawet jezeli mnie bys objechal, to swiadczy co najwyzej nie o tym, ze masz lapsza maszyne a o tym, ze jestes lepszym kierowca.

 

Propnuje wiec najpierw dotrzyj swoja bestyjke, i wklej foty przedniej opony, zobaczymy jak to jest w realu a nie podczas klepania po klawiaturze.

 

Na margnesie, gratuluje zakupu, i aby Ci dobrze sluzyl i oby rama nie pekla, ale z tym juz Kawasaki uporalo sie w poprzednim modelu. :icon_mrgreen:

 

Idac Twoim torem myslenia, chodz nie jezdzilem ani ZZR 1400 ani tez BMW K 1200 S moge smialo wywnioskowac, ze twoja maszyna tez jest do niczego i sluzy najlepiej na szybkiej prostej, gdyz to ta sama klasa sportowo-turystyczna. Wiec Panie Ks-rider, Pan mistrzem prostej jest :biggrin:

 

P.S. Znaczy sie byl Pan, teraz zostal Pan zdetronizowany przez ZZR 1400 i dlatego Panu gul skacze

 

Jak mozesz powiedziec, ze idziesz moim tokiem myslenia skoro jak sam piszesz nie jezdziles zadnym z tych motocykli ? ? ?

 

Moze najpierw zanim cokolwiek napiszesz to sprawdz i dowiedz sie, oszczedzi Ci to publicznego osmieszania sie na publicznym forum.

 

Aby sie nie rozpisywac. Jezeli uwazasz, ze moja maszyna nadawala sie tylko do jazdy na wprost, to raczej sobie nie porozmawiamy, foty w mojej galeri oraz filmiki zamieszczone na YouTube mowia raczej co innego, kliknij sobie w stopke, otworz folder i sporawdz.

 

Jak do tej pory nie widzialem zadnego ZZR 1400 z zamknieta przednia opona – ciekawe dlaczego ?

 

Zdetronizowany ? Pod jakim wzgledem ?

 

K 1200 i K 1300 S dalej znajduja sie w rankingu przed nowym ZZR'em 1400 wiec smiem twierdzic, ze nic sie nie zmienilo i zadnej detronizacji nie bylo, co gorsza nawet sie nie zapowiada.

 

Nie mam polskiej mentalnosci jak Ty, gul na pewn mi nie skacze, w dupiemamto kto jakim motongiem sobie smiga jaki sobie kupil.

 

Chcesz podyskutowac na temat porecznosci i jazdy po winklach, wklej filmik z ZZR'em, pogadamy

 

 

:crossy:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Kawasaki ZZR 1400 jak i BMW serii K, to sa motocykle sportowo-turystyczne, stworzone wlasnie do jazdy na wprost z duzymi predkosciami po autostradach a nie na tor. Po drugie piszac o Twoim toku myslenia mialem na myslie, to ze tak jak i ja nie jedziles nowym ZZR 1400 i juz zakladasz, ze nie skreca i wogole jest do dupy. Dla mnie to dziala Twoj umysl jak dzienikarza Motoradu, ktory wychwala wszystko to co niemieckie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Kawasaki ZZR 1400 jak i BMW serii K, to sa motocykle sportowo-turystyczne, stworzone wlasnie do jazdy na wprost z duzymi predkosciami po autostradach a nie na tor. ZZR to zadna sportowa turystyka. Moto zaprojektowane co najwyzej pod wyscigi drag'ow lub wlasnie do palowania po autostradzie, za ktora K 1200 ani K 1300 nie nadazy.

 

Po drugie piszac o Twoim toku myslenia mialem na myslie, to ze tak jak i ja nie jedziles nowym ZZR 1400 i juz zakladasz, ze nie skreca i wogole jest do dupy. Dla mnie to dziala Twoj umysl jak dzienikarza Motoradu, ktory wychwala wszystko to co niemieckie.

