DAN Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Witam!W nawiązaniu do poprzedniego posta http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=14536Rozebrałem gażniki ,wyczysciłem obniżyłem iglice o jeden ząbek, poskładałem, skład mieszanki ustawiłem tak jak podaje serwisówka na 1,5 obr.Przy okazji okazało się że filtr powietrza nadaje do wymiany. W związku z tym,że mojego nie ma nigdzie w okolicy, i trzeba zamówić i czekać, dopasowałem filtr powietrza z samochodu(chyba z rovera 1,4), trzeba było tylko go ładnie uformować w otaczającej siatce, wszystko ładnie uszczelniłem no i odpalam moto i ...nie ma wolnych obrotów, no to myśle poczekam aż się zagrzeje.Po rozgrzaniu silnika motor ladnie wkręca się na obroty ale chwile pochodzi na wolnych obrotach i gaśnie.Pomogło troche podkręcenie obrotów ale efekt jest znowu taki,że zejdzie gdzieś na 3 tys, pochodzi chwile i powoli spadają do takich minimalnych, że ledwo chodzi, i znowu gaśnie.I teraz pytanie czy próbować dokręcać śrubę ze składu mieszanki czy odkręcać, bo brak wolnych obrotów jest prawdopodobnie spowodowany właśnie składem mieszanki.Czy filtr będzie spełniał swoje zadanie jeżeli jest szczelny (jest tymczasowo na czas przyjścia nowego) 2 sprawa,( jak sie bawić to na całego :) ), kupiłem wakuometry i zsynchronizowałem gaźniki. Niby wszystko ok, ale 1 gażnik zachowuje się troche inaczej niż pozostałe, a mianowicie,na początku 1 miał nieco niższe podciśnienie niż pozostałe. Ustawiłem tak że wszystkie chodzą jednakowo na wolnych obrotach, ale przy wyższych obrotach w 1 gażniku jest podciśnienie troszeczkę wyższe niż w pozostałych.Co może być przyczyną??może zawory?? Licze na Was :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Śruby od obrotów bym nie ruszała. Skoro w servisówce pisze, że 1.5 to tyle powinno być. Co do róznic podciśnienie to prawdopodobnie będzie to wina zaworów, lub różnic w ukształtowaniu kanałów dolotowych (perturbacjie powietrza). Co do twoich problemów gaźnikowych, to mam pewien pomysł. Sprawdz poziom paliwa!!! Może masz za wysoki i na niskich obrotach zwyczajnie ci się zalewa. Na wysokich nadąza z przelaniem. Moga na to wskazywac twoje poprzednie problemy z spalaniem 10/100. Sprawdz i ustaw poziom paliwa, może to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Spróbuj z filtrem i bez (wyjmij go poprostu). Inna sprawa to sprawdź, czy wszystklo dokładnie pozakładałeś i czy nie pobiera gdzieś lewego powietrza. Ustawiałem w jakimś sprzęcie gaźniki i podciśnienie jednego zachowywało się inaczej względem reszty cylindrów, minimalne drgnięcie składem mieszanki spowodowało że zegary wskazówki wychylały się równo. Czasami nie zrobisz śrubokrętem 1,5 obrotu, tylko wyjdzie Ci 1,55. Może być to też banalna sprawa jak inaczej działający zegar, luz za mocno dokręcony dławik i stąd wychodzą jakieś dziwne wskazania. Możesz zamienić węzyki i wtedy się upewnisz czy to na pewno wina gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 5 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Spróbuj z filtrem i bez (wyjmij go poprostu). Inna sprawa to sprawdź' date=' czy wszystklo dokładnie pozakładałeś i czy nie pobiera gdzieś lewego powietrza. Ustawiałem w jakimś sprzęcie gaźniki i podciśnienie jednego zachowywało się inaczej względem reszty cylindrów, minimalne drgnięcie składem mieszanki spowodowało że zegary wskazówki wychylały się równo. Czasami nie zrobisz śrubokrętem 1,5 obrotu, tylko wyjdzie Ci 1,55. Może być to też banalna sprawa jak inaczej działający zegar, luz za mocno dokręcony dławik i stąd wychodzą jakieś dziwne wskazania. Możesz zamienić węzyki i wtedy się upewnisz czy to na pewno wina gaźnika.[/quote']Paweł niestety wcześniej przed wymianą filtra, byłem na synchronizacji i efekt był taki sam na innych wakuometrach 1 gaznik swirował.w poniedziałek pobawie się składem mieszanki, tylko myślalem że ktoś miał podobne objawy i wie czy dodać troche miesznki czy odjąć.2 sprawa że serwisówka w sumie jest przydatna przy w miare nowych motorach, tutaj 89r. to gażniki już troche przeżyły i napewno ustawienia będą się troche odbiegały od normy. Jak myślicie filtr będzie spełniał swoje zadanie???Musze na nim conajmniej z miesiąc polatać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Piszesz że nie możesz odstać filtra. Nie znam dokładnie oznaczenia kodowego twojego moto ale w klasie znalazłem filtr do twojego moto. jak byś go zamówił to dostal bys go w przeciągu 3 dni....http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=27Możesz też jeszcze sprobować w larssonie. www.larsson.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 6 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Piszesz że nie możesz odstać filtra. Nie znam dokładnie oznaczenia kodowego twojego moto ale w klasie znalazłem filtr do twojego moto. jak byś go zamówił to dostal bys go w przeciągu 3 dni....http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=27Możesz też jeszcze sprobować w larssonie. www.larsson.plFiltr jest juz zamowiony(ma być do tygodnia,góra dwóch) tylko znając życie potrwa to koło miesiąca :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.