bartw Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam. Mam problem, otóż odebrałem moją kawe z serwisu, po wymianie oleju, filtra powietrza, regulacja zaworów i gaźników. Dziś jechałem na małą wycieczkę na liczniku ok 60 km po serwisie, staje na cpnie wyłączam zapłon a silnik dalej chodzi, nie równo klekocze jak diesel, ledwo się obraca dziwne dźwieki dochodzą z okolic silnika. Zalałem paliwo odpalam przy dodawaniu gazu miedzy 2-4 tyś obrotów dziwne stuki z okolic silnika, dalej problemy ze zgaszeniem moto. Panowie jest ktoś w stanie ocenić co to może być? nie chcę zbytnio grzebać nic bo mogę odwieźć na serwis jeszcze raz jednak mam trochę km do zrobienia a i czasu brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) Występujący samozapłon spowodowany może być (złymi świecami, na których osadza się nagar bo mają niewłaściwą ciepłotę ,nagar ten się żarzy i to może powodować takie oto cyrki, niewłaściwa regulacja gaźnika- zbyt uboga mieszanka, lub złe wyprzedzenie zapłonu co w twoim moto raczej nie grozi. A to stukanie które słyszysz to najprawdopodobniej spalanie stukowe.PS: Wcześniej przed oddaniem do serwisu tego zjawiska nie było ?A i jeszcze jedno ? Gdzie tankowałeś benzynę ? Tam gdzie zawsze? Edytowane 20 Września 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartw Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) Świece mają jakieś 2 tkm. Wymieniałem na ngk takie jak podają w serwisówce. Paliwo było to, na którym jeździłem przed oddaniem moto do serwisu. Dodam, że oprócz tego dziwnego stukania które dość głośne jest, to silnik normalnie wchodzi na obroty bez problemu i wydaje mi się, że chodzi dobrze. Myślałem podczas jazdy, że cos sie poluzowało i przy dodawaniu gazu jakieś wibracje łapie, ale ta sytuacje z problemem zatrzymania silnika daje mi do myślenia. AA i przy odpalaniu też jest delikatne stuknięcie, nawet bez dodawania gazu. Edytowane 20 Września 2011 przez bartw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Gratuluje wybrania profesionalnego servisu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 zdecydowanie zle ustawiony gaźnik Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 albo co prędzej zatankowane lipne paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartw Opublikowano 2 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Witam. Przepraszam za późną odpowiedź. Z problemem sobie poradziłem, tak jak kolega wyżej pisał, postawiłem na paliwo. Opróżniłem zbiornik paliwa do zera oraz gaźniki, zalałem świeże paliwo, moto odpalił i chodzi bez problemu, wczoraj i dziś cieszyłem się jazdą z racji ostatków dobrej pogody;). Przy okazji, jest ktoś z okolic Kostrzyna nad odrą i nie ma za bardzo z kim polatać ?aa apropo serwisu, wydają się profesjonalni i ogólnie jestem zadowolony, poza tym w okolicy nie ma za dużego wyboru jeśli chodzi o serwis kawy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.