 

Po pierwsze, to nie tak zupelnie i nie tak do konca. To, ze znajduja sie w tej samej grupie nie oznacza, ze maja takie same wlasciwosci jezdne. To, ze Kawa nie nadaje sie na tor widac juz po jej budowie, w przypadku K jest juz troche inaczej. Porecznosc tych dwoch motocykli wyglada mniej wiecej tak, ja dzien do nocy.

 

Mialem mozliwosc karnac sie ZZR 1400 ( pierwszym modelem ) w standardzie. Jest cholernie niewygodny i nieporeczny. Ergonomia do bani. Co prawda moze sie trafic, ze nie dla wszystkich. Wlasciciel ZZR'a ma 165 cm wzrostu, i on sam twierzdi, ze jest nieporeczny. Dokonal wiec zmiany kierownicy na Superbike LSL.

 

Po rzebudowie troche sie polepszylo, ale do " K " pozostaja dalej lata swietlne.

 

Po drogie

Moze i ja wierze w o co pisza dziennikarze - i w to co pokrywa sie z moimi odczuciami. Do tej pory moge im w wiekszosci przypadkow przyklepac piatke ( jedynie gdy chodzi o produkty z silnikiem boxera nalezy brac z przymrozeniem oka ).

 

Naprawde myslisz, ze to co podal producent, ze zostal zmieniony caly motocykl to faktyczne prawda ? Myslisz, ze wlasciwosci jezdne polepszyly sie na tyle aby nowy ZZR dokopal " K " na kretej drodze ?

 

Z wlascicielem ZZR 1400 bylismy niejednokrotnie w Harz'u i sorry, jakos nie byl w stanie wykorzystac potencjalu ani silnika ani wlasciwosci jezdnych.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to, że kierowca nie był w stanie wykorzystać potencjału silnika ani właściwości jezdnych nie świadczy o tym, że sprzęt jest kiepski lecz o tym, że maszyna gwizda ino kierowca p****.

 

Pewnie !

 

bo kierowca buja sie na motocyklach jednyie cos lolo 42 - 43 lat, wiec jeszcze sie nie nauczyl :icon_mrgreen:

 

Na marginesie, po jezdzie testowej BMW sprzedal ZZR'a i kupil K 1200 GT na full wypasie :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks-rider skończ prawic te swoje dyrdymaly na zasadze "tata, a marcin powiedził, że jego tata powiedział, że..."

W przeciwienstwie do ciebie jezdzilem i bmw takim jak twoj , "starym" zzerem, oraz obecnym modelem kawy...

Nie mam zamiaru uswiadamiać cie w jakim wielkim jestes błędzie...

..a to, ze ktos zmienil zzra na k1200 gt tylko swiadczy o tym, ze nie wiedzial jakiego szukam maotocykla...a raczej autobusu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Witam wszystkich. Właśnie wszedłem i przeczytałem cały temat a raczej małą wojnę odnośnie nowego ZZR-a i też dorzucę coś w tym temacie. Też jestem właścicielem ZZR-a, lecz tej pierwszej edycji.

 

Pierwsze co chciałbym poruszyć to niby te pękające ramy. Mój dziadek ( w porównaniu do nowego modelu) jest z 95 roku i ma już przelatane ok 60 tys. km i ostatnio szykując go do zimy nie zauważyłem jakiś pęknięć ramy. Mało tego mam w nim kufer w który dość często zdarza mi się pakować ciężary powyżej 20 kg.

 

Po drugie jak dla mnie każdy motocykl jest dobry... który się nie psuje. Jednym niezaprzeczalnym faktem jest to, że Kawasaki od zawsze było na pierwszym miejscu w wyścigu osiągnięć, dopiero po nim inne firmy wychodziły na rynek ze swoimi motocyklami (było to dość mądre rozumowanie, gdyż można było wyeliminować ewentualne wady popełnione przez Kawasaki).

Ostatnimi czasy obserwuję, że coraz większe pochwały zbiera nasz zachodni sąsiad.

