Skocz do zawartości

Fzr 400 zimny cylinder - brak wolnych obrotów


Putek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tu nowy wiec na początku się przedstawię.. Nazywam się Piotr jeżdżę Yamaha FZR 400 '92r.

I z tym też motocyklem mam problem..

Motocykl kupiłem około miesiąc temu i opiszę co w nim zrobiłem:

- wymiana pompki paliwowej

- wyczyszczenie i ustawienie gaźnika

- wymiana fajek

- wymiana przewodu wysokiego napięcia (idącego do tego właśnie zimnego gara)

- wymiana oleju wraz z filtrem

- nowy akumulator

- wymiana 4 króćców ssących (airbox-gaźnik)

 

teraz opisze z czym mam problem:

motocykl ładnie się wkręca ale niestety gdy spada z obrotów to do około 2tys obr spada ładnie delikatnie tak jak powinno to wyglądać, ale po przekroczeniu tej granicy jest nagły skok do pierwszej kreski i przez chwile trzyma się na niej ale słychać jak cały czas obroty są coraz wolniejsze aż w końcu gaśnie po czym jest problem z jego odpaleniem. Do tego też jeden gar jest dużo chłodniejszy od pozostałych 3. Dodam też ze króćce były wymienione ponieważ starem były nie oryginalne przez które łapał lewe powietrze najgorzej było przy gaźniku idącym do "zimnego". (gaźnik regulowany był na starych króćcach)

 

Czekam na wasze pomysły bo mi one się już kończą.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyreguluj gaźniki od nowa, bo zmienił się skład mieszanki po uszczelnieniu dolotu. Zimny cylinder prawdopodobnie nie zapala mieszanki. Wykręć tą jedną świecę, wstaw w fajkę i przyłóż do masy. W ten sposób upewnisz się, że to zapłon a nie mieszanka/brak podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem świeca ma iskrę, sprężanie też jest bo wykręcałem świecę i przykładałem palec do otworu to czuć że wszystko jest ok. Tak też myślałem że gaźnik będzie do regulacji ale zastanawia mnie czemu cen cylinder jest zimny.. bo słychać że pracuje.

Edytowane przez Putek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem świeca ma iskrę, sprężanie też jest bo wykręcałem świecę i przykładałem palec do otworu to czuć że wszystko jest ok. Tak też myślałem że gaźnik będzie do regulacji ale zastanawia mnie czemu cen cylinder jest zimny.. bo słychać że pracuje.

 

Palcem to sobie możesz sprawdzić zawartość nosa. Nie wiem jak słyszysz ten jeden cylek przy 3 pozostałych ?

Jeśli regulacja gaźników nie pomoże to masz do sprawdzenia kompresję, której może brakować przez rozregulowane zawory o których wspomniał Adam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odebrałem motocykl i jest to wina rozregulowanych zaworów (jeszcze są nie wyregulowane). Ale mam jeszcze jeden problem.. gdy przejadę nim kilka kilometrów tak żeby złapał wyższa temperatura to po zgaszeniu silnika mam problem z jego odpaleniem, muszę czekać aż ostygnie i dopiero odpali. czy może to mieć też związek z tymi luzami zaworowymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...