GriGor842 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Witam kupiłem nie dawno KTMa EXC 200 z 2004 roku i mam takie pytanko ile ma biegów ten motor pytam ponieważ miałem operacje kolana i narazie nie mogę dokładnie przetestować maszyny. liczę na Waszą pomoc POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 (edytowane) 6 , jest to enduro Edytowane 19 Września 2011 przez marcinktm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 (edytowane) 6, bo to enduro, crossowa sx200 ma 5... dobrze, ze istnieje opcja 'edytuj' prawda marcinie? :icon_mrgreen: Edytowane 19 Września 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GriGor842 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Witam dzisiaj troszkę jeździłem i mój KTM ma 5 biegów :crossy: czy jest możliwe że skrzynia jest od SX ??? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 wrzuć jakieś zdjęcie tego motoru. Jaki rozmiar ma tylne koło? podaj nr ramy. masz do niego dokumenty? Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GriGor842 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) wrzuć jakieś zdjęcie tego motoru. Jaki rozmiar ma tylne koło? podaj nr ramy. masz do niego dokumenty? Kupiłem go bez świateł czyli taki exc na sx przerobiony ale kable jakieś są, rozmiar tylnego koła to 19, dowód rejestracyjny mam Edytowane 22 Września 2011 przez GriGor842 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) mi to wygląda na sx'a z wykombinowaną homologacją, komu by sie chcial przekładać koło, skrzynie, dyfuzor pewnie też sxowy, daj fotkę prawej strony Edytowane 21 Września 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 To jest sx na 100% tylko pewnie numery ramy są przebite z exc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 (edytowane) To jest sx na 100% tylko pewnie numery ramy są przebite z excnie no proszę Cie...Kumpel miał tak zarejestrowanego sx ze kupił ramę z dokumentami od EXC.Ten numer na pewno odpowiada rocznikowi 2004 ale w spisie numerów nie ma czegoś takiego jak 4 5 i 6 litera "GSA"... może to sprzęt ze stanów sprowadzony. W każdym razie to jest SX. Koło 19, skrzynia 5 i brak oświetlenia nie pozostawiają wątpliwości. Miałem 250 SX zarejestrowaną i działającym pełnym oświetleniem. Byłem bardzo zadowolony. Większa moc, mniejsza masa i twardsze zawieszenie. Edytowane 22 Września 2011 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GriGor842 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 nie no proszę Cie...Kumpel miał tak zarejestrowanego sx ze kupił ramę z dokumentami od EXC.Ten numer na pewno odpowiada rocznikowi 2004 ale w spisie numerów nie ma czegoś takiego jak 4 5 i 6 litera "GSA"... może to sprzęt ze stanów sprowadzony. W każdym razie to jest SX. Koło 19, skrzynia 5 i brak oświetlenia nie pozostawiają wątpliwości. Miałem 250 SX zarejestrowaną i działającym pełnym oświetleniem. Byłem bardzo zadowolony. Większa moc, mniejsza masa i twardsze zawieszenie. Sprzęt z Hiszpanii jest, a po za tymi różnicami jak skrzynia i tylnie koło to czym jeszcze rożnią sie exc od sx? bo słyszałem ze w sx trzeba częściej wymieniać tłok, korbe itp czy to prawda? Ale z tego co mówisz to są plusy jeśli chodzi o moc, mase i zawieszenie ale czy można sxa użytkować tak jak enduro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Możesz sx-a użytkować w enduro. Przy amatorskiej jeździe remont silnika robi się w takim samym czasie jak w exc. Poza tymi różnicami co wymieniliście to sx ma mniejszy zbiornik paliwa, inny układ wydechowy i pali więcej od exc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 (edytowane) Gawron tylko jakby była to rama od exc to by posiadała miejsce na podnóżek po lewej stronie, a na fotach nie widać żadnego elementu żeby można było zamontować podnóżek. major000 jest jeszcze więcej różnic inny jest trochę wał, zapłon, moduł zapłonowy, zawieszenie twardsze, tłok jedno pierścieniowy ale można założyć dwu pierścieniowy, cylinder ma trochę inne kanały ssące, inne dysze w gaźniku itp. Edytowane 22 Września 2011 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) Gawron tylko jakby była to rama od exc to by posiadała miejsce na podnóżek po lewej stronie, a na fotach nie widać żadnego elementu żeby można było zamontować podnóżek. major000 jest jeszcze więcej różnic inny jest trochę wał, zapłon, moduł zapłonowy, zawieszenie twardsze, tłok jedno pierścieniowy ale można założyć dwu pierścieniowy, cylinder ma trochę inne kanały ssące, inne dysze w gaźniku itp.Wał i cylinder jest na pewno taki sam :)A reszta faktycznie, tłok z jednym pierścieniem i zupełnie inny zapłon. No i będzie więcej palił przy mniejszym baku. Reszta same zalety zważywszy że motor jest zarejestrowany Edytowane 23 Września 2011 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) Gawron wał i cylinder się różnią. Wał od exc sory, że takie słabe zdjęcie, wał od sx;a zdjęcie. Tak jak widać na zdjęciach wał od sx'a posiada plastikowe nakładki na korbowodzie te nakładki służą po to żeby zmniejszyć objętość szkodliwej pojemności skrzyni korbowej, dzięki temu sx dużo szybciej się wkręca na obroty, wał od exc nie posiada tych wkładek plastikowych. Jak mi się uda zrobić zdjęcie to zrobię zdjęcie kanału ssącego, w sx'ie jest inny kanał ssący niż w exc. Edytowane 23 Września 2011 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.