Skocz do zawartości

Honda CBR 600F3 1995 nie wchodzi na obroty powyzej 6000 obr.


tibag
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zaznaczam jestem kompletnym nowicjuszem w kwestii mechaniki motorowej.

Moj problem polega na tym ze, motor po dojsciu do 6000 obrotow na kazdym biegu poczynajac od trojki przestaje przyspieszac, wskazowka zatrzymuje sie na 6000 i zaczyna szarpac (nie dostaje paliwa?). Niemniej jezeli przeciagne go od nizszych biegow powyzej 7000-7500 to nie ma problemu. Mam nadzieje ze opisalem to zrozumiale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz linke sprzegla przy klamce,ja podczas regulacji nie zakontrowalem i wypadla sruba regulacji z klamki i powyrzej 6000RPM zaczynala wyc i nie rozpedzala sie bardziej a obroty rosly.to chyba inny problem sie mi wydaje jest u ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz linke sprzegla przy klamce,ja podczas regulacji nie zakontrowalem i wypadla sruba regulacji z klamki i powyrzej 6000RPM zaczynala wyc i nie rozpedzala sie bardziej a obroty rosly.to chyba inny problem sie mi wydaje jest u ciebie.

Tak, to inny problem...dziękujemy za prozę.

 

Opcji jest kilka. Zanim dojdę do zimnych lutów w module zapłonowym to warto sprawdzić podciśnienia i czy nie kradnie Ci lewego powietrza. Weź samostart albo plak do tapicerki i odpal motonga. Wtedy w okolicach króćców rozpyl specyfik (lepiej samostart). Jak wzrosną obroty to znaczy, ze masz nieszczelność, którą należy zlikwidować. Kiedy regulowałeś i czyściłeś gaźniki i zawory?

W jednakowy sposób objawia się problem z zimnymi lutami w module jednak odłóżmy to na dalszy plan.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz odłączony system doładowania powietrzem gaźników- bankowo. To ta motanina gumowych węży oplatających airboks. Motocykl jest w oryginale?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz odłączony system doładowania powietrzem gaźników- bankowo. To ta motanina gumowych węży oplatających airboks. Motocykl jest w oryginale?

Motocykl w oryginale, zdaje sie ze to jest moj problem. sprawdzalem pod czacha wloty wezy sa pochowane, wlasciwie wisza luzno brakuje zaczepow ktore by je kierowaly w strone z ktorej wlatuje powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz przyczyne ;)

Dzieki serdeczne za rade chodzi jak zloto :)

 

Tak, to inny problem...dziękujemy za prozę.

 

Opcji jest kilka. Zanim dojdę do zimnych lutów w module zapłonowym to warto sprawdzić podciśnienia i czy nie kradnie Ci lewego powietrza. Weź samostart albo plak do tapicerki i odpal motonga. Wtedy w okolicach króćców rozpyl specyfik (lepiej samostart). Jak wzrosną obroty to znaczy, ze masz nieszczelność, którą należy zlikwidować. Kiedy regulowałeś i czyściłeś gaźniki i zawory?

W jednakowy sposób objawia się problem z zimnymi lutami w module jednak odłóżmy to na dalszy plan.

A pro po czyszczenia gaznikow jak czesto powinno sie to robic ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie taktyki. Jedni zostawiają moto w serwisie na wiosnę i zlecają kontrolę zaworów i synchro z czyszczeniem a drudzy jeżdżą puki wszystko gra. Jednak zawory wypada sprawdzić przed sezonem. Wszystko również zależy ile nastukasz kilometrów w sezonie bo może i wyjść dwa razy kontrola zaworów.

Ci, którzy olewaja kontrolę zaworów i regulację gaźników zakładaja poźniej dziwne tematy, ze nie pali na jeden gar albo coś stuka w silniku...

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...