Skocz do zawartości

Strzały w wydech podczas rozruchu


gozdzik77
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od dłuższego czasu mam pewien problem z porannym odpalaniem motocykla.Podczas próby uruchomienia ze saniem na zimnym silniku strasznie strzela w tłumnik.Za drugą próbą silnik juz zapala ale czuć zapach benzyny i podczas pierwszych sekund pracy mam wrażenie że nie może przepalić całego dostarczonego paliwa(jakby się zalewał).Podczas moich obserwacji zauważyłem że rano motocykl lepiej zapala i nie strzela w momencie gdy uruchamiam go bez ssania tylko z lekkim uchyleniem gazu.Wtedy nie strzela zapala od strzała moge od razu jechać i nawet się nie dławi, co mnie dziwi bo miałem wcześniej inne motocykle to zawsze tzeba było zapalać na ssaniu i jeszcze kawałek na nim jechać,a w tym przypadku ssanie może nie istnieć.Dodam jescze że zawsze musze zapalać z lekkim uchyleniem gazu czy zimny czy ciepły.Dodam że zawory są wyregulowane ,świece nowe,gaźniki wyczyszczone i zsynchronizowane,poziomy paliwa ustawione na pływakach.Strzały z tłumnika występowały również przed wymienionymi przezemnie czynnościami.

Moje pytanie brzmi co jest przyczyną tych strzałów z wydechu i jak to wyeliminować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z filtrem powietrza?

próbowałeś odpalać np. na połowie ssania lub mniej? czy efekt jest taki sam?

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do filtra powietrza to może masz racje bo przejechałem na nim 12tyś km.Jak go ostatnio oglądałem to nie był za czysty.Musze go wymienić i zobacze co wtedy będzie.

Właśnie próbowałem go odpalać na 1/3 może 1/2 ssania i tak wali w wydech.Jak mu dam całe ssanie to tak jak pisałem wcześniej czuć paliwo i ciężej ma zapalić a jak już zapali to powoli wkręca się na obroty tak jakby nie mógł przepalić tego paliwa.

Edytowane przez gozdzik77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie się zalewa na ssaniu. Ale piszesz że gaźniki były robione... Sam robiłeś czy serwis? Może tylko skasowali za robienie gaźników a wcale do nich nie zajrzeli?

 

 

Być może coś jest nie tak z kranikiem, jeśli posiadasz taki bajer?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech jest orginalny,filtr powietrza również.serwis robie sobie sam.Co do kranika to nie ma tam wielkich filozofi zwykły orginalny kranik.Zastanawia mnie to że rano zapala bez ssania.Co do spalania to spalanie jest moim zdaniem w normie ok 7.5l/100km w mieście i ok.6l na trasie.Jak sprawdzałem wcześniej gaźniki to te zaworki od ssania się ładnie zamykają i wygląda że jest wporządku.Mi to wygląda też na to że się lekko zalewa może któryś zaworek iglicowy puszcza paliwo albo oring w gnieździe tego zaworka poszedł moto ma wkońcu 10 lat.

Co wy na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...