thefex Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) KTM LC4 400 95 r, hamulce brembo, tarcza 260mm hiw czasie jazdy poluzowala mi sie sruba od przedniego zacisku, ktory przyblokowal kolo krzywiac tarcze.zmienilem tarcze hamulcowa na prosta, a hebel dalej tępy jak ruska sikiera (tj. skutecznosc hamowania spadla o jakies 80%) rzeczy ktore zrobilem i nie pomogly- rozebralem w mak zacisk i pompe, czyszczenie i smarowanie- odtluscilem tarcze, klocki dodatkowo przeszlifowalem papierem sciernym na plaskiej powierzchni jest to plywajacy zacisk, ktory plywa jak nalezy. pompa pracuje wg mnie ok, cylinderki tez sie wysuwaja bez oporow. klamka twarda, ale mam wrazenie ze nie az tak twarda jak sprzed incydentu. uklad odpowietrzony i teraz pytanie:czy sa to objawy wskazujace na problem z przewodem hamulcowym?czy raczej pompa/zacisk? Edytowane 21 Września 2011 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpuladrutu Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Zmieniałeś tarcze i klocki, czy tylko tarczę? W teorii powinno to iść w parze.W sumie po zmianie hamulców przez kilkset km zawsze jest lipa z hamowaniem, dlatego trza ostrożnie :)Jak cylinderki wychodzą bez oporów powinno być ok. Zobacz jeszcze czy coś nie blokuje klocków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 tarcza nowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Jeżeli tarcza jest nowa to dziwne. A jak używka to możliwe że grubość nie odpowiednia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) tarcza uzywka, ale w lepszym stanie niz moja poprzednia sprzed incydentunic nie blokuje klockow, sa docisniete do tarczy tak jak powinno byćklocki stare, nowe juz zamowilem. jak przyjda to dam znac czy byla poprawa Edytowane 23 Września 2011 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 krzywa tarcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 krzywa tarcza mylisz sie, jest prosta. sprawdzalem kladac ja na szkle i jeszcze dodatkowo montujac do kola, w trakcie krecenia nie ma zadnego bicia. drugiej krzywej bym nie montowal. podmienilem pompe i przewod hamulcowy od DRZ 400, pozostawiajac stare klocki i zacisk. hamowanie sie nie poprawilo.natomiast moja pompa z przewodem w DRZ-tce dzialala prawidlowo pozostaje zatem albo cos z klockami albo zaciskiem, mysle ze w ten sposob rozwiazalem problem i zostaje mi zamowic wadliwe czesci Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 KTM LC4 400 95 r, hamulce brembo, tarcza 260mm hiw czasie jazdy poluzowala mi sie sruba od przedniego zacisku, ktory przyblokowal kolo krzywiac tarcze.zmienilem tarcze hamulcowa na prosta, a hebel dalej tępy jak ruska sikiera (tj. skutecznosc hamowania spadla o jakies 80%) rzeczy ktore zrobilem i nie pomogly- rozebralem w mak zacisk i pompe, czyszczenie i smarowanie- odtluscilem tarcze, klocki dodatkowo przeszlifowalem papierem sciernym na plaskiej powierzchni jest to plywajacy zacisk, ktory plywa jak nalezy. pompa pracuje wg mnie ok, cylinderki tez sie wysuwaja bez oporow. klamka twarda, ale mam wrazenie ze nie az tak twarda jak sprzed incydentu. uklad odpowietrzony i teraz pytanie:czy sa to objawy wskazujace na problem z przewodem hamulcowym?czy raczej pompa/zacisk? która śruba?mocująca zacisk? - to raczej niemożliweskręcająca obie połówki zacisku? - to wynik braku klucza dynamometrycznego i skutki niechlujnej obsługiJeżeli to drugie to w takim razie musisz wymienić element do którego jest zamocowany zacisk hamulcowy :icon_biggrin: a wszystko powróci do normy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.