 

Po trzecie jakoś nie mogę sobie uświadomić jak motocykl turystyczny (w tej kategorii widnieje BMW K 1200 GT) może lepiej wchodzić w zakręty niż motocykl bardziej sportowy niż turystyczny czyli Kawasaki ZZR 1400. Samo to, że Kawasaki ma o 70 KM i momentu obrotowego więcej od BMW, nawet przy wyjściu z zakrętu jest w stanie do następnego nadrobić stratę i jeszcze go przegonić.

 

Po czwarte będąc w wieku ok 50 lat też będę się rozglądał za motocyklem bardziej stonowanym, z wygodną pozycją za kierownicą i przy tym nie będę potrzebował 200 KM. A tak w ogóle to mogę udowodnić, że w wielu przypadkach kierowca z dużym stażem nie koniecznie będzie mistrzem kierownicy.

 

Pozdrawiam wszystkich.

Edytowane przez Paganini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co chciałbym poruszyć to niby te pękające ramy.

 

Po drugie jak dla mnie każdy motocykl jest dobry... który się nie psuje.

 

Po trzecie jakoś nie mogę sobie uświadomić jak motocykl turystyczny (w tej kategorii widnieje BMW K 1200 GT) może lepiej wchodzić w zakręty niż motocykl bardziej sportowy niż turystyczny czyli Kawasaki ZZR 1400. Samo to, że Kawasaki ma o 70 KM i momentu obrotowego więcej od BMW, nawet przy wyjściu z zakrętu jest w stanie do następnego nadrobić stratę i jeszcze go przegonić.

 

Po czwarte w wielu przypadkach kierowca z dużym stażem nie koniecznie będzie mistrzem kierownicy.

 

1. Co znaczy „ NIBY “ ? ? ? Ten FAKT podawalem juz kilka lat temu. To, ze polski dealer woli wciagnac do nosa niz wymienic rame, za ktora troche sciezek mozna.....

 

Jak pisalem, koledze ta rame bardzo po cichu wymienili, zreszta nie tylko jemu, prawa fachowa pisala. Kawasaki Deutschland i KBA w Niemczech rozeslala powiadomiena, ze wlasciciele tych motocykli maja zglosci sie do handlarzy i wymienic. FAKT ! ! !

 

2. Tu zgadzam sie z Toba calkowicie, przyznaja tez, ze silniki Kawy sa naprawde pancerne, o reszcie nie bede sie wypowiadal, bo troche chce tu jeszcze posiedziec

 

3. To, ze nie potrafisz sobie uzmyskowic, hmmm, pozostawmy to bez komentarza. To ZZR 1400 ma moc 218 KM ? ? ? Tu masz dane mtocykla

K 1200 GT

 

http://www.bmw-motorbiker.de/nachfolge_modell.html

 

ZZR 1400

http://www.motorradonline.de/einzeltests/kawasaki-zzr-1400-baujahr-2012-das-staerkste-motorrad-der-welt-technische-daten/400386?seite=3

sprawdz. Osmiele sie stwierdzic, ze jestes po prostu nieswiadomy o czym piszesz. To, ze ktos nazwal jakis typ motocykla sportowo turystycznym nie mowi wszystkiego. Gdy BMW wypuscilo na rynek K 1200 S w katalogu i prospektach firma zakwalifikowala ten model jako sport - kon by sie usmial, nieprawdaz ?

 

Co znaczy motocykl bardziej sportowy ? Od jakiego motocykla. Naprawde myslisz, ze 278 kg masy ZZR'a ma cos wogole wspolnego ze sportem ? Jezeli tak, to napisz prosze w ktorym miejscu ? Moze dowiem sie czegos nowego. Speed bike to nie sport bike.

Jak moze go przegonic po wyjsciu z zakretu ? Hmmmm, napewno nie gdy wezmieny pod uwage momenty obrotowe, moc, czy pojemnosc, a nawet gdyby to mozesz tez sobie wyobrazic co moze sie stac przy wejsciu w nastepny zakret. Moze sie bowiem okazac, ze idzie sie w botanike. Tu wec decyduje nie sprzet a rider.

 

W tej klasie sprzetu poza autostrada i prostymi te nie 70 a 48 KM nie odgrywaja wiekszej roli.

