ucizze Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Odświeżam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ja pompowałem na zimo i po przejechaniu 3km opona się zagrzała i ćisnine skoczyło w góre, przód z 2,5 na 2,7 a tył z 2,9 na 3,1 więc upuściłem, na ciepłym do 2,5. 2,9 i teraz jak opony się zagrzeją to mam tak jak producent zaleca a na zimne mam 2,3 i tył 2,7 po nagrzaniu się opon tak jak producent zaleca, 2,5 i 2,9 :) jakieś uwagi? a czym grzałeś te opony 5go października ? kocami? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 U siebie na tyl serwisowka przy palowaniu zaleca 2,9 ale przy takim cisnieniu gdy w winklu tylne straci przyczepnosc przy odkrecaniu ma sie wrazenie braku kontroli jak po lodzie, przy 2,5 jest juz uslizg kontrolowany, tak jakby opona wgryzala sie pazurami w asfalt. Dziwne to 2,9 zalecane, moze tez to zalezy od wagi kierownika? Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucizze Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 tak tak ale jak ruszam w w trase mam przód 2,2/3 a tył 2,5/6 Ale jak oponka się nagrzewa to jest jak serwisówka podaje 2,5 przód i tył 2,9 Dodam że oponki to dunlop sportmax qualifier D209 czyli typowo pod Sporta. Opona się domyka a najlepiej się klei jak jest dogrzana na tym ciśnieniu od producenta. Nie mam na zimnej tak jak producent zaleca bo opona się nagrzewa i potem ciśnieni skacze w górę, i już nie jest jak serwis podaje. Więc moim skromnym zdanie tak jak serwisówka podaje ale ustawiane na ciepłej oponie bo wtedy już ciśnienie nie podskoczy w górę, tylko podczas trasy będzie ciągle tak jak producent zaleca. Minus taki jest że przy pierwszych 5-10km czuje się jakby moto miało się zaraz wyj**ać ale to zasługa tego ciśnienie poniżej serwisowego ale po nagrzaniu wszystko wraca do normy. kolego umnie w górach pogoda była :D po 20km winklowania się nagrzeją zaraz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.