FhissT Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Znowu problem elektryczny... Puki nie odpale draga wszystko jest OK, gdy go uruchomię zaczyna mi grzać linę ssania do tego stopnia że robi się gorąca! Czuć swąd i ulatniający się dymek z puchy z dźwignią ssania i kierunkowskazami na kierownicy.Gdzie może być jakieś przaebicie/zwarcie? Nie pali mi żadnych bezpieczników. Rozebrałem dziś dokładnie moto ale nic nie znalazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 najprościej-wymontuj cała linkę i zobacz czy motocykl odpali i co nie będzie działać..... jeśli faktycznie linka jest aż gorąca i leci dym to jakiś wysokopradowy obwód -nie wiem zwarcie fazy alternatora do masy, regla czy coś..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Znowu problem elektryczny... Puki nie odpale draga wszystko jest OK, gdy go uruchomię zaczyna mi grzać linę ssania do tego stopnia że robi się gorąca! Czuć swąd i ulatniający się dymek z puchy z dźwignią ssania i kierunkowskazami na kierownicy.Gdzie może być jakieś przaebicie/zwarcie? Nie pali mi żadnych bezpieczników. Rozebrałem dziś dokładnie moto ale nic nie znalazłem...[/quote Powiem ze masa nie domaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 po odłączeniu podgrzewania gaźników problem ustąpił... czeka mnie dłubanie w gaźnikach, która z grzałek się przepaliła...w sumie bez tego da się jeździć, jedynie reakcja na gaz puki silnik zimny jest dosyć niemrawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 po odłączeniu podgrzewania gaźników problem ustąpił... czeka mnie dłubanie w gaźnikach, która z grzałek się przepaliła...w sumie bez tego da się jeździć, jedynie reakcja na gaz puki silnik zimny jest dosyć niemrawa. Raczej jest problem z masą do tych gaźników. Daj im dodatkową masę i sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 a możliwe żeby jedna z grzałek stykała do ścianki gaźnika i pośrednio do linki powodując jej nagrzanie? moto chodziło prawie 15 min bez żadnych objawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 WitamOd razu napiszę, że nie znam budowy VXS jednak jeżeli smaży Ci linkę ssania to musi płynąć przez nią dosyć spory prąd. Napisałeś, że po odłączeniu grzałek gaźników jest Ok więc zaczął bym tam szukać. Pierwsze sprawdź masę na gaźnikach ( zakładam, że grzałki masowane są do obudowy gaźników w takim przypadku dochodził do nich będzie tylko jeden kabel), pomierz prądy na poszczególnych grzałkach. Możliwe, że któraś z grzałek jest uszkodzona, ale nie na tyle aby wywaliło bezpiecznik. Możesz też w trakcie pracy grzałek zmierzyć napięcie pomiędzy obudową gaźników a masą motocykla. Normalnie powinno być 0. Jeżeli jest inaczej to ewidentnie masa zła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 dzięki za radę! wczoraj jeździłem troche więcej bez tego ustrojstwa i oprócz tego że muszę troche dłużej popierdzieć na postoju zanim ruszę (słaba reakcja na gaz puki silnik zimny) żadnych uwag krytycznych nie widzę.Dochodzę nawet do wniosku że motocykl lepiej się zachowuje w czasie jazdy - jest żwawszy. Nie wiem tego dokładnie ale czy przypadkiem to podgrzewanie nie działa cały czas? Nawet jak gaźniki są już gorące? Gdyby tak było to wg mnie wpływałoby to niekorzystnie na ilość powietrza w mieszance - mogę się mylić, a poza tym to szkoda na to prądu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 <br>dzięki za radę!<br><br>wczoraj jeździłem troche więcej bez tego ustrojstwa i oprócz tego że muszę troche dłużej popierdzieć na postoju zanim ruszę (słaba reakcja na gaz puki silnik zimny) żadnych uwag krytycznych nie widzę.<br>Dochodzę nawet do wniosku że motocykl lepiej się zachowuje w czasie jazdy - jest żwawszy. Nie wiem tego dokładnie ale czy przypadkiem to podgrzewanie nie działa cały czas? Nawet jak gaźniki są już gorące? Gdyby tak było to wg mnie wpływałoby to niekorzystnie na ilość powietrza w mieszance - mogę się mylić, a poza tym to szkoda na to prądu...<br><br> sprawdż czy ma czujnik temperatury jeśli nie to działa zawsze po włączeniu stacyjki --- objaw z gorącą linką to brak masy ! Pociągnij dodatkowy przewód od gażników do ramy <br><br> Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.