Typ czy kwalifikacja nazwy motocykla ne wplywa na to jak ten motocykl wchodzi w zakrety i jak z ich wychodzi. Powiem Ci, ze gdybys mial okazje przejechac sie modelami „ S “ i „ GT “ wiedzialbys o czym mowie, GT moze z nazwy jest i sportowa turystyka ale ze sportem to ma co najwyzej tyle wspolnego co ostry kat kolan w ergonomi, co moim zdaniem dyskawalifikuje go juz jako sportowa turystyke, bo na dluzsze trasy jesz powiedzmy malo komfortowy. Co do zbierania sie pierwszego modelu ZZR 1400 powiem Ci, ze od 120 km/h do prawie 200 km/h obydwa motocykle na VI biegu K 1200 S odchodzi ZZR'owi. Aby dorownac „ K “ musisz zredukowac w ZZR o conajmniej jeden bieg. Miedzy modelami „S“ a „GT“ jest „prawie“ podobnie ale nie tak drastycznie GT ma inne walki rozrzadu i inny maping zaplonu – ciagnie bardzej od dolu. ( w dalszym ciagu mowa o pierwszym modelu ) w drugim modelu zmieniono maping zaplonu, przez co motocykl stal sie bardziej dziki i przyspiesza tak jak powinien.

 

4. Tu rowniez sie z Toba calkowicie zgadzam

 

Z powazaniem

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZZR 1400 z 2012 r ma dwie wersje silnikowe jedna 200 KM a drugi z dynamicznym doładowaniem 210 KM. A Ty w końcu jaki BMW masz, bo z opisu wywnioskowałem że GT. Patrzyłem na dane BMW K 1200 GT z 2005 roku. Co prawda z 2008 r ma już 150 KM. Jeśli piszesz o BMW K 1200 S to fakt ten już ma 167 KM. Wiec to i tak ponad 30 KM i ok 30 Nm. Co do wagi to BMW waży ok 250 kg zatankowany, a ZZR 1400 waży 215 kg bez paliwa.

 

Czy Subaru Forester to auto bardziej sportowe czy terenowe?

ZZR to grupa motocykli sportowo-turystycznych. Tak fabryki nazywają motocykle, które są cięższe a pozycja nie jest całkowicie złożona (zazwyczaj). Lecz w przypadku ZZR jest to właśnie motocykl bardziej zbliżony swoimi właściwościami do sportowego, podkreślam zbliżony, niż do turystycznego. Tak jak wcześniej pisałeś pozycja na nim męczy, ponieważ ma dość nisko kierownicę, ale tak naprawdę tylko w mieście przy częstym hamowaniu mogą boleć nadgarstki i gdy jeszcze pasażer nie trzyma się uchwytu. Wtedy idzie większy ciężar na nadgarstki. W trasie przy standardowej szybie struga powietrza sama podnosi kierowcę.

Poza tym powiem Ci szczerze, że w zakrętach dość precyzyjnie jestem w stanie określić trajektorię toru (Dość precyzyjnie ponieważ mam słabej jakości oponę.) i poza tym mimo dużej wagi da się go dość łatwo przerzucać z jednej na drugą stronę. Mówię cały czas o wersji 1100. To jest właśnie ta opcja bardziej sport.

Dla przykładu jeździłem dużo Yamahą XJ600S i FJR 1300 to też są niby sport turystyki i jeśli chodzi o zakrętasy to pozostawiały dużo do życzenia. Wynosiło mnie z zakrętów. No i poza tym jest na nich bardzo wygodna pozycja. I to jest właśnie BARDZIEJ turystyczny.

 

Szybsze przyspieszenie motocykli podobnej klasy najczęściej wynika z momentu obrotowego... i z krótszych przełożeń.

 

Co do wyprzedzania na krętej drodze, to dość często siedząc kolegom na ogonie wymijałem ich po zewnętrznej przy końcowej fezie zakrętu. Mówię o przypadkach kiedy ktoś miał słabszy sprzęt. To zależy dużo od umiejętności. Nie jestem mistrzem kierownicy, ale czasem lubię trochę agresywnie pojeździć.

