michoa Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Narazie KX chodzi, ale jak padnie silnik to z chęcią zmienił bym na 4T 250 , może ma ktoś na zbyciu taki silnik (z dostępem do części-typowy jakiś).Wiem że takie hybrydy nie zawsze przynoszą spodziewane efekty , ale lubię podobne wyzwania ;) wolałbym zamotać silnik od dualowego 125 2T choćby od oklepanej dt125-wyjdzie fajny motocykl lekki i wcale nie taki słaby....... te chińskie silniki mają ,,zero kopa'' podciśniniowe gaźniki, elastyczne do bólu, jedyny plus że mało pali i części tanie.........a silnik dt125 ma kopyto :D można jeszcze trochę w nim podłubać, cześci pełno no i prostsza bezawaryjna jednostka...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Z racji że części są tanie to można sobie kupić całe pudło bo będzie często okazja żeby je wymieniać :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 wolałbym zamotać silnik od dualowego 125 2T choćby od oklepanej dt125-wyjdzie fajny motocykl lekki i wcale nie taki słaby.......Pewnie tak , ale nie bardzo podoba mi się charakterystyka dwutaktu , że o walorach akustycznych nie wspomnę ;) Z racji że części są tanie to można sobie kupić całe pudło bo będzie często okazja żeby je wymieniać :biggrin:Może i masz rację , ale ten motocykl w ciągu roku przepracuje może kilkanaście godzin. Jeśli się zdecyduję na ten silnik to raczej kupię nowy (jest tani i części też) myślę że wytrzyma jakiś czas. W ciężki teren się nie zapuszczam i na jakieś bardzo strome podjazdy też. Wcześniej miałem DR 350 i kilka razy wkurzyło mnie jej uruchomienie, na ogół paliła ładnie ale na gorącym silniku czasem strzeliła focha aż brakowało pary w nodze .Narazie o takim przeszczepie sobie tylko myślę, czs pokarze co z tego wyniknie , Obawiam się tylko o niedostatek momentu i mocy .Jeśli ktoś robił już podobne eksperymenty to proszę o podzielenie się swoim doświadczeniem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Dobrze wyregulowana DR powinna odpalać bezproblemowo, ciepła czy zimna. Trzeba było dalej na niej jeździć bo to niezniszczalne moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flisek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 witajcie! jestem tu nowy, jakby cos to przepraszam. wpisuje sie tutaj gdyz rowniez chce kupic ten motorek. i teraz pytanieskad mam wziac czesci zamienne? na allegro nic nie widze... macie jeszcze jakies dodatkowe informacje na temat tego motoru np jaki olej uzywac, jak ustawic zawory?? prosze o odpowiedz :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Najlepiej to walić do sprzedawców, jeśli sprowadzają te mydelniczki to części prawdopodobnie też. Ewentualnie dowiedzieć się w jakim innym motocyklu się stosuje podobne części i z tego właśnie dobierać. Olej wszystko jedno, byle 10W40 do czterosuwa, zawory to zależą od tego jaka jest metoda regulacji dlatego niech się wypowie ktoś kto zna silniki hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejdzak5 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 witajcie! jestem tu nowy, jakby cos to przepraszam. wpisuje sie tutaj gdyz rowniez chce kupic ten motorek. i teraz pytanieskad mam wziac czesci zamienne? na allegro nic nie widze... macie jeszcze jakies dodatkowe informacje na temat tego motoru np jaki olej uzywac, jak ustawic zawory?? prosze o odpowiedz :blush:WitajPo 1,5 roku silniki nadal spisują się bezawaryjnie . Są to silniki firmy Zongshen 25kM i jest róznica w mocy w porównaniudo podobnych montowany w Kingway 250ccm.Znajomy kupił Kingwaya i nie mógł zrozumieć dlaczego jest taka róznica w mocyskoro silniki są podobne.Mikilon 250ccm 25kM bez prawa do rejestracji ma znacznie lepsze przyśpieszenie .Regulacja zaworów - śruba blokowana nakrętką .Nie ma tam żadnych płytek i nie trzeba wydawać pieniędzy na zakup płytek.Do regulacji zaworów trzeba zdemontować siedzenie , boczne owiewki , zbiornik paliwa ,pokrywę głowicyśrubę pokrywy magneta umozliwiającą ustawienie magneta na znaku , wałek rozrzadu nalerzy ustawić takaby krzywki były w pozycji symetrycznie boczno dolnej , zgrać ze znakiem na magnecie i zablokować(bieg)Części jak łozyska kół ,łożyska wahacza tylnego amortyzatora dostępne w każdym sklepie z łózyskami , bo tutaj możliwa awariaCzęści do silnika Zongshen 250ccm chłodzonego