Gość Marsinus Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Jak w temacie - Yamaha Royal Star Tour Deluxe rocznik 2005 - próbowałem usztywnić - napompować zawieszenie i... doopa. Słychać syk schodzącego powietrza i tyle. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie?Będę wdzięczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Podłączam się do pytania Marsinusa bo sam potrzebuje wiedzy w tym zakresie. Liczymy na kolegów..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marsinus Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Odgrzebałem stary temat. Wystarczyło wymienić zaworki na nowe :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Super Marsinus. To dobrze, że usterka okazała sie błacha. Mam pytanie: jakie cisnienie załadowałes sobie do przodu i tyłu? Mówie oczywiście o motocyklu! :biggrin:Ja na poczatku eksperymentowałem i ładowałem 0,5 do przodu i 2,5 do tyłu. Utwardziło to moto. Po jakims czasie wróciłem do ustawień fabrycznych (bo śmigam w pojedynkę) i mam z tyłu i z przodu 0. Jest bardziej miękka i ładnie pokonuje nierówności. doszedłem do wniosku, że skoro nie śmigam szybko po winklach to ustawie ją na miękko i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk69 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 To i ja się dołączę do tematu. Powiedzcie koledzy czym regulujecie ciśnienie? Tzn rodzaj pompki i gdzie to dostać ? Drugie pytanie czy posiada ktoś może serwisówkę do Yamaha Royal Star Tour Deluxe 1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Cześć fizyk ja w tej chwili dobijałem do tyłu do 2,5 atm ręczną pompką a mierzyłem elektronicznym czujnikiem ale nawet ręczną pompką trzeba uważać żeby nie wpompować za dużo bo to chwila nieuwagi, daj emaila to Ci wyśle serwisówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Dariow dobrze prawi. Ja również pompowałem pompką ręczną i idzie bardzo lekko. Do przodu to praktycznie raz pociągnąłem tłokiem pompki i dobiło do maksymalnych 0,5 atm. Uważaj aby nie przeciągnąć tj. nabić za dużo i nie "zepsuć" lagi. Co prawda nie słyszałem aby w ten sposób ktoś dosłownie zepsuł lagę, ale możesz pogorszyć właściwości jezdne jak napompujesz nierówno lub za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk69 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Ok dzieki za info popróbuje na dniach, to może przy okazji kolejne pytanko co powinno się kontrolować na co zwracać uwagę a co regularnie wymieniać w naszych sprzętach gdyż mam royala pierwszy sezon wczesniej jeździłem marauderem i nie było tam na przykład wału kardana gdyby ktoś w wolnej chwili zrobił listę byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Generalnie moto jest bardzo żywotne i dobrze eksploatowany Royal Star TD ma zrobić 400 tyś. i dopiero wtedy zaczyna się generalny remont silnika. Czy to prawda to nie wiem, ale tak prawi mechanik który serwisuje Venture kolegi. W mojej ocenie należy kontrolować: poziom oleju silnikowego, poziom płynu chłodzącego, poziom i barwę płynu hamulcowego (i sprzęgła), oraz ciśnienie w oponach. Wymień na nowy filtr paliwa. Olej w Cardanie wymieniasz raz i tam nie zaglądasz przez ok. 60 tyś. polecam olej do Cardana z siarczkiem molibdenu, jest lepszy. Regularnie wymieniasz olej silnikowy co rok lub 15 tysięcy i filtr oleju. Kontroluj stan filtrów powietrza i jak są czyste to przedmuchuj (jeżeli masz papierowe) od środka na zewnątrz bo w Polsce dostępne tylko K&N które są lepsze (do płukania i wielorazowego użytku) ale droższe bo kosztują 400-500 zł za komplet. Mówią, że Cardan jest całkowicie bezobsługowy, ale to nie do końca prawda. Pamiętaj aby przy każdej zmianie tylnej opony przesmarować smarem w wale ruchome elementy (te do których nie dociera olej) szczególnie przy koszyczku bo niesmarowanie tych elementów może po wielu tysiącach km spowodować rozsypanie się jednego z nich. Ale smarujesz tylko przy zmianie opony na nową tj. jak zmieniasz oponę co rok to smarujesz co rok, a jak zmieniasz oponę co 5 lat to smarujesz co 5 lat. Nie ma sensu specjalnie ściągać koła aby te elementy przesmarować lub sprawdzić ich stan. Przy zmianie przedniej opony warto wymienić olej w lagach i masz spokój na parę lat. Stan tarcz hamulcowych i klocków sprawdzasz na bieżąco. Poza tymi drobnymi rzeczami nie musisz kompletnie NIC robić :biggrin: tylko śmigasz super krążownikiem podziwiając widoki :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk69 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 I o to chodzi!!! Dzięki wielkie forrest właśnie na takie info liczyłem. Jakby coś wniknęło będę jeszcze marudził gdyby ktoś coś jeszcze chciał dodać to zapraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Nie ma problemu Fizyk. Bardzo się ciesze, że mogłem służyć Ci radą. Jedno jest pewne - Royalki są zajefajne! :biggrin: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_79 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Witam. Posiadam Yamahę Royal Star Tour DeLux 1300 2008r. trochę w rozsypce. Potrzebowałbym jakiegoś katalogu, materiałów jak poskładać to do kupy. Proszę o pomoc. Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha/xvz1300-15941/xvz1300-31492#model_group=XVZ1300LT%2F+CT+(Royal+Star+Tour+Deluxe)&year=2008 Wybierz jeden z poniższych (USA/Europa) - po kliknięciu otworzy się katalog części ze schematami budowy. Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez F.I.P. Berek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.