Skocz do zawartości

Lewa laga prosi się o pomoc


dawid454
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od pewnego czasu zauważyłem, że lewa laga przy moim kacie exc 400 02' się mocno poci w porównaniu do koleżanki ;]

z tego co zdążyłem poczytać to czeka mnie wymiana uszczelniaczy oraz tych kapturków oczywiście w obu, olej już mam motula 10w i oto pytanko do was koledzy:

-jakiej firmy polecacie uszczelniacze/kapturki? / koszta

-czy poradzę sobie sam z wymianą (mam manual do moich wp oraz odpowiedni osprzęt) ewentualnie jakieś porady?

 

podpowiem, że zaczynam amatorską zabawę po lesie i torze tym sprzętem ale w moim kacie musi być wszystko na tip top

KTM EXC 400 02' (^^,)

Fox Style

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup ariette albo allball a czy sobie poradzisz to juz chyba sam ocen ale skoro pytasz o to to moim zdaniem nie dasz rady ;)

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka cię wymiana uszczelniaczy głównych i pyłowych plus olej. Oczywiście po rozebraniu amortyzatora ocena zużycia jego elementów wewnętrznych. Zawias jednokomorowy który posiadasz nie jest specjalnie skomplikowany jednak jest duża szansa że coś skopiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

od pewnego czasu zauważyłem, że lewa laga przy moim kacie exc 400 02' się mocno poci w porównaniu do koleżanki ;]

z tego co zdążyłem poczytać to czeka mnie wymiana uszczelniaczy oraz tych kapturków oczywiście w obu, olej już mam motula 10w i oto pytanko do was koledzy:

-jakiej firmy polecacie uszczelniacze/kapturki? / koszta

-czy poradzę sobie sam z wymianą (mam manual do moich wp oraz odpowiedni osprzęt) ewentualnie jakieś porady?

 

podpowiem, że zaczynam amatorską zabawę po lesie i torze tym sprzętem ale w moim kacie musi być wszystko na tip top

 

w Poznaniu masz firmę HRG bo wątpię abyś miał odpowiedni sprzęt do demontażu

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO to już na wstępie skopałeś, bo 10w będzie za lepkim olejem do twojego zawiasu. Jeszcze jak byś podał producenta tego oleju tak z ciekawości. A co do uszczelniaczy to kup olejowe all ballsa i kurzowe ari/arrietre chyba że masz wiecej kasy to zestaw ari/arriette

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega podał , że Moltu pewnie MOTUL Fork oil expert 10w medium bo ten widzę najpopularniejszy chociaż nie mogę znalezć żeby był do tego moto zalecany przez producenta

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge się założyć, że jak wleje to 10w to zaraz będzie temat: "Panowie pomocy, lagi po wymianie uszczelniaczy nie pracują jak przedtem, sąza twarde ".

 

Taka informacja, od zaprzyjaźnionego mechanika zawieszeń pracującego w jednej z największych niemieckich firm tuningujących zawieszenia do wszelkich moto. Obecnie na rynku najlepszymi do zawiasów są oleje IPONE i Motorex no i oczywiście oleje KYB i SHOWA ale te drugie są ciężej dostępne i droższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...