płynem lub powietrzem lub lifan jestem w stanie pomóc (504 749 232)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flisek Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 no wiec wlasnie.. na czym polega roznica mocy? sa te same silniki... czy da sie te silniki podtuningowac? Chyba bede musial cos pokombinowac gdyz kingway lander jest dostepniejszy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 ....symetrycznie boczno dolnej ..... Na pewno ? Podstawowa zasada jest taka, że krzywki nie mogą napierać na szklanki i zazwyczaj powinny być skierowane przeciwnie względem siebie (DOHC) albo ku górze do zewnątrz (promieniście). @Flisek - Róznica polega na czystości spalin i blokadach. Jeśli blokady w tym sprzęcie sprowadzają się do przesłony przed gaźnikiem i/lub mniejszych dysz to owszem łatwo to zmienić. Wydech pewnie też ma pseudo katalizator razem z końcowym tłumikiem z przegrodami. Układ wydechowy również można zmieniać. Jak widzisz ten sam silnik to jeszcze nie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejdzak5 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Na pewno ? Podstawowa zasada jest taka, że krzywki nie mogą napierać na szklanki i zazwyczaj powinny być skierowane przeciwnie względem siebie (DOHC) albo ku górze do zewnątrz (promieniście). @Flisek - Róznica polega na czystości spalin i blokadach. Jeśli blokady w tym sprzęcie sprowadzają się do przesłony przed gaźnikiem i/lub mniejszych dysz to owszem łatwo to zmienić. Wydech pewnie też ma pseudo katalizator razem z końcowym tłumikiem z przegrodami. Układ wydechowy również można zmieniać. Jak widzisz ten sam silnik to jeszcze nie wszystko.Tam nie ma żadnych szklanek - jest wałek , klawiatura i wystające trzony zaworów w sprężynach . Konstrukcja silnika w Kingway 250ccm 18kM a Mikilonem 250 z silnikiem Zongshen 25kM pomimo podobieństwa też jest inna.Inaczej rozwiązana jest pompa wodna , filtr oleju i prawdopodobnie będzie różnica też w wałku rozrządu.Wydech jak kolega napisał wyżej również różnica , w Kingwayu mocno wyciszony . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikilon Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Witam wszystkich potrzebuje pomocy ogólnie szukam czesci do mikilona 250 jesli ktos ma jakies info na ten temat to bardzo prosze pisac dzieki z góry Edytowane 20 Grudnia 2012 przez mikilon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
organo Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 a co kolego potrzebujesz ? ogólnie to trzeba przypasowywać sobie to pasuje od tego to od tamtego nie ma za łatwo... ale idzie temat ogarnąć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Selmen Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) Witam, czy w tym motocyklu jest taki sam silnik co w quadach np. Bashan 250? Chcę kupić taki motocykl za niedługo do wypadów za miasto i zastanawiam się jak z częściami. p.s. nie piszcie mi tu jakiś tam tekstów typu: "nie kupuj chińczyka bo się rama złamie" bo chińczykami przejechałem ponad dwadzieścia tysięcy kilometrów i jeszcze mi się nic nie złamało...liczę na konkretne odpowiedzi użytkowników tego modelu...przy okazji jak ktoś ma taką zarejestrowaną używkę na zbyciu to pisać na priv... Edytowane 21 Listopada 2013 przez Selmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jujitsu Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Witam, Jeżdze Mikilonem 250 cross od września 2013. Kupiłe go nowego. Uważam że jest to bardzo dobry zakup za tą cene ( 3500zł). Jedyny jak na razie problem to z dokupieniem koła na przód 21". Tak poza tym to nic sie złego nie dzieje i mam nadziej że to sie nie zmieni. Jestem z niego zadowolony. Jesli ktos ma do sprzedaży koło 21" do Mikilona 250 Cross to jestem zainteresowany zakupem. Proze o kontakt. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Dokonałem w końcu przeszczepu chińskiego serca do japońskiej ramy KX-a . Było troszkę komplikacji, ale ogólnie z "rzeźby" jestem zadowolony , wiadomo szału nie ma ale motorek parametrami jest zbliżony do CRF230 , a o to mi mniej więcej chodziło. Pierwsze jazdy testowe mile mnie zaskoczyły , choć muszę dodać że zbyt wymagający w tej materii nie jestem . Zobaczymy co czas przyniesie . ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.