Skocz do zawartości

Elektryka w XVS - grzeje linkę ssania


FhissT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Znowu problem elektryczny... Puki nie odpale draga wszystko jest OK, gdy go uruchomię zaczyna mi grzać linę ssania do tego stopnia że robi się gorąca! Czuć swąd i ulatniający się dymek z puchy z dźwignią ssania i kierunkowskazami na kierownicy.

Gdzie może być jakieś przaebicie/zwarcie? Nie pali mi żadnych bezpieczników. Rozebrałem dziś dokładnie moto ale nic nie znalazłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprościej-wymontuj cała linkę i zobacz czy motocykl odpali i co nie będzie działać.....

 

jeśli faktycznie linka jest aż gorąca i leci dym to jakiś wysokopradowy obwód -nie wiem zwarcie fazy alternatora do masy, regla czy coś.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu problem elektryczny... Puki nie odpale draga wszystko jest OK, gdy go uruchomię zaczyna mi grzać linę ssania do tego stopnia że robi się gorąca! Czuć swąd i ulatniający się dymek z puchy z dźwignią ssania i kierunkowskazami na kierownicy.

Gdzie może być jakieś przaebicie/zwarcie? Nie pali mi żadnych bezpieczników. Rozebrałem dziś dokładnie moto ale nic nie znalazłem...

[/quote

 

Powiem ze masa nie domaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odłączeniu podgrzewania gaźników problem ustąpił... czeka mnie dłubanie w gaźnikach, która z grzałek się przepaliła...

w sumie bez tego da się jeździć, jedynie reakcja na gaz puki silnik zimny jest dosyć niemrawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odłączeniu podgrzewania gaźników problem ustąpił... czeka mnie dłubanie w gaźnikach, która z grzałek się przepaliła...

w sumie bez tego da się jeździć, jedynie reakcja na gaz puki silnik zimny jest dosyć niemrawa.

 

Raczej jest problem z masą do tych gaźników. Daj im dodatkową masę i sprawdź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od razu napiszę, że nie znam budowy VXS jednak jeżeli smaży Ci linkę ssania to musi płynąć przez nią dosyć spory prąd. Napisałeś, że po odłączeniu grzałek gaźników jest Ok więc zaczął bym tam szukać. Pierwsze sprawdź masę na gaźnikach ( zakładam, że grzałki masowane są do obudowy gaźników w takim przypadku dochodził do nich będzie tylko jeden kabel), pomierz prądy na poszczególnych grzałkach. Możliwe, że któraś z grzałek jest uszkodzona, ale nie na tyle aby wywaliło bezpiecznik. Możesz też w trakcie pracy grzałek zmierzyć napięcie pomiędzy obudową gaźników a masą motocykla. Normalnie powinno być 0. Jeżeli jest inaczej to ewidentnie masa zła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za radę!

 

wczoraj jeździłem troche więcej bez tego ustrojstwa i oprócz tego że muszę troche dłużej popierdzieć na postoju zanim ruszę (słaba reakcja na gaz puki silnik zimny) żadnych uwag krytycznych nie widzę.

Dochodzę nawet do wniosku że motocykl lepiej się zachowuje w czasie jazdy - jest żwawszy. Nie wiem tego dokładnie ale czy przypadkiem to podgrzewanie nie działa cały czas? Nawet jak gaźniki są już gorące? Gdyby tak było to wg mnie wpływałoby to niekorzystnie na ilość powietrza w mieszance - mogę się mylić, a poza tym to szkoda na to prądu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<br>dzięki za radę!<br><br>wczoraj jeździłem troche więcej bez tego ustrojstwa i oprócz tego że muszę troche dłużej popierdzieć na postoju zanim ruszę (słaba reakcja na gaz puki silnik zimny) żadnych uwag krytycznych nie widzę.<br>Dochodzę nawet do wniosku że motocykl lepiej się zachowuje w czasie jazdy - jest żwawszy. Nie wiem tego dokładnie ale czy przypadkiem to podgrzewanie nie działa cały czas? Nawet jak gaźniki są już gorące? Gdyby tak było to wg mnie wpływałoby to niekorzystnie na ilość powietrza w mieszance -  mogę się mylić, a poza tym to szkoda na to prądu...<br>
<br> sprawdż czy ma czujnik temperatury jeśli nie to działa zawsze  po włączeniu stacyjki --- objaw z gorącą linką to brak masy ! Pociągnij dodatkowy przewód od gażników do ramy <br><br>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...