Skocz do zawartości

FZR 600 street ?


Rekomendowane odpowiedzi

witam! jako że mam połamaną czache w swojej FZR 3he chcę zrobić go na lekkiego streeta :icon_biggrin: a mianowicie chciałbym założyć jakąś małą lampę ala street i ogon od r6.Chciałbym zapytać o to czy ogon od r6 podchodzi w miarę łatwo czy jest dużo cięcia?

Mam tu takie lampy do luknięcia

:icon_razz:

te dwie pierwsze są oklepane i chyba też słabo świecą

co myślicie o 3 i 4 ? powinny zdać egzamin ? chciałbym bez strachu jechać w nocy :rolleyes:

proszę o podpowiedzi i pozdro :flesje:

post-56991-0-21677600-1315413909_thumb.jpg

post-56991-0-81318000-1315413919_thumb.jpg

post-56991-0-45922400-1315414240_thumb.jpg

post-56991-0-10360000-1315414257_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FZRa fajny sprzęt dawno dawno temu miałem i też właśnie streetfighter

 

z tych lampek, które podałeś tylko ta zamontowana w bandicie wydaje się sensowna.

Ewentualnie obczaj jeszcze tą http://moto.allegro.pl/harley-lampa-przednia-reflektor-czarny-custom-wave-i1769922630.html . Mam taką w trajce i jestem z niej zadowolony (nawet już kupiłem kolejną do drugiej trajki)

 

Co do dupska od r6, hmmm może lepiej coś dedykowanego specjalnie do streetfighterów np jednoosobowy zadarty do góry zadupek.

 

 

Wg mnie jak chcesz zrobić odjazdowy sprzet to jedź po bandzie, a półśrodki sobie odpuść :buttrock:

 

 

 

obczaj tą fzr http://imageshack.us/photo/my-images/847/fzrb.jpg/]

Edytowane przez Czarek-fighter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tej 3-ciej to nie wiem czy nie za mała i jak świeci :mellow: (foto)

 

a ta 4-ta jest fajna ale czy nad nią zegary wystarczą czy trzeba by jakiś "daszek" nad nią dać jak w triumphie street triplu ?

 

czarek,hardcorowego nie chce :bigrazz: tutaj mam link do FZR który mi się bardzo podoba i chcę tak samo swojego zrobić tyle że z inną lampą z przodu http://moto.allegro.pl/yamaha-fzr-600-nie-r6-636-r1-cbr-i1807682605.html

post-56991-0-91086700-1315416192_thumb.jpg

Edytowane przez Jasiooooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli w tej 3-ej lampie siedzi zwykla zarowka H4, a na to wyglada ze zdjecia, to mozna brac. Odpusc sobie wszelkie lampy w ktorych siedza jakies dziwne wynalazki bo raz ze to bedzie slabo swiecilo a dwa ze moze powodowac problemy z regulatorem napiecia.

 

Co do zadupka to musialbys przykrecic caly tylny stelaz od R6, w komplecie z plastikami, lampa, itd.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Siema,wznawiam temat o moim moto :icon_razz:

co do lampy to już się zdecydowałem na polisporta tyle że inny model.Teraz mam kwestię wydechu :unsure: Jako że moje moto było po stłuczce to ucierpiały kolanka,nie ma sensu ich naprawiać.Mógłbym je wymienić na oryginalne,ale zauważyłem że w tym modelu te kolektory są cienkie jak podsuszana kiełbasa :biggrin: Moja wiedza o tuningu jest dość skromna ale wiem że w 4t szerszy wydech to podstawa.Tak więc pytam was czy jest sens i możliwość założenia kolektorów od R6 ? bo widziałem że tam jest szerzej ale nie wiem czy to w ogóle podejdzie,a nie mam jak tego sprawdzić :icon_rolleyes:

Nie lecę za bardzo w WT ? :icon_biggrin:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzisz jak napiszesz do kogoś kto sprzedaje o rozstaw mniej więcej będziesz widział czy podejdą . Poszukaj może ci się uda z kwasówki znaleźć do twojego modelu . kiere też zmieniasz na turystyczną czy zostaje oryginał

 

aha jak byś chciał to będe miał na sprzedaż zadupek jedno os z yzf-a ten z avatara

Edytowane przez walek809
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no z kwasówki nowy kolektor to garnek złota kosztuje a aż tyle kasy to nie mam :rolleyes: będę pytał ludzi o te wymiary,może jakaś dobra dusza pomoże.Ale da to coś wgl ? Czy nic nie odczuję po zmianie ? :bigrazz:

