tibag Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Witam, zaznaczam jestem kompletnym nowicjuszem w kwestii mechaniki motorowej.Moj problem polega na tym ze, motor po dojsciu do 6000 obrotow na kazdym biegu poczynajac od trojki przestaje przyspieszac, wskazowka zatrzymuje sie na 6000 i zaczyna szarpac (nie dostaje paliwa?). Niemniej jezeli przeciagne go od nizszych biegow powyzej 7000-7500 to nie ma problemu. Mam nadzieje ze opisalem to zrozumiale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 sprawdz linke sprzegla przy klamce,ja podczas regulacji nie zakontrowalem i wypadla sruba regulacji z klamki i powyrzej 6000RPM zaczynala wyc i nie rozpedzala sie bardziej a obroty rosly.to chyba inny problem sie mi wydaje jest u ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Mozliwe ze wlot powietrza pod czacha jest jakos zasloniety i nie dostaje powietrza po przejsciu na srednie obroty Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 sprawdz linke sprzegla przy klamce,ja podczas regulacji nie zakontrowalem i wypadla sruba regulacji z klamki i powyrzej 6000RPM zaczynala wyc i nie rozpedzala sie bardziej a obroty rosly.to chyba inny problem sie mi wydaje jest u ciebie.Tak, to inny problem...dziękujemy za prozę. Opcji jest kilka. Zanim dojdę do zimnych lutów w module zapłonowym to warto sprawdzić podciśnienia i czy nie kradnie Ci lewego powietrza. Weź samostart albo plak do tapicerki i odpal motonga. Wtedy w okolicach króćców rozpyl specyfik (lepiej samostart). Jak wzrosną obroty to znaczy, ze masz nieszczelność, którą należy zlikwidować. Kiedy regulowałeś i czyściłeś gaźniki i zawory?W jednakowy sposób objawia się problem z zimnymi lutami w module jednak odłóżmy to na dalszy plan. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 masz odłączony system doładowania powietrzem gaźników- bankowo. To ta motanina gumowych węży oplatających airboks. Motocykl jest w oryginale? 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Dokladnie. Ja mialem te same objawy jak przez nieuwage zaslonilem sobie wlot powietrza klaksonem po przerobce moto na nakeda. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tibag Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 masz odłączony system doładowania powietrzem gaźników- bankowo. To ta motanina gumowych węży oplatających airboks. Motocykl jest w oryginale?Motocykl w oryginale, zdaje sie ze to jest moj problem. sprawdzalem pod czacha wloty wezy sa pochowane, wlasciwie wisza luzno brakuje zaczepow ktore by je kierowaly w strone z ktorej wlatuje powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 No to masz przyczyne ;) Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tibag Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 No to masz przyczyne ;) Dzieki serdeczne za rade chodzi jak zloto :) Tak, to inny problem...dziękujemy za prozę. Opcji jest kilka. Zanim dojdę do zimnych lutów w module zapłonowym to warto sprawdzić podciśnienia i czy nie kradnie Ci lewego powietrza. Weź samostart albo plak do tapicerki i odpal motonga. Wtedy w okolicach króćców rozpyl specyfik (lepiej samostart). Jak wzrosną obroty to znaczy, ze masz nieszczelność, którą należy zlikwidować. Kiedy regulowałeś i czyściłeś gaźniki i zawory?W jednakowy sposób objawia się problem z zimnymi lutami w module jednak odłóżmy to na dalszy plan.A pro po czyszczenia gaznikow jak czesto powinno sie to robic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Są dwie taktyki. Jedni zostawiają moto w serwisie na wiosnę i zlecają kontrolę zaworów i synchro z czyszczeniem a drudzy jeżdżą puki wszystko gra. Jednak zawory wypada sprawdzić przed sezonem. Wszystko również zależy ile nastukasz kilometrów w sezonie bo może i wyjść dwa razy kontrola zaworów. Ci, którzy olewaja kontrolę zaworów i regulację gaźników zakładaja poźniej dziwne tematy, ze nie pali na jeden gar albo coś stuka w silniku... lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tibag Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 masz odłączony system doładowania powietrzem gaźników- bankowo. To ta motanina gumowych węży oplatających airboks. Motocykl jest w oryginale?dzieki za rade teraz chodzi ladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi