Putek Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Witam wszystkich jestem tu nowy wiec na początku się przedstawię.. Nazywam się Piotr jeżdżę Yamaha FZR 400 '92r.I z tym też motocyklem mam problem.. Motocykl kupiłem około miesiąc temu i opiszę co w nim zrobiłem: - wymiana pompki paliwowej - wyczyszczenie i ustawienie gaźnika - wymiana fajek - wymiana przewodu wysokiego napięcia (idącego do tego właśnie zimnego gara) - wymiana oleju wraz z filtrem - nowy akumulator - wymiana 4 króćców ssących (airbox-gaźnik) teraz opisze z czym mam problem:motocykl ładnie się wkręca ale niestety gdy spada z obrotów to do około 2tys obr spada ładnie delikatnie tak jak powinno to wyglądać, ale po przekroczeniu tej granicy jest nagły skok do pierwszej kreski i przez chwile trzyma się na niej ale słychać jak cały czas obroty są coraz wolniejsze aż w końcu gaśnie po czym jest problem z jego odpaleniem. Do tego też jeden gar jest dużo chłodniejszy od pozostałych 3. Dodam też ze króćce były wymienione ponieważ starem były nie oryginalne przez które łapał lewe powietrze najgorzej było przy gaźniku idącym do "zimnego". (gaźnik regulowany był na starych króćcach) Czekam na wasze pomysły bo mi one się już kończą.PozdrawiamPiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Wyreguluj gaźniki od nowa, bo zmienił się skład mieszanki po uszczelnieniu dolotu. Zimny cylinder prawdopodobnie nie zapala mieszanki. Wykręć tą jedną świecę, wstaw w fajkę i przyłóż do masy. W ten sposób upewnisz się, że to zapłon a nie mieszanka/brak podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putek Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) sprawdzałem świeca ma iskrę, sprężanie też jest bo wykręcałem świecę i przykładałem palec do otworu to czuć że wszystko jest ok. Tak też myślałem że gaźnik będzie do regulacji ale zastanawia mnie czemu cen cylinder jest zimny.. bo słychać że pracuje. Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez Putek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Jezeli wydech tego cylindra jest chlodniejszy niz pozostale to znaczy ze pracuje tylko okazjonalnie i trzeba znalezc dlaczego.To prawdopodobnie jest rowniez przyczyna gazniecia na wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 tak wydech jest chłodniejszy.. To podrzućcie jakieś pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 No to przecież Shinigami Ci napisał żebyś wyregulował gaźnik od nowa. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 niechce straszy bo moje doswiadczenie bylo takie ze podbnie sie działa pozniej zaczal swiece wywalac motor a na koncu zatral sie wał. Proponuje szybko sprawdzic gazniki i swiece czy nie ma przebicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 na następny tydzień umówiony jestem na regulacje dam znać jakie będą jej skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Sprawdz luzy zaworowe na tym cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 sprawdzałem świeca ma iskrę, sprężanie też jest bo wykręcałem świecę i przykładałem palec do otworu to czuć że wszystko jest ok. Tak też myślałem że gaźnik będzie do regulacji ale zastanawia mnie czemu cen cylinder jest zimny.. bo słychać że pracuje. Palcem to sobie możesz sprawdzić zawartość nosa. Nie wiem jak słyszysz ten jeden cylek przy 3 pozostałych ?Jeśli regulacja gaźników nie pomoże to masz do sprawdzenia kompresję, której może brakować przez rozregulowane zawory o których wspomniał Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putek Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 motocykl wczoraj zaprowadziłem do mechanika ma sprawdzić sprężanie i wyregulować gaźnik. W środę będzie do odbioru zobaczę co wyjdzie i tam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putek Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 odebrałem motocykl i jest to wina rozregulowanych zaworów (jeszcze są nie wyregulowane). Ale mam jeszcze jeden problem.. gdy przejadę nim kilka kilometrów tak żeby złapał wyższa temperatura to po zgaszeniu silnika mam problem z jego odpaleniem, muszę czekać aż ostygnie i dopiero odpali. czy może to mieć też związek z tymi luzami zaworowymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Jak najbardziej tak. Dopóki nie wyregulujesz zaworów problem z paleniem na ciepłym silniku pozostanie. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 jak wyregulowałem luzy to zawsze moto palilo dużo lepiej więc może być to z tym związane na 100 % :rolleyes: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putek Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 ok dzięki wielkie. I pozostał mi już mój ostatni najgorszy problem.. czy jest jakiś sposób na ponowną rejestracje pojazdu czasowo wyrejestrowanego (czasowo wyrejestrowany w 2003r.)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.