Kierę to myślę zamienić na enduro ale musiałbym mocowania przykręcić jakieś,narazie to co jest tylko pod większym kątem :bigrazz: Co to zadupka to śliczny jest,ale czy on podejdzie do 3HE ? bo to co Ty masz to chyba 4jh jeśli dobrze widzę? :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wieżyczki mam jak co musisz powiercić otwory w oryginalnej półce po prostu pod nie . co do kolektorów to co chcesz żeby ci dały ?? bo nie kumam :) nowych penie i nie znjdziesz albo tak jak mówisz kupa kasy szukaj używek w dobrym stanie można je doprowadzić polerowaniem do ładnego wyglądu . zadupek ma od yzf 750sp umnie robiony wraz z kompletnym stelażem od tego modeli przespawany pomalowany proszkowo i dopasowany do ramy 900rr . jak zdejmiesz swój zadup to pomierz ile ma szerokości zapodaj jakieś foty to ci powiem czy spasi . zresztą jak bedziesz zainteresowany to pisz :) ja zakupiłem inny już koncepcje też zmieniam więc ten chyba mi nie będzie potrzebny . jest komplet z lampą siedzeniem i dorobiłem wypełnienie zaduka z płyty abs .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi kolektorami to mi chodzi żeby moto lepiej oddychał :P szersze rury i przelotowy wydech da trochę mocy czy nie mam na co liczyć ? :icon_biggrin: szukam właśnie takiego zadupka który podejdzie bez cięcia ramy bo mam w zajebistym stanie lakier na ramie i mi szkoda po prostu :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to życzę powodzenia z tym zadupkiem raczej marne szanse no chyba że dorwiesz torową wersje . o mocy zapomnij to bujda :) ramy nie musisz ciąć tylko sam stelaż zadupka trzeba dopasowywać , chcesz założyć zadup z R6 jak myślisz że to tylko przykręcenie 4 śrubek hehe . mało wiesz no ale ucz się ucz jak to mawiają nie od razu Rzym zbudowano :)

ja też się uczyłem i teraz jestem bogatszy o doświadczenie . a po kieszeni poszło :)

Wszystko zależy co nazywasz streetem :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z dupą to wezmę i swoją ładniej potnę,tzn odchudzę wizualnie,no i plastiki obkleję Stickerbombem :icon_biggrin: no niestety muszę iść po kosztach bo jeszcze wiele rzeczy do wymiany,pierwszy street nie będzie aż taki agresywny bo słaby trochę to motorek jest i może jeszcze sezon nim będę latał.No z tą mocą to poleciałem ale teraz bardziej mi chodzi o estetykę,bo w modelach z mojego rocznika i starsze mają same pordzewiałe kolektory,a już nowsze są ładniejsze.Pewnie starsze modele były ze zwykłej stali a te nowe są z kwasówki ? :bigrazz: a i jeszcze zapytam przy okazji,takie zamocowanie rejestracji jak u ciebie jest dozwolone ? musi być podświetlenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe rejestracja musi być podświetlana , oczywiście mocowanie nie dozwolone wszystko zależy jak interpretuje to policja , jak już mówisz o przepisach to zadupek musi mieć też zderzak czy jak to też nazywają nadkole czyli nie może być tak ze jedziesz i z pod kół wali wszystko na kierowce za toba :) rozumiesz i w tym momęcie zadup już wygląda ch... . co do rejestracji to na necie gdzieś jest przepis jak am to wyglądać już nie pamiętam gdzie ale jest . Szukaj kolektorów albo odśwież swoje i owiń taką taśmą specjalną ( jak by bandażem ) są dostępne różne kolory cena coś koło 160-250zł zależy ile i jaki , nowych od innego modelu nie dopasujesz raczej ale pewny nie jestem zależy od rozstawu , a i tak kolektory z kwasówki np. z R1 lub R6 to pewnie koszt koło 300 w górę . Powiem ci jedno jak chcesz streeta zbudowac to licz sie z wydatkami bo jak założysz że chcesz wydać np. 1tyś to na pewno wydasz 2tys , no chyba że budujesz psełdo streeta tzn. wywalic owiewki założyć na przód polisporta i street gotowy :lapad:

 

hehe rejestracja musi być podświetlana , oczywiście mocowanie nie dozwolone wszystko zależy jak interpretuje to policja , jak już mówisz o przepisach to zadupek musi mieć też zderzak czy jak to też nazywają nadkole czyli nie może być tak ze jedziesz i z pod kół wali wszystko na kierowce za toba :) rozumiesz i w tym momęcie zadup już wygląda ch... . co do rejestracji to na necie gdzieś jest przepis jak am to wyglądać już nie pamiętam gdzie ale jest . Szukaj kolektorów albo odśwież swoje i owiń taką taśmą specjalną ( jak by bandażem ) są dostępne różne kolory cena coś koło 160-250zł zależy ile i jaki , nowych od innego modelu nie dopasujesz raczej ale pewny nie jestem zależy od rozstawu , a i tak kolektory z kwasówki np. z R1 lub R6 to pewnie koszt koło 300 w górę . Powiem ci jedno jak chcesz streeta zbudowac to licz sie z wydatkami bo jak założysz że chcesz wydać np. 1tyś to na pewno wydasz 2tys , no chyba że budujesz psełdo streeta tzn. wywalic owiewki założyć na przód polisporta i street gotowy :lapad:

zerknij tu koleś ma r6 założony w fzr 600 http://moto.allegro.pl/yamaha-fzr-600-czesci-i1866305604.html gadaj z kolesiem może pożeni

Edytowane przez walek809
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

pracę trwają :P wznawiam temat ponieważ chciałbym zapytać was o przełożenie wstępne (silnik--> skrzynia) w modelu FZR 600 3he ? jest mi to potrzebne do wyboru zębatek :)

 

ps: znalazłem przełożenie z YZF r6 z 1999 roku,wynosi 1,9550. Może ktoś ma informacje czy to te same wartości :) z góry dzięki

Edytowane przez Jasiooooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...