Edytowane przez Paganini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZZR 1400 z 2012 r ma dwie wersje silnikowe jedna 200 KM a drugi z dynamicznym doładowaniem 210 KM.

Co do wagi to BMW waży ok 250 kg zatankowany, a ZZR 1400 waży 215 kg bez paliwa.

 

Dla przykładu jeździłem dużo Yamahą XJ600S i FJR 1300 to też są niby sport turystyki i jeśli chodzi o zakrętasy to pozostawiały dużo do życzenia. Wynosiło mnie z zakrętów. I to jest właśnie bardziej turystyczny.

 

... To zależy dużo od umiejętności. Nie jestem mistrzem kierownicy, ale czasem lubię trochę agresywnie pojeździć.

 

Jak do tej pory nigdzie nie doczytalem, ze sa dwie wersje. Z tego co wiem, to ma 200 KM z RAM AIR na hamowni cos kolo 180 – 185 KM plus minus.

 

K 1200 S wazy zatankowana 248 kg, K 1300 S 252 kg. ZZR tak jak podalem w linku 268 kg.

 

GT ma 152 KM, wersja S jak podales. Okreslenie trajektori to rowniez prawidlowe jej przewidzenie, nie tylko dzieki zawieszeniu ale i dzieki opon i odpowiedniemu cisnieniu.

 

Aby ZZR 1400 zrobic nieco poreczniejszym i poprawic ergonomie trzeba zmienic kierownice na Superbike.

 

FJR testowalem jedynie na torze i szczerze mowiac bylem bardzo zawiedziony, nie lezala mi.

 

Tez nie jestem, tak jak mowilem wczesniejkumpel na trasie z fajnymi winklami nie mogl mi odskoczyc, wrecz przeciwnie dochodzilem go z latwoscia, a kolo smiga motongami od chaba 6 – roku zycia ( z DDR'u jest ).

 

Mialem K 1200 S

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie 200 KM i 210 KM można przeczytać w Świecie Motocykli z marcowego wydania 2012 r. W wolej chwili gdy znajdę gazetę, top jeszcze się upewnię.

Nie ma motocykli idealnych i każdy ma jakieś wady. Mój ma dość nisko umieszczoną kierownice i chciałbym, żeby była ciut wyżej, lecz gdy czasem lubię się do niego "przytulić" to jest super.

Powiem Ci szczerze, że bardzo mi imponuje Kawasaki ZZR 1400 i chciałbym kiedyś taki kupić lub takim chociaż trochę pojeździć.

 

A tak z ciekawości zapytam czy swoimi słowami przekonałem Cię, że ZZR-y to BARDZIEJ sporty niż turysty. Chociażby ze względu na ich pozycję za kierownicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości zapytam czy swoimi słowami przekonałem Cię, że ZZR-y to BARDZIEJ sporty niż turysty. Chociażby ze względu na ich pozycję za kierownicą?

 

Moje wrazenia czy przekonania nie zostana zmienione. Nie odbieraj tego osobiscie. ZZR jest motocyklem stworzonym do bolcowania po autostradzie czy bardziej prostych odcinkach innych drog. w wersji bez przerobek nnapewno nie bedzie to motocykl turystyczny. Turystyczny jest siostrzanny model GT ktory ma dla mnie bardzo fajna ergonomie.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma pytania odnośnie tego modelu to postaram się pomóc

Witam.

ZZR1400 bardzo mi sie podoba i nosze sie z zamiarem zakupu takowego w zwiazku z tym mam pytanie:

Czy warto placic prawie 60tys za moto z rocznika 2012 czy kupic z rocznika 2011 za 45tys ... mowa oczywiscie o nowych motocyklach z salonu.

czy zmiany w nowym modelu sa warte 15tys??

Pytanie do sob ktore uzytkowaly "stary" model 2009-2011 a teraz uzytkuja model 2012...

pozdrawiam

nezka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...