surowaHD Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Witanko Kolega wczoraj przycholował mi z trasy evo 90 rok..z dolnym odpowietrzeniem, co sie okazało brak iskry na II garze... I jest, swiece wymieniłem ze swojego evo i nadal na jednym chodzi, przewody tez od siebie i nadal to samo, cewka wymiana - nadal to samoustawienie zapołonu (zapłon mechaniczny) - nadal to samo wiec co może byc??? ewentulanie przyspieszacz zapłonu ?? dodam tylko że jak chodzi na wolnych obrotach to czasem odetchnie ten II garnek ... miał ktos kiedys taka zagadke.. niestetyy ja mam u siebie w evo zapłon elektroniczny i chyba jak nie dojde co to to zamienie zapłony... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zaraz Qurim tu wkroczy to coś podpowie zapewne jednak ja zapytam czy w ogóle ma kompresję na tym garze i czy zawory są sprawdzone czy któryś nie zawisł? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 To znaczy pytanie Montera powinni brzmiec, czy widzisz ze jest brak iskry na swiecy czy po prostu cylinder nie chodzi ?Jesli brak iskry to jaki tam jest uklad jeden przerywacz na 2 cyindry czy 2 przerywacze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 (edytowane) Jedna platynka na oba garnki, to samo jeśli byłby elektroniczny impulsator fabryczny. Chyba że byłby to zapłon single fire to wtedy moduł się posypał. Ale są platynki więc ta opcja odpada. Platynka daje iskrę na cewkę, cewka daje jednocześnie na obie świece za każdym razem. Nie widzę możliwości że brak iskry jest winny temu że garnek nie pali, skoro nawet cewkę podmieniłeś ze swojego. Problem może być mechaniczny typu uszkodzony zawór, dziura w tłoku itp. Co się działo z silnikiem przed usterką? Dostawał mocno ognia w trasie? Jakieś stuki, puki? Kicha w dolot lub wydech? Wykręć świecę, włóż w fajkę, złap fajkę szczypcami i dotknij do masy, odpal silnik i patrz co tam się dzieje. Pamiętaj aby nie dotykać swoim ciałem motocykla co by przebicia nie przyjąć bo będzie wesoło. Jest jeszcze stary sposób na platynki - ustaw wał tak żeby były zamknięte, wkrętakiem otwieraj je i zamykaj kilka razy z rzędu i patrz czy iskra na świecach jest. Rozbierz aparat zapłonowy i zobacz czy krzywka jest OK, czy nie przestawiła się na przyspieszaczu i czy wszystko tam gra. Raczej wątpliwe że tam tkwi problem skoro jeden garnek cały czas trybi. Miałem w swoim platynki kiedyś ale w sumie nigdy nie doszedłem do ładu z nimi, ciągle coś nie grało. Albo jeden garnek albo drugi. Wkurzyłem się od znajomka odkupiłem używany impulsator i moduł Softaila, koniec problemów. Edytowane 27 Sierpnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otmar Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Ja miałem podobną przypadłość na trasie.Mam Electrę 2009.Po trzęsawisku i jeżdzie po dziurawych ukrainskich drogach okazało się,że:1 świece dobre 2.kable dobre a jeden cylinder nie chodzi.(na jednym przejechałem ponad 70 km do miejsca noclegu)Na szczęście przyczyna była błacha.Była wysunięta do połowy kostka z gniazdka(chyba zasilająca cewkę)Znajduje się poniżej wyjścia kabli do świec ze ściany komory akumulatora(na zewnątrz,nisko pod siedzeniem,między drugim cylindrem a wyjściem kabli)Wystarczyło docisnąć i widmo lawety zostało oddalone:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Też sprytnie, tylko że EVO ma bodajże jeden czy dwa przewody od silnika bezpośrednio do modułu, przy cewce rozdziela się na obrotomierz jeszcze (brązowy) jeśli moto posiada taki zegar. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.